2015-10-04, 20:36
Medlem
Är det bara jag som associerar "total invandring" med Göbbels tal om "det totala kriget" från 1943. Det vill säga att hela landet skall ställas om till att vinna kriget (klara invandringen). Till vilken kostnad som helst.

https://www.youtube.com/watch?v=ZRvafKSJ1ls
Citera
2015-10-04, 21:13
Medlem
Hegamons avatar
Löfven kommer gå mycket värre öde tillmötes än Reinfeldt, Löfven kommer hållas ansvarig för den kommande samhällskollapsen inom offentligheten. Sedan tror jag Löfven vill hämnas på befolkningen som röstar på SD och att han gör allt för egen vinnings skull. Men Löfven förstår inte konsekvenserna av sitt handlande, Löfven överskattar också grovt sin kompetens som statsminister.

Löfven underskattar också den svenska befolkningen som inte kommer finna sig i den kommande kollapsen. Svensken har som sagt inget minne som en guldfisk. Löfven tillsammans med generaldirektören för Migrationsverket Anders Danielsson riskerar för tillfället att bli hett villebråd i ett framtida kaotiskt Sverige. Jag tror många kan bli dömda i domstol längre fram.

Huvuden kommer rulla och omfattningen av katastrofen som idag utvecklas framför våra ögon är inte känd för den större allmänheten.

En stor konsekvens kommer bli att SD ökar med 15% enbart pga den nära förestående inrikes kaotiska situationen. Myndigheterna kommer förlora kontrollen och vi på flashback kommer sitta framför skärmen så här:
Senast redigerad av Hegamon 2015-10-04 kl. 21:46.
Citera
2015-10-04, 21:19
Avstängd
Hemi57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostfralla2000
Jag tycker att dom paranoida vanföreställningarna som många Flashbackare lider utav bara blir värre och värre för varje dag. Ni piskar upp och rygggdunkar varandra så in i helvete mycket att ni inte längre kan se klart, hatet styr er.

..faan, man skulle kunna tro att det är du som är "svetsarn"/"ruinfeldt"..
Lika intelligent svar!! Grattis!
Citera
2015-10-04, 21:37
Medlem
Rosa-Panterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Löfven kommer gå mycket värre öde tillmötes än Reinfeldt, Löfven kommer hållas ansvarig för den kommande samhällskollapsen inom offentligheten. Sedan tror jag Löfven vill hämnas på befolkningen som röstar på SD och att han gör allt för egen vinnings skulle. Men Löfven förstår inte konsekvenserna av sitt handlande, Löfven överskattar också grovt sin kompetens som statsminister.

Löfven underskattar också den svenska befolkningen som inte kommer finna sig i den kommande kollapsen. Svensken har som sagt inget minne som en guldfisk. Löfven tillsammans med generaldirektören för Migrationsverket Anders Danielsson riskerar för tillfället att bli hett villebråd i ett framtida kaotiskt Sverige. Jag tror många kan bli dömda i domstol längre fram.

Huvuden kommer rulla och omfattningen av katastrofen som idag utvecklas framför våra ögon är inte känd för den större allmänheten.

En stor konsekvens kommer bli att SD ökar med 15% enbart pga den nära förestående inrikes kaotiska situationen. Myndigheterna kommer förlora kontrollen och vi på flashback kommer sitta framför skärmen så här:
Jag tror också att vi kanske kommer att få se domstolar som dömer vissa av de värsta folkmördarna. Tyvärr tror jag dock att det kommer att dröja så länge att många av dem kommer att hinna avlida av ålder eller fly utomlands.

Samtidigt tror jag att det enda rätta är just att folkmördarna åtalas och döms. Att låta dem undslippa ansvar eller att utsätta dem för pöbelns vrede är helt fel väg att gå. Svenskarna behöver upprättelse och för efterkommande generationer så är det viktigt att döma de här människorna för sina illdåd mot det svenska folket.
Senast redigerad av Rosa-Pantern 2015-10-04 kl. 21:40.
Citera
2015-10-04, 21:40
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staropramen777
Är det bara jag som associerar "total invandring" med Göbbels tal om "det totala kriget" från 1943. Det vill säga att hela landet skall ställas om till att vinna kriget (klara invandringen). Till vilken kostnad som helst.

https://www.youtube.com/watch?v=ZRvafKSJ1ls

Jag får också sådana vibbar av meningen. Brrr...mardröm...
Ich frage euch: Wollt ihr den totalen Krieg? Wollt ihr ihn, wenn nötig, totaler und radikaler, als wir ihn uns heute überhaupt erst vorstellen können?
[…] […]
Nun, Volk, steh auf und Sturm brich los!
Hoppas verkligen inte det blir som i Tyskland, en total och radikal omläggning av invandringen, som vi inte kan föreställa oss.

Slutet i Tyskland vill jag verkligen inte vi i Sverige skall få. Istället för att bli våldtagna av Stalins trupper blir kvinnorna här våldtagna av muslimer från Mellanöstern...
Citera
2015-10-04, 21:44
Medlem
Ratozs avatar
Citat:
Löfven kommer gå mycket värre öde tillmötes än Reinfeldt, Löfven kommer hållas ansvarig för den kommande samhällskollapsen inom offentligheten. Sedan tror jag Löfven vill hämnas på befolkningen som röstar på SD och att han gör allt för egen vinnings skulle. Men Löfven förstår inte konsekvenserna av sitt handlande, Löfven överskattar också grovt sin kompetens som statsminister.

Mycket intressant du skrivit. Men snälla, lär dig skillnaden på % och %-enhet.
Citera
2015-10-04, 21:54
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemi57
..faan, man skulle kunna tro att det är du som är "svetsarn"/"ruinfeldt"..
Lika intelligent svar!! Grattis!

oooh va tragiska ni är, gråter, hatar och hetsar framför datorn, men i verkligheten gör ni inte ett skit för att motverka dessa påstådda problem. Se bara hur bra det gick för er igår med att samla ihop likasinnade för en demonstration/civil olydnad: (FB) Facebookuppror om att stänga Sveriges gränser

Av fiaskot går det inte dra några andra slutsatser än att ni är fega kräk som inte gör annat än att knyta handen i fickan och skrika ut vreden anonymt på internet.
Citera
2015-10-04, 21:56
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratoz
Mycket intressant du skrivit. Men snälla, lär dig skillnaden på % och %-enhet.

Jag menar om 25% vill rösta på SD i dag vill 40% rösta på SD inom en ganska snar framtid. Kan inte riktigt skillnaden på % och %-enhet. Det kunde också vara så SD ökar med 15% från 25% och det blir bara 28,75%.
Jag menar i fallet en % ökning från 25% till 40% kommer ske inom ett års tid.
Citera
2015-10-04, 22:03
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:
Jag menar om 25% vill rösta på SD i dag vill 40% rösta på SD inom en ganska snar framtid. Kan inte riktigt skillnaden på % och %-enhet. Det kunde också vara så SD ökar med 15% från 25% och det blir bara 28,75%.
Jag menar i fallet en % ökning från 25% till 40% kommer ske inom ett års tid.

Lär dig då människa, det är inte raketforskning vi pratar om. Ingen lär ta dina politiska inlägg seriöst om du inte ens kan skilja på två så simpla saker.
Citera
2015-10-04, 22:09
Medlem
ebburs avatar
sverige har inget ansvar för icke europeer.
Citera
2015-10-04, 22:12
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Lär dig då människa, det är inte raketforskning vi pratar om. Ingen lär ta dina politiska inlägg seriöst om du inte ens kan skilja på två så simpla saker.

Ehum, om jag får upplysa dig så förutsatte jag mitt inlägg skulle tolkas som att ökningen skulle gå från 25% till 40%. Som sagt ingen raktetforskning och finns ingen orsak till att krångla till saken. Generellt anser jag du skulle tolkat mitt inlägg från början som jag avsåg, eftersom det väldigt sällan i politiska debatter skriv 25% = och så ökning av 25% med 15% = 28,75% som i fallet.

Snarare så brukar 15% ökning motsvara 25% + 15% = 40%. Nåja saken är ganska prekär, SD kommer öka väldigt mycket oavsett.
Citera
2015-10-04, 22:25
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Har svårt att se hur du med din marginella kunskap inom ämnet ska kunna upplysa mig om något.

Gå och lägg dig eller logga in på mattematikforumet istället. Det här handlar om inrikespolitik och det är ingen matematisk diskussion jag pysslar med i första hand. Sen är det heller inte särskilt intressant med kunskaper inom matematik för att diskutera inrikespolitik. Andra variabler är signifikant betydligt viktigare. Snarare skulle jag rekommendera ett besök i psykologiforumet före inlägg skrivs i I&I & PI.

Förresten jag ser du tramsa på bra i tråden, håll en saklig diskussion istället. Du kan gärna argumentera för varför Sverige inte påbörjat "total invandring" dvs en mycket extremt invandring och som inte existerat tidigare. Det här är galenskap som händer idag. Vill du inte inse det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in