2014-11-26, 17:41
Medlem
Kolla 18m30s in i TV-domarna på Aftonbladet TV: http://tv.aftonbladet.se/webbtv/noje/tv/tvdomarna/article58129.ab

Det verkar i panelen en vedertagen sanning att dom är ett par så det måste väl snart anses som bekräftat att det är på det viset. De vill nog inte synas tillsammans offentligt ännu av respekt till deras ex. Det kan man förstå efter två jobbiga skilsmässor.
Citera
2015-10-04, 18:01
Medlem
Lite lustigt, men mest sorgligt att Martina och nån snubbe gör nån slags dålig rip off på Historätarna, i nya Ikeareklamen. Hon ska väl inte behöva pengarna, så det var väl (meta)humorn, som gjorde att hon tackade ja. Synd att jag bara skrattar åt henne...
Citera
2015-10-04, 18:04
Medlem
Silltunnas avatar
Det tro fan att Erik till slut var tvungen att bedra den där präktiga Pk-haggan Martina. Hon kan inte vara rolig att leva med. Lotta är ett bra mycket bättre kap.
Citera
2015-10-04, 18:34
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saza12
Lite lustigt, men mest sorgligt att Martina och nån snubbe gör nån slags dålig rip off på Historätarna, i nya Ikeareklamen. Hon ska väl inte behöva pengarna, så det var väl (meta)humorn, som gjorde att hon tackade ja. Synd att jag bara skrattar åt henne...
Inte så lite lustigt då den svenska serien Historieätarna är en tämligen blek kopia på BBC:s The Supersizers.
Citera
2015-10-04, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tokfaan
Inte så lite lustigt då den svenska serien Historieätarna är en tämligen blek kopia på BBC:s The Supersizers.

Har sett båda och kan lustigt nog säga att en svenska versionen är mycket bättre än den stela engelska versionen
Citera
2015-10-04, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tokfaan

Håller inte med, BBC:s variant är outhärdlig att titta på. Alltför hysterisk. Inte bra alls. Historieätarna är hundra gånger bättre
Citera
2015-10-05, 00:03
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Det tro fan att Erik till slut var tvungen att bedra den där präktiga Pk-haggan Martina. Hon kan inte vara rolig att leva med. Lotta är ett bra mycket bättre kap.

Personligen tror jag att Erik Haag är en person som man skall avnjuta i korta perioder. Han har definitivt någon diagnos. Kul och trevlig korta stunder men efter 20 minuter vid samma middagsbord så har man fått mer än man orkar med.
Citera
2015-10-05, 09:15
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Personligen tror jag att Erik Haag är en person som man skall avnjuta i korta perioder. Han har definitivt någon diagnos. Kul och trevlig korta stunder men efter 20 minuter vid samma middagsbord så har man fått mer än man orkar med.

Oh ja. Erik har solklar ADHD. Kolla bara tv-serien historieätarna. Självcentrerad, dålig på att lyssna, uppmärksamhetsproblem, rastlös.

I avsnittet när Erik & Edward Blom sitter på Berns och provar olika punschsorter är det uppenbart. Den påläste Blom mässar om punschens historia, medans självupptagne Erik hela tiden avbryter och knappt tar in nåt av vad Blom säger.
Citera
2015-11-08, 18:46
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Oh ja. Erik har solklar ADHD. Kolla bara tv-serien historieätarna. Självcentrerad, dålig på att lyssna, uppmärksamhetsproblem, rastlös.

I avsnittet när Erik & Edward Blom sitter på Berns och provar olika punschsorter är det uppenbart. Den påläste Blom mässar om punschens historia, medans självupptagne Erik hela tiden avbryter och knappt tar in nåt av vad Blom säger.

Kan ju också ha att göra med att Haag har sämre motståndskraft mot stora kvantiteter punsch. Blom kan nog punscha de flesta under bordet.
Citera
2015-11-09, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse

Precis vad jag noterat. Erik verkar väldigt lågbegåvad och barnslig: Det infantila beteendet han hade i "Historieätarna" gav mig den uppfattningen om honom. Det är för mig ofattbart att samma person suttit i "På spåret" och varit allmänbildad och smart. Jag fick känslan av att han redan fått facit på svaren från hans vänner , programledarna Luuk mfl. Tror nog Martina kan vara lättad över att få slippa leva med spillevinken Erik. När man såg den där nakna, bleka, otränade och synnerligen lönnfeta Erik i tv-serien kände jag en lättnad för Martinas skull.
Citera
2015-11-10, 11:00
Medlem
Efter att ha läst Martinas bok framstår reklamen för Artipelags julbord där Erik föreställer ett grishuvuden som klockren🐷
Citera
2015-11-10, 14:40
Medlem
lukashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorfarGinko
Efter att ha läst Martinas bok framstår reklamen för Artipelags julbord där Erik föreställer ett grishuvuden som klockren🐷
Vad skrevs i den boken då, förstått att hon hänger ut Erik och hans kärleksaffärer, ge oss lite smaskiga exempel!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in