Citat:
Ursprungligen postat av
RickRozay
Jag tror att det konstigase med det här är att Lizette Edfeldt är öppen om det här i media. Jag personligen skulle aldrig våga spruta nån brud i fejset på andra dejten, frågan är litegrann hur Lizette är på en dejt. Hon kanske är väldigt lättsam och snubben kanske såg ner på henne litegrann.
Sperma, sperma, sperma!!

Klassisk manlig retorik på detta forum och generellt band de värsta kvinnoföraktara i världens alla hörn.
Fakta:
14 årig flicka blir våldtagen av grannen.
–Män vid makt och samhället Afghanistan: hmm? undrar hur slynigt den där 14-årigen betedde sig? vad hade hon på sig? Hade hon hijaben ordentligt på eller såg man någon hårslinga? Hon lurade säkert in den stackars, stackars oskyldige grannen i fördärvet. Vi dömer henne till 100 piskrapp och gängvåldtäkt i fängelset och släpper honom fri.
Hon är skyldig tills oskuld kan bevisas, vilket hon bara kan om hon har 4 äkta muslimska män som vittnen, omöjligt alltså. Han är oskyldig tills hans skuld är bevisad, vilket ingen är intresserad av att bevisa.
Fakta:
Flicka blir våldtagen på skoltoalett i Sverige.
–hmm? undrar hur slynigt hon egentligen betedde sig, hon ville det säkert! ljuga om våldtäkt så där och lura in stackars fina fina svenska pojkar i fördärvet. Resultat: hon får flytta med hela familjen, han får hela samhällets stöd inklusive prästen.
Fakta:
Man väljer att spruta sin sperma mitt i ansiktet på sin sexpartner i en frivilligt samlag rots att hon säger nej 2 ggr efter varandra. Hon väljer att gå ut med detta som inlaga i en pågående social debatt om sexualitet och genus.
–Hmm? Undrar hur slynig den lilla horan är egentligen? om han såg ner på henne så har han ju all rätt att gå emot hennes vilja och "våldta" lite, kränka och spruta sperma var han vill. Liksom mäns rätt!
tralall la lala.
Män kan ju aldrig göra fel. Varför ska vi överhuvudtaget diskutera dem och deras handlingar?
Nej för fan kvinnor har alltid skulden.