2006-11-08, 15:36
Medlem
Mesharrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shoan
Det där med Bas Rutten tyckte jag var riktigt kul.. Boran hade ju mushrooms fram till 97-98 nångång när stället revs, för att ge plats till bajskorvarna som skulle symbolisera wallenbergs hjälp till judarna under 2:a världskriget.
Efter det hade Boran Soapbar, innan Obren tog över, och ställde Ranko i dörrn. Ferenc jobbade i dörrn på mushrooms när jag tänker efter..
Boran var rätt kul. När HA besökte Mushrooms så fick de komma in på ett villkor, att de tog av sig västarna. -Jag gör präääääcis som jag vill...

Så HA fick ha en vakt utanför som bevakade västarna
Citera
2006-11-08, 15:51
Medlem
UpplysTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syncrotron
Drullen ska nog ta och lägga brasset på hyllan, sluta upp att titta på "Rocky" filmer dagarna i ända och gå utanför dörren någongång.

Paulo är en typisk förortsblatte av narcissist kaliber. Vill killen synas som diverse annat pack ni har tagit upp i den här tråden så får man räkna med att man aldrig kommer att få leva ett ärofyllt liv.

Livet fungerar inte som i en "Rocky" film och det bevisade den där unga argentinaren som klappade på han ordentligt i första ronden. Inflygande kom han(Paulo) med apostlahästarna i Romarutstyrsel och likafort flög han ut.

Att backa och erkänna nederlag för att undgå diverse hjärnskador som gör att man blir lika mogen som en 15åring när man passerat 30 är manligt och inse att man aldrig kommer att bli en duktig fighter förutom att slå ner packade punkare på stan.

Nädu Paulo är exemplet på den typiska blatten som inte förstår bättre. Blatten vi vuxna män skrattar åt som fortfarande inte kan leva på annat än något man aldrig har varit duktig på bara för att man är betydligt mer korkad än genomsnittet. I Paulos fall så har det varit att slåss och att man skulle vara duktig på det fast man skiter på sig när man har ett rykte att försvara som förloraren från Kungsan är ett praktexempel på svensk misslyckad invadringspolitik.

Du har aldrig tillfört ett enda vettigt ord i denna tråd , du skulle säkert inte ens kunna stå pall ett vindrag från en missad högerkrok från argentinaren , och du verkar kanske vara rätt besviken på att en sån som Paolo syns mer än du , stör det dig att han syns i tv och säkert tjänar mer fläsk än du, har du komplex nåt?Visst fick han styk i boxningsringen , men inte fan var han nån jäkla räka som vek ner sig , skulle vara kul att se dig gå en rond mot paolo, men där vet vi säkert hur det skulle sluta, det är säkert bara din mun som går och där stannar det antar jag, mycket snack o liten verkstad , eller? .....Garva på du så garvar vi åt dig , du vuxna karl som lider av svår paoloångest ........Och du , det där med att slå ner packade punkare på stan , du har händelsevis inte kollat på film där paolo är med , var det inte i filmen som punkarna blev nerslagna?
Citera
2006-11-08, 16:06
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinberg
du för, verkligen konstigt. Paolo har väl ändå en svensk mamma, eller hur? Så du kan nog gnälla på andra faktorer än svensk invandringspolitik, killen är ju halvsvensk. Och det här med ditt blattesnack är bara löjligt, vilket århundrade lever du i egentligen?
Och han väl åstadkommit mer än vad du någonsin kommer göra i ditt liv...

Om han är svensk, varför ser han ut och bär sig åt som en blatte då?
Citera
2006-11-08, 16:16
Medlem
Minns jag fel, eller fanns det någon torped som kallades Karate Kenta?
Minns att det snackades om honom när man var en yngre liten snorvalp...eller komer jag ihåg namnet fel?
Citera
2006-11-08, 16:20
Bannlyst
Märkligt att Paulo får stryk när han möter kvalificerat motstånd.
Argentinaren och spanjoren spöade upp honom duktigt, liksom Armand.
Det är en sak att hoppa på fulla svennar på stan, en annan att slåss mot killar som också kan slåss.
Citera
2006-11-08, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Unique
Minns jag fel, eller fanns det någon torped som kallades Karate Kenta?
Minns att det snackades om honom när man var en yngre liten snorvalp...eller komer jag ihåg namnet fel?

Är det kanske Karate Johnny du menar?
Citera
2006-11-08, 16:32
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drillen
Den händelsen var Paolo inte ens inblandad i överhuvudtaget........

påstod inte det heller, men det påverkade honom tydligen ganska så hårt.
Citera
2006-11-08, 17:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UpplysT
Du har aldrig tillfört ett enda vettigt ord i denna tråd , du skulle säkert inte ens kunna stå pall ett vindrag från en missad högerkrok från argentinaren , och du verkar kanske vara rätt besviken på att en sån som Paolo syns mer än du , stör det dig att han syns i tv och säkert tjänar mer fläsk än du, har du komplex nåt?Visst fick han styk i boxningsringen , men inte fan var han nån jäkla räka som vek ner sig , skulle vara kul att se dig gå en rond mot paolo, men där vet vi säkert hur det skulle sluta, det är säkert bara din mun som går och där stannar det antar jag, mycket snack o liten verkstad , eller? .....Garva på du så garvar vi åt dig , du vuxna karl som lider av svår paoloångest ........Och du , det där med att slå ner packade punkare på stan , du har händelsevis inte kollat på film där paolo är med , var det inte i filmen som punkarna blev nerslagna?

Men förstår inte du vilken allvarlig störning du lider av. Du är ju precis som blatten utan identitet. Blatten som måste stå pall och som alltid faller med en knall.

Jag slåss inte! Det är bara förvridna blattar och diverse vitt slödder som sysslar med sådant i vårat vackra land. Kommer packet för nära så skjuter jag eller sticker i värsta fall din wannabee hårboll precis som man behandlar allt annat utländskt skit som skulle hota mina gränser!

Annars så har vi ju bomber ala Silverstedt som förvridna patrask tíll blattar som Paulo kan "mäta" sin IQ med vilket distraherar dom innan vi knäpper dom.

För den delen så var jag faktiskt med när denna Upplandsväsby dvärg till blatte som såg ut som en dvärgpudel kom till Fittja och skällde. Jävlar vad brottom cirkuspudeln fick som i bästa fall såg ut som om artisten "Prince" vore uppretad bara för att han inser att det lyser mest nigger om honom och inte får respons tillbaka från apan som närmar sig.:smart:

http://www.treehugger.com/files/th_images/vegetarian_prince.jpg
http://www.moviemix.nu/coverpic/sthlmsnatt.jpg

Visst ser de båda "skräckinjagande" ut!

Och idag en nedgången blatte precis som diverse andra ghettodjur rikiga män som jag tyvärr måste föda innan vi bygger nya tukthus.

http://www.kingofmma.com/images/proberto.jpg
http://reg.kost.ru/img/nigger.jpg
Citera
2006-11-08, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shoan
Är det kanske Karate Johnny du menar?

JA ja!, så kanske han hette, vad var det för en lirare?
Knullade han inte en kvinnlig plit inne i finkan så att hon fick kicken?
Citera
2006-11-08, 17:23
Medlem
JackassTREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Unique
JA ja!, så kanske han hette, vad var det för en lirare?
Knullade han inte en kvinnlig plit inne i finkan så att hon fick kicken?

Visst var det så! Men de var kära i varandra på riktigt
Citera
2006-11-08, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drillen
Att sitta här och skriva om saker som HELA stan känner till (inklusive snutarna) går bra men du/ni kommer ALDRIG att få läsa något som inte gått igenom massor av öron innan eller om något som kan ge någon problem....så jag fortsätter gärna vara den skvallerkärring du kallar mig......
Ta't lugnt Drillen, det var inte menat som något negativt. Funderade faktiskt på hur du skulle reagera på "skvallerkäring", och det gick väl.., sådär!
Det jag menade är att du verkligen har koll, och delar med dig till oss med lite mindre av den varan. Drillen serverar helt enkelt.

Drillen, du e grym
Citera
2006-11-08, 17:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Puffmutti
Ta't lugnt Drillen, det var inte menat som något negativt. Funderade faktiskt på hur du skulle reagera på "skvallerkäring", och det gick väl.., sådär!
Det jag menade är att du verkligen har koll, och delar med dig till oss med lite mindre av den varan. Drillen serverar helt enkelt.

Drillen, du e grym

Men jag serverar verkligheten eftersom det är jag som får föda er socialt missanpassade as!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in