2015-10-03, 19:13
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av remixutoheaven
Man dejtar inte feminister utan man knullar dem i ordets bemärkelse. Sen har de flesta feminister en tendens att gilla att man kör hårt och då menar jag verkligen hårt i sängen. Blir liksom fel där uppe när de vill ha rättigheter och respekt men i sängen då ska de smiskas, strypas och bli kallad hora.

---

Hon, precis som resten av många tjejer, har en sjukt besatthet av bekräftelse, vem går öppet ute och skriver att man träffa en grabb som sprutade en i ansikte för att sedan klaga på nyhetsida? Tappad är bara förnamnet. Hon får skylla sig själv om hon särar på benen så lätt, allvarligt. Samhället går bara allt mer neråt i en köttgryta av bekräftelsebehov och "se på mig skyltar".

Det står bekräftelsehora i pannan på henne med stora bokstäver, hon får tummen ner av mig. Ha dé, ingen bryr sig om killen la satsen i ansiktet på dig, livet går vidare. Finns värre saker lilla gumman.

Vad är det som gör att du inte kan skilja på rättigheter i samhället och sexuella preferenser?
Det är ju bra att du själv är medveten om att du har nåt fel i skallen i alla fall.

Citat:
Ursprungligen postat av Ka-nj-a
Hon skulle behöva bli våldtagen så kan hon förstå skillnaden. Det är ju ett hån mot våldtäcksoffer.
Jag trodde först detta var ett skämt!!!!!

Återigen, hon skrev inte att det var jämförbart med att bli våldtagen.. hon skrev att hon kände sig våldtagen. Tydligen är språkliga nyanser inget journalister ska vänta sig att folk klarar av.

Reagerar du för övrigt lika kraftigt (hela fem(5) utropstecken) när fotbollssupportrar säger att lag X våldtog och körde över lag Y? Eller för den delen spelare
http://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/tobias-grahn-vi-valdtog-aik-i-forsta/
Citera
2015-10-03, 19:29
Medlem
HappySadHarrys avatar
Det roligast är utan tvekan hennes försök att få till en slutknorr på artikeln.
Citat:
Klockan 17.20 dagen efter skrev han och frågade om jag fortfarande var sur på honom. Jag svarade inte, satte mig i stället ned i soffan och fortsatte skrubba bort sperman från ansiktet.
Det är en sak att riktiga våldtäktsoffer duschar och skrubbar i övermått, men här låter det bara så patetiskt tillgjort.
Citera
2015-10-03, 19:55
Medlem
remixutoheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Vad är det som gör att du inte kan skilja på rättigheter i samhället och sexuella preferenser?
Det är ju bra att du själv är medveten om att du har nåt fel i skallen i alla fall.

Återigen, hon skrev inte att det var jämförbart med att bli våldtagen.. hon skrev att hon kände sig våldtagen. Tydligen är språkliga nyanser inget journalister ska vänta sig att folk klarar av.

Reagerar du för övrigt lika kraftigt (hela fem(5) utropstecken) när fotbollssupportrar säger att lag X våldtog och körde över lag Y? Eller för den delen spelare
http://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/tobias-grahn-vi-valdtog-aik-i-forsta/

Om hon sitter och pratar om hur viktigt det är att man ska respektera henne över ett glas vin för att i ena stunden be om att bli slagen och få en lavett samt att man ska kalla henne för en smutsig hora, ja, då är det något fel där uppe. Då har man troligtvis något djupt inrotat psykisk problem som man bör ta tag i. Brukar kallas psykisk instabil och sådana försöker oftast lindra sina problem genom bekräftelse för att känna sig bättre till mods.

On topic;

Sen tycker jag det är otroligt naivt att man skriver en ynken debattartikel på Nyheter24 över att någon sprutade en i ansiktet. Snacka om att ha bekräftelsebehov, ifall jag var en tjej eller bög för den delen så skulle jag bara torkat mig och gått vidare. Inte så mycket att grina över.
Citera
2015-10-03, 20:09
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mschief
Sexuellt övergrepp, ja. Våldtäkt tycker jag inte det är. Fattar inte hur folk kan tycka det är okej att bli sprutad i ansiktet mot sin vilja.

Grejen är väl mest kopplingen till våldtäkt. Finns liksom allvarligare saker att skriva om när man får chansen. Sedan tror väl många inkl mig själv att det är en ren bluff bara. Hon använder ordet våldtäkt för att se sig som ett offer men om hon hade skrivit om en riktig våldtäkt hade det varit en massa som krävt att hon polisanmält det. Men denna sak är det mer som det behövs inte men det ger ändå den känslan som krävs för att det ska spridas som då att diskuteras här. Samtidigt visar det utifrån ett feministiskt perspektiv (vilket den där högskolan är känd för) att alla män egentligen är svin tom sådana som man tror är feminister. Ingen man går att lita på. Samtidigt som det också blir en slänga åt porren även det någon feminismen är emot med detta "Money shoot" som avslutning på sex som är regeln inom porr. Just alla detta gör att man lutar åt att det är lögn bara.
Citera
2015-10-03, 20:24
Medlem
Arethas avatar
Ja, det var ett övergrepp, särskilt eftersom det upprepades. Lizette får trösta sig med att det rimligtvis dräller av riktiga män som respekterar hennes vilja att inte få satsen i ansiktet och siktar på melonerna istället.

Man får väl glädja sig över att det just nu sitter en "manlig" feminist någonstans, förmodligen någon fjunig hipster med gubbkeps och conversepjuck, och kallsvettas över uppmärksamheten
Citera
2015-10-03, 21:03
Medlem
Citat:
Om hon sitter och pratar om hur viktigt det är att man ska respektera henne över ett glas vin för att i ena stunden be om att bli slagen och få en lavett samt att man ska kalla henne för en smutsig hora, ja, då är det något fel där uppe. Då har man troligtvis något djupt inrotat psykisk problem som man bör ta tag i. Brukar kallas psykisk instabil och sådana försöker oftast lindra sina problem genom bekräftelse för att känna sig bättre till mods.

On topic;

Sen tycker jag det är otroligt naivt att man skriver en ynken debattartikel på Nyheter24 över att någon sprutade en i ansiktet. Snacka om att ha bekräftelsebehov, ifall jag var en tjej eller bög för den delen så skulle jag bara torkat mig och gått vidare. Inte så mycket att grina över.

Du kan alltså inte se skillnaden på samhälle och sex?

Jag kan tycka att våld är fel och jag vill fan inte att folk kommer och slår mig på käften.
Men är handskarna på och vi står i ringen är det ju en annan sak. Samma sak med sex.
Vad man gillar i sängen är inte kopplat till vad man har för åsikter om hur samhället bör se ut.
Citera
2015-10-03, 22:30
Medlem
Är ni indoktrinerade hela jävla bunten?
Eller efterblivena?

Varför kom hon tillbaka andra gången om hon kände sig våldtagen?

Funderar på det ditt ärkejon!

Citat:
Ursprungligen postat av Aretha
Ja, det var ett övergrepp, särskilt eftersom det upprepades. Lizette får trösta sig med att det rimligtvis dräller av riktiga män som respekterar hennes vilja att inte få satsen i ansiktet och siktar på melonerna istället.

Man får väl glädja sig över att det just nu sitter en "manlig" feminist någonstans, förmodligen någon fjunig hipster med gubbkeps och conversepjuck, och kallsvettas över uppmärksamheten
Citera
2015-10-03, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Eller efterblivena?

För att det var först efter andra gången hon kände sig våldtagen.
Läste du ens artikeln, eller är du helt enkelt efterbliven?
Citera
2015-10-03, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Eller efterblivena?

Kan förklara det för dig. Som hon berättar det så förklarade pojken att det var ett misstag av honom, det var inte där han siktade eftersom han hört att hon sagt att hon inte ville ha sperma i ansiktet.

Så hon kände sig inte våldtagen då ditt hjon.

Tycker du själv att kvinnor ska vägra träffa män om något misstag begåtts? Ska de säga nej tack, du var inte helt perfekt i sängen så att nix pix tilltala mig icket igen?
Citera
2015-10-03, 22:51
Medlem
Citat:

On topic;

Naivt? Visst var flickan 21 år?

Men du sitter gärna här och grinar över en ynken debattartikel på Nyheter24?

Sen det du skriver ovan, ska man tolka det så att du menar att män som vill bli dominerade i sängen av en dominatrix de vill inte bli respekterade under annan tid då de inte har sex? De vill få en örfil då och då av arbetskamrater och att kvinnan bakom honom i kön på Ica tar honom hårt kring könsorganet så att han skriker till av smärta?

Om de inte vill detta så anser du att de har enorma psykiska problem alltså.
Citera
2015-10-03, 22:56
Medlem
Jo, eller hur?
Hur jävla blåst kan man vara?
En gång ok - nästa våldtäkt.

Varför springer ni i djävulens fotspår?
Är du en tjej eller man, hjärndöd eller alla 3?

När jag var i tonåren fattade jag inte riktigt hur kulen fungerade, på så sätt att sprutet var kontrollerbart själv men vid stor upphetsning sprutade okontrollerat både i mängd och avstånd.

Kan det vara så att han trodde det var otur att den sprutade som den gjorde och att det inte skulle upprepas pga sin oerfarenhet?

Vem är idioten nu, din mupp?

Citat:
Ursprungligen postat av peppolino
Kan förklara det för dig. Som hon berättar det så förklarade pojken att det var ett misstag av honom, det var inte där han siktade eftersom han hört att hon sagt att hon inte ville ha sperma i ansiktet.

Så hon kände sig inte våldtagen då ditt hjon.

Tycker du själv att kvinnor ska vägra träffa män om något misstag begåtts? Ska de säga nej tack, du var inte helt perfekt i sängen så att nix pix tilltala mig icket igen?
Citera
2015-10-03, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Grejen är väl mest kopplingen till våldtäkt. Finns liksom allvarligare saker att skriva om när man får chansen. Sedan tror väl många inkl mig själv att det är en ren bluff bara. Hon använder ordet våldtäkt för att se sig som ett offer men om hon hade skrivit om en riktig våldtäkt hade det varit en massa som krävt att hon polisanmält det. Men denna sak är det mer som det behövs inte men det ger ändå den känslan som krävs för att det ska spridas som då att diskuteras här. Samtidigt visar det utifrån ett feministiskt perspektiv (vilket den där högskolan är känd för) att alla män egentligen är svin tom sådana som man tror är feminister. Ingen man går att lita på. Samtidigt som det också blir en slänga åt porren även det någon feminismen är emot med detta "Money shoot" som avslutning på sex som är regeln inom porr. Just alla detta gör att man lutar åt att det är lögn bara.

Visst man vet ju inte vad som är sant i det som står. Man kan tycka saker utifrån artikeln som utgångspunkt.

Sen så ser ju i alla fall jag att det finns förklaringar till att en del tjejer och kvinnor får det där lite mer eller mindre extrema feministiska synsättet när man läser killars kommentarer i den här tråden.

Det som från början är en osäkerhet i en människa över hur man uppfattas av det motsatta könet glider över till ett totalt förakt för det motsatta könet och den rädsla man känner för att uppfattas som någon som inte duger gör att man säger rent horribla saker om det motsatta könet.

Som sen vispar upp en stämning som faktiskt bara är tragisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in