2015-09-30, 10:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Allwayz0ntop
Skitsnack, Max 100 mg
Aj då. Tackar.
Citera
2015-09-30, 12:18
Medlem
Kejsarensnyakladers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av We2Sexy
Nej det gör det inte. Tolerans är en sak (det är något som byggs upp naturligt), set och setting en helt annan (det kan du påverka själv i viss mån).

Så om du har tagit ofta är inte det en dålig setting?....
Citera
2015-09-30, 12:46
Medlem
We2Sexys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kejsarensnyaklader
Så om du har tagit ofta är inte det en dålig setting?....

Behöver inte vara det nej. Du kan ju må dåligt eller ta det vid fel tillfälle för dig, behöver ju inte bero på att du tagit det under för korta intervaller. Kanske du känner att sinnesstämningen inte är där när du tagit det flera gånger under kort tid men då beror väl det mer på att du fortfarande lider av bakslagen som kommer efter mdma.

Om jag inte känner att det är rätt läge för mig, t.ex. opepp, fel människor, fel ställe, så tar jag det inte (oberoende när jag senast tog det). Settingen är inte rätt. Sen kan det ju vara så att man inte vill ta det just för att man tog det för säg 7 dagar sedan, trots att både set och setting är bra.
Citera
2015-09-30, 14:19
Medlem
Kejsarensnyakladers avatar
Citat:
Behöver inte vara det nej. Du kan ju må dåligt eller ta det vid fel tillfälle för dig, behöver ju inte bero på att du tagit det under för korta intervaller. Kanske du känner att sinnesstämningen inte är där när du tagit det flera gånger under kort tid men då beror väl det mer på att du fortfarande lider av bakslagen som kommer efter mdma.

Om jag inte känner att det är rätt läge för mig, t.ex. opepp, fel människor, fel ställe, så tar jag det inte (oberoende när jag senast tog det). Settingen är inte rätt. Sen kan det ju vara så att man inte vill ta det just för att man tog det för säg 7 dagar sedan, trots att både set och setting är bra.

Sant och korrekt.
mvh
Citera
2015-09-30, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeslaTesla
Gula chupa chupes? Ska tydligen vara på 180mg MDMA, importerat från stockholm. Någon som prövat/vet?
Provade i Stockholm nu i helgen och de håller hög kvalité, tvekar inte på 180mg. Rekommenderar.
Citera
2015-10-01, 00:47
Medlem
Citat:

Underskattade verkligen skillnaden mellan olika set och settings. Kommer helt klart bli petigare med när jag petar i mig i fortsättningen!
Citera
2015-10-01, 11:37
Medlem
HeligKossas avatar
Någon som har testat Blåa Underground?
Citera
2015-10-01, 15:58
Medlem
CB_smokers avatar
Blå knogjärn i Sthlm?
Citera
2015-10-02, 06:18
Medlem
grovalarks avatar
Hejsan!

Jag tänkte kolla med er flashbackare om ni har någon erfarenhet av de vanligaste ecstasy pillerna.
Vad jag syftar på då är följande

- Är det vanligt med äkta MDMA i knappar som säljs på gatan i Sverige?
- Vilka knappar innehåller faktiskt riktigt MDMA/MDA?

De knappar jag har testat är följande

- Vit/gula runda med mercedes märket på ena sidan och en linje på andra. Dessa har jag brukat vid minst 6 tillfällen. Jag upplevde dom som otroligt sköna när det slår, ögonen "blixtrar" (ögonen hoppar okontrollerbart väldigt snabbt) de klassiska glasögonen man ser på alla människor. sedan en viss Eufori. När peaken släppte började jag se saker, kompisen fick ett varg huvud osv..

- Blåa spöken, (dessa tog jag min allra första gång jag testade E) Peaken var helt ofattbar, huvudet gick som en kanin när den har samlag i minst 4 timmar. Blev väldigt uppåt och väldigt speedad. Men jag upplevde inga klassiska glasögon på dessa. Jag har erfarenhet av amfetamin, men det var verkligen inte samma känsla.

- Blåa underground runda med texten "underground" på ena sidan. Dessa har garanterat en del amfetamin i sig. Har tagit dessa under minst 8 tillfällen, innan det slår ordentligt får jag svettingar och har väldigt svårt att sitta still, det känns som jag har brukat amfetamin helt enkelt. Jag blir otroligt skev av dessa, kan sitta o prata i 10 minuter utan att säga en enda mening som är logisk.
vid ett tillfälle blandade jag pineapple express med dessa knappar. Jag fick en otrolig euforisk känsla och såg bland annat en dinosaurie. Jag har inte ens kommit i närheten av så mycket eufori när jag har blandat cannabis och E som jag gjorde den gången.

Dessa är de enda knapparna jag har testat.

Någon som har lite fakta om vad som faktiskt finns i dessa lyckopiller? Jag tror nämligen inte att det faktiskt är äkta MDMA/MDA som alla säger.

Men vad det än är så fungerar det jätte bra ändå!
Citera
2015-10-02, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grovalark
Hejsan!

Jag tänkte kolla med er flashbackare om ni har någon erfarenhet av de vanligaste ecstasy pillerna.
Vad jag syftar på då är följande

- Är det vanligt med äkta MDMA i knappar som säljs på gatan i Sverige?
- Vilka knappar innehåller faktiskt riktigt MDMA/MDA?

Det var mycket vanligt mellan 2012 och 2014, idag ser marknaden något sämre ut men utbudet av rena knappar är fortfarande stort jämfört med resten av 2000-talet. Ecstasy har återigen blivit mycket populärt och därför är utbudet av bra ecstasy stort i Europa eftersom att de mesta produceras i Nederländerna, Belgien och Tyskland. Utbudet är mindre bra i USA.
Citera
2015-10-02, 15:58
Medlem
Fått tag i gröna whatsapp. Någon som har erfarenhet av dessa? Är dom bra?
Citera
2015-10-02, 16:09
Medlem
DropoutBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puttler
Fått tag i gröna whatsapp. Någon som har erfarenhet av dessa? Är dom bra?

Riktigt bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in