2015-10-03, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligKossa
Hur många tabbar tog du?

1. Vilket ska räcka. Visst, dom gör något, men sjukt tjackiga. Bättre än inget, men det mesta är bättre.
Citera
2015-10-03, 23:19
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
1. Vilket ska räcka. Visst, dom gör något, men sjukt tjackiga. Bättre än inget, men det mesta är bättre.

Jag har kört nespresso en halv en kväll, en kväll och sedan en halv en annan kväll. Funkat fett, men nu vill jag köra någon annan, så kort och gott vilken tab kan tävla om att vara dom fetaste just nu?

Edit: gärna från flugsvamps utbud
Citera
2015-10-04, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl
Jag har kört nespresso en halv en kväll, en kväll och sedan en halv en annan kväll. Funkat fett, men nu vill jag köra någon annan, så kort och gott vilken tab kan tävla om att vara dom fetaste just nu?

Edit: gärna från flugsvamps utbud

Skulle rekommendera kristaller, finns bra på FS. Annars är det väl röda toyotas som diskuteras lite tillbaka i tråden.

Varför byta från vad som anses som antagligen det bästa som går att få tag på i Sverige stabilt?
Citera
2015-10-04, 00:18
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Skulle rekommendera kristaller, finns bra på FS. Annars är det väl röda toyotas som diskuteras lite tillbaka i tråden.

Varför byta från vad som anses som antagligen det bästa som går att få tag på i Sverige stabilt?

Jag har 12 dagar lön. Och med kontakt på säljaren på fs (vilken är superstabil, handlat röka av han flera år) så kan han inte garantera att dom finns kvar tills jag får lön. Så jag måste ha lite options helt enkelt.
Citera
2015-10-04, 15:34
Medlem
HeligKossas avatar
Testade blåa underground, poppade två stycken och det hände inte så mycket. Rätt dåliga.

Någon som kört eller hört något om Blåa Facebook?
Citera
2015-10-05, 07:30
Medlem
chaaans avatar
Svarar på min egna fråga angående röda Toyota!
Gjorde ett ez test och det visade sig vara rent på mindre än en sekund.
Så dessa knappar är troligtvis super.
Citera
2015-10-05, 10:31
Medlem
har testat spirit of life två gånger och rekommenderar verkligen dem. Rena knappar. små men effektiva
Citera
2015-10-05, 17:43
Medlem
grovalarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STENLUGN
har testat spirit of life två gånger och rekommenderar verkligen dem. Rena knappar. små men effektiva

De är sköna!

Men killar komigen nu, varför knapra ecstasy när man kan bomba rent mdma?
Blanda med tjo om du vill bli speedad, det är otroligt mycket skönare med rent mdma istället för att
slänga i sig massa olika knappar som man inte vet säkert vad de innehåller..
Citera
2015-10-05, 21:43
Medlem
mrbyrness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grovalark
De är sköna!

Men killar komigen nu, varför knapra ecstasy när man kan bomba rent mdma?
Blanda med tjo om du vill bli speedad, det är otroligt mycket skönare med rent mdma istället för att
slänga i sig massa olika knappar som man inte vet säkert vad de innehåller..

Håller väl med dig i princip, men tråden syftar väl till att diskutera just Ecstasypiller?
Citera
2015-10-05, 22:28
Medlem
Någon som testat spirit of life eller blue bentley/mask? Hört att båda är riktigt bra. Behöver åsikter om båda, hur bra var dom och vilken är bäst?
Citera
2015-10-05, 23:22
Medlem
mrpsilocybes avatar
God afton

Tänkte bara kolla om någon testat dess E piller.
http://imgur.com/F96hTkz
Ja dem såg ut som på bilden, va dock lite borta när bilden togs så knäppte så klart ej på sidan med trycket
Men köptes i Gbg på en klubb av en random snubbe, klubbe är av den typen man med fördel droppar E på. Tänker ej skriva ut namn då jag tänker att det är ett No No i detta sammanhang. Svarar ej på PM
Detta var i lördags eller söndags morgon för att vara precis
Har för mig att han som sålde dem sa att dem hette skallar eller blå skallar, var nog ett döskalletryck på den andra sidan.

Så tänkte kolla om någon annan testat dessa å vad deras betyg var, mitt är 5 / 5 knappar men så var det första gången jag droppade E också så hehe.
Googlat runt å närmsta jag kommit är vita skallar som i rapporter från 2012 ska ha varot superduper med mycket höga halter mdma och utomordentlig renhet.

Mest nyfiken då det slog så fruktansvärt hårt . Samt att ruser inte helt 100 stämmer med det som andra beskriver. Dock var det som sagt sjukt fett nör det slog så kanske bara blev lite överrumplad Fyllde även på med en halv så fort jag kände mig något närvarande igen.

/ nyfrälst
Citera
2015-10-06, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrpsilocybe
God afton

Tänkte bara kolla om någon testat dess E piller.
http://imgur.com/F96hTkz
Ja dem såg ut som på bilden, va dock lite borta när bilden togs så knäppte så klart ej på sidan med trycket
Men köptes i Gbg på en klubb av en random snubbe, klubbe är av den typen man med fördel droppar E på. Tänker ej skriva ut namn då jag tänker att det är ett No No i detta sammanhang. Svarar ej på PM
Detta var i lördags eller söndags morgon för att vara precis
Har för mig att han som sålde dem sa att dem hette skallar eller blå skallar, var nog ett döskalletryck på den andra sidan.

Så tänkte kolla om någon annan testat dessa å vad deras betyg var, mitt är 5 / 5 knappar men så var det första gången jag droppade E också så hehe.
Googlat runt å närmsta jag kommit är vita skallar som i rapporter från 2012 ska ha varot superduper med mycket höga halter mdma och utomordentlig renhet.

Mest nyfiken då det slog så fruktansvärt hårt . Samt att ruser inte helt 100 stämmer med det som andra beskriver. Dock var det som sagt sjukt fett nör det slog så kanske bara blev lite överrumplad Fyllde även på med en halv så fort jag kände mig något närvarande igen.

/ nyfrälst

Till att börja med!
Bra att du inte skriver ut namnet på klubben jag är 100% säker att jag vet vilken det är.
Har vart med i scenen i rätt så många år och pendlar till gbg någon gång då och då för att träffa lite äldre vänner och festa till det.
Det behövs inte alls mer publicitet och absolut inte på denna sida så tummen upp till dig.

Angående din knapp så kan jag inte minnas att jag sätt den någonstans testa och kolla saferparty.ch
Vad gällande ditt rus så beter sig alla lite olika vi är unika på det sättet.
Personligen tycker jag inte min första gång var den bästa.
Gav väl dig egentligen inte så mycket klarhet i vad du undrade hehe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in