Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-20, 13:12
  #397
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTRUMPENTRUMP
Han är väl jude?

Haag är ingen jude, men det skulle inte förvåna mig om han tillhör samma folkgrupp som Loffe Carlsson och Christina Lindberg.
Citera
2023-01-20, 15:39
  #398
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Haag är ingen jude, men det skulle inte förvåna mig om han tillhör samma folkgrupp som Loffe Carlsson och Christina Lindberg.
Hur vet du det? Hans syrra heter Sara. Hans halvbror heter Kalle Zackari Wahlström. Allihop svartmuskiga och jobbar inom TV.
Citera
2023-01-21, 12:53
  #399
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ENTRUMPENTRUMP
Hur vet du det? Hans syrra heter Sara. Hans halvbror heter Kalle Zackari Wahlström. Allihop svartmuskiga och jobbar inom TV.
Kalle har tagit namnet Zackari från sin fru.
Citera
2023-01-21, 17:25
  #400
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moneyberry
Kalle har tagit namnet Zackari från sin fru.
Hon är mörk också. Märkligt nog är deras ungar ljusa. Hans son med Jonna Bergh är dock mörk.
Citera
2023-01-29, 21:50
  #401
Avstängd
Marabouoreos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Ovårdad medelåldersman, håret ser ut som en skitig golvmopp. Herrn skulle passa ihop med gänget på bänken utanför valfritt Systembolag.
Du måste skoja!!? En större dilf får man leta efter!! Han är såååå sexig
Citera
2023-10-06, 15:59
  #402
Medlem
montealbanos avatar
Våra hundar rök ihop på hundön, Drottningholm. Gillade vare sig hans attityd eller hund!
Citera
2023-10-06, 19:30
  #403
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av montealbano
Våra hundar rök ihop på hundön, Drottningholm. Gillade vare sig hans attityd eller hund!

Berätta mer, vad hände? Vad sa han?
Citera
2024-02-11, 23:16
  #404
Medlem
kukflashs avatar
Brukar se honom i Alla mot alla, vilken jävla ärketönt han är. Lismande fjant med ett par fula polisonger.
Citera
2024-03-13, 02:40
  #405
Medlem
Såg honom i SBAB-reklamen. Haha. Helvete så han ser ut. Vad tycker hans psykopat-kvinna om detta?
Citera
2024-03-13, 02:53
  #406
Avstängd
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marabouoreo
Eric har alltid - och är fortfarande mitt drömligg haha. Tycker han är sååå sexig av någon anledning!

Gick i samma skola som han och Martinas barn, så jag såg han ofta

Citat:
Ursprungligen postat av Marabouoreo
Du måste skoja!!? En större dilf får man leta efter!! Han är såååå sexig

Äcklig är han rätt och slätt. Och har man honom som drömligg kvalar man nog in på den beskrivningen också.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback