2015-10-03, 17:47
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somehow-somewhere
Du är rejält porrskadad.

Nej, det är snarare du som är feministskadad. Helt allvarligt menat.

Av alla dem sexpartners jag har haft, som blivit en rejäl skara på sexmissbruk så finns det inte ett enda fruntimmer - någonsin - som inte älskat att få min sperma precis överallt.

Fattar snarare inte var ni gräver upp alla feminister som inte uppskattar en dominant man. Tycker jävligt synd om Er faktiskt. Nästa steg är väl att ni får leva utan avsugningar också eftersom det är "förnedrande med kön i munnen".
Citera
2015-10-03, 17:50
Medlem
BonerBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Antagligen så är det exakt vad majoriteten av de människor som råkar ut för nåt liknande gör.
Skiter i att träffa människan igen. Att en tjej skriver om det behöver väl inte vara fel?
Nej, snarare tycker jag det är bra att hon skriver om det. Förstår inte varför så många här på forumet blir helt till sig så fort en ung tjej skriver om sex. Är det verkligen så illa att folk blivit så porrskadade att det hör till att spruta en tjej i ansiktet när man har samlag? En ung tjej måste få lov att skriva om de obekvämheter hon upplever under en sexakt. Som man har man inte rätt att lägga sin sats var man vill.
Citera
2015-10-03, 17:54
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FemininFeminist
Fy fan vad sjuk du är!!! Finns ju fan inte ord för det...fy satan

Varför? För att han med största sannolikhet träffar exakt mitt i prick?
Men du kanske har någon mer verklighetsfrånvänd bild av situationen att dela med dig av?
Citera
2015-10-03, 18:09
Medlem
Drinis avatar
Våldtäkt i juridisk mening? Jag är vanlig svensson men jag tror knappast att det räknas som våldtäkt?

Bedrövligt beteende dock, sjukt respektlöst och hade jag varit hon hade jag nitat honom och stuckit hem. Hon sa ju helt klart nej redan första gången, misstag? var ju inte där så låter det vara därhän. Spelar ju ingen roll när han gjorde som han gjorde andra gången. Då var det ju helt klart med flit och sjukt.

Själv frågar jag självklart alltid tjejen först. Personligen tycker jag kroppen är sexigast, musen praktigast men krävs det så kommer jag på papper. Det är knappast en sak att ens diskutera när man fått till det. Bruden bestämmer. Hade jag varit homo hade jag velat välja jag med vart satsen kom...
Senast redigerad av Drini 2015-10-03 kl. 18:14.
Citera
2015-10-03, 18:11
Medlem
UpplystSvampguds avatar
Äcklig snubbe. Det handlar om respekt, något som han tydligen verkar sakna.
Citera
2015-10-03, 18:13
Medlem
Det verkar som om ingen orkar läsa artikeln i sin helhet. Inte ens TS.

Detta är tänkt som ett seriöst debattforum. Håll er till Twitter om ni vill spamma ogenomtänkt trams!

OnT: Första gången kan ha varit ett misstag. Andra gången ett solklart övergrepp. Inget konstigt i att känna sig våldtagen efter det.
Citera
2015-10-03, 18:20
Medlem
Somehow-somewheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Nej, det är snarare du som är feministskadad. Helt allvarligt menat.

Av alla dem sexpartners jag har haft, som blivit en rejäl skara på sexmissbruk så finns det inte ett enda fruntimmer - någonsin - som inte älskat att få min sperma precis överallt.

Fattar snarare inte var ni gräver upp alla feminister som inte uppskattar en dominant man. Tycker jävligt synd om Er faktiskt. Nästa steg är väl att ni får leva utan avsugningar också eftersom det är "förnedrande med kön i munnen".

Nix! Jag är feminist, eller humanist som jag föredrar att kalla det. Jag har inget emot sexuellt dominanta män, jag kan tända på att en man sprutar på mig om vi har haft den typen av sex och man är i "mood" för det. Det är ett sexuellt spel. Ungefär som att en utföra en sport...jag spelar tennis med en vän, jag går in för det otroligt mycket, men det betyder inte att jag går runt med tennisrack och övar servar på jobbet hela dagarna. Det hör hemma på tennisplanen. Jag lämnar det där.

Du behöver absolut inte tycka synd om mig! Jag har allt jag vill ha. Det handlar ju inte om att män och kvinnor inte får ha det sexliv de vill ha. Det handlar om att respektera varandra. Om han frågar henne om han får spruta henne i ansiktet och hon säger nej...men sedan gör han det i alla fall. Det är ju det vi diskuterar. Jag förstår inte varför man gör så...gör något som man vet att den andra inte vill. Det är respektlöst. Det är det jag ifrågasätter. Inte vad Andersson och Svensson pysslar med i sängen...så länge alla är med på det. Men att respektera varandra är grundläggande för mänskligheten. Är du med på vad jag menar?
Citera
2015-10-03, 18:31
Medlem
mschiefs avatar
Sexuellt övergrepp, ja. Våldtäkt tycker jag inte det är. Fattar inte hur folk kan tycka det är okej att bli sprutad i ansiktet mot sin vilja.
Citera
2015-10-03, 18:32
Medlem
remixutoheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M9A2
Det här är varför man INTE dejtar feminister.

Man dejtar inte feminister utan man knullar dem i ordets bemärkelse. Sen har de flesta feminister en tendens att gilla att man kör hårt och då menar jag verkligen hårt i sängen. Blir liksom fel där uppe när de vill ha rättigheter och respekt men i sängen då ska de smiskas, strypas och bli kallad hora.

---

Hon, precis som resten av många tjejer, har en sjukt besatthet av bekräftelse, vem går öppet ute och skriver att man träffa en grabb som sprutade en i ansikte för att sedan klaga på nyhetsida? Tappad är bara förnamnet. Hon får skylla sig själv om hon särar på benen så lätt, allvarligt. Samhället går bara allt mer neråt i en köttgryta av bekräftelsebehov och "se på mig skyltar".

Det står bekräftelsehora i pannan på henne med stora bokstäver, hon får tummen ner av mig. Ha dé, ingen bryr sig om killen la satsen i ansiktet på dig, livet går vidare. Finns värre saker lilla gumman.
Citera
2015-10-03, 18:33
Medlem
FemininFeminists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Varför? För att han med största sannolikhet träffar exakt mitt i prick?
Men du kanske har någon mer verklighetsfrånvänd bild av situationen att dela med dig av?

Verklighetsfrånvänd? Det är ju en korrekt beskrivning av män som begår sådana här övergrepp. Porrskadade, tror att film är verklighet. Att tjejer får orgasm om de blir sprutade i ansiktet?! Verkligheten är som sådan att det är helt OK att göra det så länge som de inblandade är med på det. Men när någon klart och tydligt säger att det inte är OK...så är det INTE OK att ändå göra det. Det är ett övergrepp. Och varför vill man göra något mot den andres vilja? Respekt...något som många män på det här forumet tydligen inte har en susning om vad det är för något.
Citera
2015-10-03, 18:39
Medlem
det är väl ingen som tror att en tjej får orgasm av sperma på kroppen oavsett, och han var inte intresserad av hennes njutning uppenbarligen. trots det vill hon göra om det, väldigt konstigt i mina ögon.
har själv dragit över killar o skitit i deras njutning sedan utan sparkat ut dem till bussen sedan, inte bussigt men sket jag väl i då, var ju inte kärlek precis.
våldtäkt är det iaf inte.
Citera
2015-10-03, 18:45
Medlem
Hon skulle behöva bli våldtagen så kan hon förstå skillnaden. Det är ju ett hån mot våldtäcksoffer.
Jag trodde först detta var ett skämt!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in