2015-10-06, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Att det du tillskriver henne är just egoism/själviskhet -- vilket inte är relevant för två öre eftersom det inte är ett dugg själviskt att inte vilja bli utsatt ...

Helt befängt resonemang.
Ja. Men jag tycker att det hela var alldeles för långt draget åt ena hållet. Jag gör detsamma, fast åt andra. Just därför att det hela är befängt.
Citera
2015-10-06, 11:29
Medlem
Sluta hata på Lizette!!!!

Ni förstår inte hur stark hon är, en riktigt överlevare. Ni äckliga män på fb skulle aldrig kunna återgå till ett normalt liv efter en liknande händelse. Jag tycker dessutom det är jättestarkt av Lizette att välja att berätta om en sån här sak öppet i media. En riktig stark feminist!

SLUTA HÅNA HENNE NU!!!

Om du läser här lizette vill jag bara säga att "du är guld värd, gumman "

Artikeln och en titt på henne instagram väcker även andra frågor, hur är det att umgås med Lizette rent allmänt? Vad pratar man om? Konstiga tankar kring södertörns högskola väcks med. En riktig feminist detta, en sann förebild. Som sagt tidigare så är henne far stolt som en tupp nu, han är så stolt att han höjt Lizettes' tillskott till förnödenheter som kläder och krogen från 100 k till 200 k, det är du värd lizette.
Citera
2015-10-06, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somehow-somewhere
Det är en jäkla skillnad att bli sprutad på brösten jämfört med ansiktet. Ansiktet är det mest personliga rent fysiskt. Dessutom smakar sperma skit och har äcklig konsistens, som snor ungefär. Och om man får det i ansiktet så lär man inte kunna undvika att få lite i munnen. Men du kanske vill ta en tjejs snor i munnen? Vad vet jag? Ni män är fanimej helt otroliga. Varför är det så viktigt att spruta en kvinna i ansiktet? Är det fysiskt skönt? Svar nej. Är det en förnedringsgrej? Förmodligen. Varför måste ni alltid förnedra kvinnor? Vad får ni ut av det? Mår man toppen när man går hem efter att ha sprutat en tjej i ansiktet fast att hon tydligt och klart sagt ifrån att hon inte ville det? Är man stolt? Är man lycklig? Är det så viktigt för en så att man måste kränka en kvinna, en medmänniska, för att må bra? Ojoj...det hade varit läge för psykologkontakt sedan länge... Skärp er för helvete! Antar att ni hade tyckt precis detsamma när er egen "lilla oskyldiga dotter" får sig ett sprut hon inte ville ha. Torka ansiktet på henne bara och säg att "det är sånt man får ta...gå och lägg dig". Fy fan!!!

Det är någon feministisk manspryl att vilja spruta kvinnan i ansiktet eller på kroppen. Jag har aldrig förstått mig på det det där. Men vet att en del men gillar att dra ut den och så att säga "köra den sista biten själv".
Citera
2015-10-06, 11:54
Avslutad
Kanske har postats innan i tråden, men varför skriver Nyheter24 den här artikeln;
http://nyheter24.se/noje/kronikor/812466-sa-far-du-din-tjej-att-vilja-bli-sprutad-i-ansiktet
Citera
2015-10-06, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Kanske har postats innan i tråden, men varför skriver Nyheter24 den här artikeln;
http://nyheter24.se/noje/kronikor/812466-sa-far-du-din-tjej-att-vilja-bli-sprutad-i-ansiktet

Ur artikeln. De vill väl förstås att man ska klicka. Det är väl det Nyhter24 vill med alla sina så kallade artiklar. Tror inte det finns någon djupare agenda kring någonting ifrån deras sida. Vad skulle det då vara?

Ur artikeln:
Citat:
Hon har stora ögon och "kuksugarläppar" som på riktigt ber om att få sperma på sig. Man kan ju seriöst se på vissa tjejer att de gillar det i fejjan?

Lösning: Fråga henne om hon gillar det. Säger hon ja och ser ut att njuta av det = spruta som att vår existens hängde på dig. Tvekar hon eller helt enkelt säger nej? Låt för fan bli.
Citera
2015-10-06, 12:58
Medlem
EDIT: läste lite fel
Senast redigerad av halftheprice 2015-10-06 kl. 13:00.
Citera
2015-10-06, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halftheprice
"Utan förvarning drog han ur sin penis och började spruta mig i ansiktet".

Är det bara jag som reagerar på att den här delen känns uppdiktad? Lizette kanske tror att det finns en on/off-knapp på kuken som kontrollerar spermaflödet

Har aldrig du på andra dejten, helt utan förvarning öppnat gylfen och dragit fram din på bristningsgränsen pulserande fallos? Tagit ett tag om nacken på tjejen och tryck ner henne och tömt dig över anletet? För sedan titta på klockan och gå hem?
Citera
2015-10-06, 13:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaStupenda
Ja. Men jag tycker att det hela var alldeles för långt draget åt ena hållet. Jag gör detsamma, fast åt andra. Just därför att det hela är befängt.
Nej, att anse att man äger rätten att avgöra vad man vill vara med om sexuellt är inte att "dra det långt" -- att anse att någon skulle äga rätten att utsätta en annan för något mot dennes vilja är däremot jäkligt långt ut på skalan.
Citera
2015-10-06, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Har aldrig du på andra dejten, helt utan förvarning öppnat gylfen och dragit fram din på bristningsgränsen pulserande fallos? Tagit ett tag om nacken på tjejen och tryck ner henne och tömt dig över anletet? För sedan titta på klockan och gå hem?

Haha, jorå.

Läste bara igenom texten som hastigast, men man kanske får anta att Lizette och den självutnämnde feministen var mitt i akten när detta hände, och att det som kuken drogs ut ur var Lizettes fitta.
Citera
2015-10-06, 13:17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
För att förtydliga budskapet - om du vill spruta någon i ansiktet är det okej om den andra faktiskt är med på det -- annars är det inte okej och du bör avstå.

Det var väl inget svårt budskap att förstå egentligen.
Citera
2015-10-06, 14:11
Medlem
Hon går ut i riksmedia med det här? Undrar om det något hon diskuterar med mor och far hemma vid middagsbordet också? Personlig Integritet verkar vara en egenskap som inte värdesätts så mycket nuförtiden.
Citera
2015-10-06, 14:28
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Hon går ut i riksmedia med det här? Undrar om det något hon diskuterar med mor och far hemma vid middagsbordet också? Personlig Integritet verkar vara en egenskap som inte värdesätts så mycket nuförtiden.

Ja, Lizette kanske skapar en artikelserie med nya bittra sexuella erfarenheter från porrskadade hanar. Jag kan se det framför mig "han tryckte in den i tvåan trots att jag sa nej...eller aj".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in