2015-10-02, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligKossa
Någon som har testat Blåa Underground?

Funkade inte så bra för mig, men tog dom som en sen boost efter gröna granater. Gjorde mig mest tjackad, men hört att dom inte ska vara överdrivet bra. Inga monsterknappar iaf. Kommer inte köpa igen.
Citera
2015-10-02, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grovalark
Hejsan!

Jag tänkte kolla med er flashbackare om ni har någon erfarenhet av de vanligaste ecstasy pillerna.
Vad jag syftar på då är följande

- Är det vanligt med äkta MDMA i knappar som säljs på gatan i Sverige?
- Vilka knappar innehåller faktiskt riktigt MDMA/MDA?

De knappar jag har testat är följande

- Vit/gula runda med mercedes märket på ena sidan och en linje på andra. Dessa har jag brukat vid minst 6 tillfällen. Jag upplevde dom som otroligt sköna när det slår, ögonen "blixtrar" (ögonen hoppar okontrollerbart väldigt snabbt) de klassiska glasögonen man ser på alla människor. sedan en viss Eufori. När peaken släppte började jag se saker, kompisen fick ett varg huvud osv..

- Blåa spöken, (dessa tog jag min allra första gång jag testade E) Peaken var helt ofattbar, huvudet gick som en kanin när den har samlag i minst 4 timmar. Blev väldigt uppåt och väldigt speedad. Men jag upplevde inga klassiska glasögon på dessa. Jag har erfarenhet av amfetamin, men det var verkligen inte samma känsla.

- Blåa underground runda med texten "underground" på ena sidan. Dessa har garanterat en del amfetamin i sig. Har tagit dessa under minst 8 tillfällen, innan det slår ordentligt får jag svettingar och har väldigt svårt att sitta still, det känns som jag har brukat amfetamin helt enkelt. Jag blir otroligt skev av dessa, kan sitta o prata i 10 minuter utan att säga en enda mening som är logisk.
vid ett tillfälle blandade jag pineapple express med dessa knappar. Jag fick en otrolig euforisk känsla och såg bland annat en dinosaurie. Jag har inte ens kommit i närheten av så mycket eufori när jag har blandat cannabis och E som jag gjorde den gången.

Dessa är de enda knapparna jag har testat.

Någon som har lite fakta om vad som faktiskt finns i dessa lyckopiller? Jag tror nämligen inte att det faktiskt är äkta MDMA/MDA som alla säger.

Men vad det än är så fungerar det jätte bra ändå!

Blå spöken är iaf skapliga knappar, dock rätt svaga om man är van med mer "premium" knappar. Funkar dock alldeles utmärkt.

Undergrounds har jag samma erfarenhet av dig av, mest tjackad, inte så ead.
Citera
2015-10-02, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Underskattade verkligen skillnaden mellan olika set och settings. Kommer helt klart bli petigare med när jag petar i mig i fortsättningen!

Det glädjer mig att höra att ännu en människa tagit sitt förnuft tillfånga och knarkar vettigt. Inget slår personlig erfarenhet.

...oc all går vi väl igenom gottegrisstadiet, men itne alla tar sig därifrån.
Citera
2015-10-02, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allvaro
Det glädjer mig att höra att ännu en människa tagit sitt förnuft tillfånga och knarkar vettigt. Inget slår personlig erfarenhet.

...oc all går vi väl igenom gottegrisstadiet, men itne alla tar sig därifrån.

Tack, men är inte helt ny! Hade dock för första gången en setting som inte var bra. (Käkade 200+mg nästan precis en timme innan ravet blev raidat av ~8 snutar och en vägspärr...) Skumt nog var det bra, det gjorde att jag höll ihop det och inte åkte fast, till skillnad från andra...
Citera
2015-10-02, 21:22
Medlem
Citat:
Tack, men är inte helt ny! Hade dock för första gången en setting som inte var bra. (Käkade 200+mg nästan precis en timme innan ravet blev raidat av ~8 snutar och en vägspärr...) Skumt nog var det bra, det gjorde att jag höll ihop det och inte åkte fast, till skillnad från andra...

Jag trodde inte du var helt ny. Den försvinner efter bara fem sex gånger på mdma. Du verkar reko och självmedveten, bra egenskaper om man vill utforska. Men alltid bra med olika erfarenheter under ett rus, det är så man lär sig hantera sig själv, sin omgivning och önskvärda effekt på vilken drog man vill ta och när. En första gång setting inte blir bra är ett smärre 'wake up' för många, och ja adrenalin kan ha den effekten...

(Till allaKnarka lugnt! Om inte settingen är klockren vill säga, då kan det ösas på...(för att förtydliga, på festivaler utanför Swe, hemmafester eller väl slutna sådana med one vibe tribe trikket)...om man nu tycker det är så värt.
Senast redigerad av Allvaro 2015-10-02 kl. 21:27. Anledning: glömde en sak
Citera
2015-10-03, 00:10
Medlem
Vill gärna ha fler åsikter om "gröna whatsapp".
Någon?
Citera
2015-10-03, 09:49
Medlem
HeligKossas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puttler
Någon?
Läst på flera olika håll att dessa ska va grymma, så grattis med bra E!

Någon som hört eller tagit Blåa Underground och kan skriva något om dom? Någon som fått okej effekt med dom?
Citera
2015-10-03, 11:31
Medlem
chaaans avatar
Röda Toyota från DK?
Har läst något här om dom, men inte riktigt fått klart för mig hur de är.
:-)
Citera
2015-10-03, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puttler
Någon?

du kan vara lugn , dem är bra ! testat dem 3 grr , är helt enkelt "lagom"
Citera
2015-10-03, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejcan
du kan vara lugn , dem är bra ! testat dem 3 grr , är helt enkelt "lagom"

Låter ju perfekt!
Citera
2015-10-03, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligKossa
Läst på flera olika håll att dessa ska va grymma, så grattis med bra E!

Någon som hört eller tagit Blåa Underground och kan skriva något om dom? Någon som fått okej effekt med dom?

Halvdassiga, köper inte igen. Nämns flera gånger senaste sidorna.
Citera
2015-10-03, 17:42
Medlem
HeligKossas avatar
Citat:
Halvdassiga, köper inte igen. Nämns flera gånger senaste sidorna.
Hur många tabbar tog du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in