2015-10-06, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Hon går ut i riksmedia med det här? Undrar om det något hon diskuterar med mor och far hemma vid middagsbordet också? Personlig Integritet verkar vara en egenskap som inte värdesätts så mycket nuförtiden.

Feminister använder ordet "integritet" som skällsord, det är en förolämpning och patriarkal grej. Att hylla integritet är sexistiskt enligt dem.
Citera
2015-10-06, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, att anse att man äger rätten att avgöra vad man vill vara med om sexuellt är inte att "dra det långt" -- att anse att någon skulle äga rätten att utsätta en annan för något mot dennes vilja är däremot jäkligt långt ut på skalan.
Att känna sig våldtagen när man inte på något sätt blivit våldtagen ser jag som att dra det alldeles för långt, för att inte tala om kränkande för riktiga våldtäktsoffer.

Tycker jag att det är okej att någon utsätter någon för någonting mot dennes vilja? Nej, absolut inte. Jag bara tycker att personen, i det här fallet Lizette, får lugna ned sig. Hon kan inte börja hävda att hon blivit våldtagen och kalla alla sexister omkring sig.
Citera
2015-10-06, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaStupenda
Att känna sig våldtagen när man inte på något sätt blivit våldtagen ser jag som att dra det alldeles för långt, för att inte tala om kränkande för riktiga våldtäktsoffer.

Tycker jag att det är okej att någon utsätter någon för någonting mot dennes vilja? Nej, absolut inte. Jag bara tycker att personen, i det här fallet Lizette, får lugna ned sig. Hon kan inte börja hävda att hon blivit våldtagen och kalla alla sexister omkring sig.

Precis och det är ju det som är så bra där, hon har aldrig hävdat att hon blivit våldtagen heller.

Att en del förvirrade människor får för sig att hon sagt att han är en våldtäktsman eller att hon blivit utsatt för en våldtäkt är ju inte hennes fel. Hon har aldrig hävdat något liknande.

Varför är så många killar så förvirrade att de inte kan tillgodogöra sig ett par raders text måste bero på att killar inte lyckas så bra i skolan. De kan inte läsa, de kan inte förstå skriven text. Inte ens några rader verkar gå att förstå. Skolan måste hjälpa pojkarna.
Citera
2015-10-06, 17:19
Medlem
Finns det någon här som vill sprutad i ansiktet? Mitt ex svalde sperman och njöt av det
Jag tycker inte Lizette (WT) ska gnälla det är skönt att spruta brudar i ansiktet sen efter det kan man pissa i deras mun!
Citera
2015-10-06, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejSchweiz
Tala för dig själv. Jag ifrågasatte inte vad hon tyckte vara smutsigt utan poängterade idiotin att basunera ut händelsen för hela Sverige (inklusive vänner, arbetskollegor och föräldrar...) vad hon styr med på sin fritid om hon nu inte tycker om att känna sig smutsig och förnedrad. Hon känner sig smutsig efter hon fick en ansiktssprut hon hade tackat nej till men känner sig tydligen inte smutsig eller förnedrad när det blev allmän vetskap.
Precis. Hon försöker alltså inte moralisera över sex, vem vet hon kanske är exhibitionist. Det hon inte gillar är sex emot sin vilja.

Knappast raketkirurgi liksom.
Citera
2015-10-06, 17:34
Medlem
Orka bry sig om vad varenda tjej vill eller inte vill. Det får de väl hålla reda på själva.
Senast redigerad av ManManne 2015-10-06 kl. 17:36.
Citera
2015-10-06, 17:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Hon går ut i riksmedia med det här? Undrar om det något hon diskuterar med mor och far hemma vid middagsbordet också? Personlig Integritet verkar vara en egenskap som inte värdesätts så mycket nuförtiden.
Om hon kan bearbeta kränkningar av sin person genom samtal med sina föräldrar så är väl det att se som sunt faktiskt.
Sjukt är att anse att kränkningar är något den kränkta skall dölja och skämmas för ...
Citera
2015-10-06, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peppolino
Ja om du sa ifrån att kan du låta bli att kliva rakt bakåt på mig och om den människan nickar och gör det igen och förklarar att han gillar att knuffa folk så kanske du kan gilla läget och tycka att killen är en skön typ.

Var en gammal skröplig gubbe som typ yra runt eller något. Men det är sånt man får ta här i livet. Man får ha lite överseende ibland och begripa sammanhanget.
Citera
2015-10-06, 18:22
Bannlyst
Vad synd, Lizette är rätt söt på något sätt
Dumt av killen att göra de 2 gånger inte sant?

Träffar man en brud man gillar inte fan sabbar man de genom att bara dra fram kuken å spruta ner henne haha
Citera
2015-10-06, 19:02
Medlem
Wayaheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
För att förtydliga budskapet - om du vill spruta någon i ansiktet är det okej om den andra faktiskt är med på det -- annars är det inte okej och du bör avstå.

Du är duktig du! Nej, men skämt å sido, kan du nämna någon finare och bättre hudkräm?
Senast redigerad av Wayahead 2015-10-06 kl. 19:04.
Citera
2015-10-06, 19:06
Medlem
KKNDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av telefontillsalu
Träffar man en brud man gillar inte fan sabbar man de genom att bara dra fram kuken å spruta ner henne haha

Det verkar som de hade haft sex Och allt var bra, jag uppfattar det som att det ungefär gått till såhär:
De har riktigt bra sex, han frågar sedan om han får spruta henne i ansikte, hon säger nej men kommer med förslaget - spruta mig på brösten(enligt hennes egen utsago), sätter sig på knä, pressar ihop sina bröst riktigt porrigt och säger: åååh kom på mina bröst feministprins! Kom bara!
Men tyvärr... Feministprinsen var en bad aimer... Och träffar henne rakt i sitt söta anlete istället.
Måttet rågat - hon blev mentalt våldtagen Av en pojkvasker, sablar!!!

Eller som tidigare folk redan sagt... Det är ploj.
Citera
2015-10-06, 19:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
Du är duktig du! Nej, men skämt å sido, kan du nämna någon finare och bättre hudkräm?
Det är ingen hudkräm -- utan får nog ses som rätt ohygieniskt om du smetar in sperma i plytet och knatar runt med ... Låt bli det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in