Citat:
=iSlash|54896505]Jo.
Nej.
Citat:
Det kvittar hur mycket du pladdrar, det blir inte mer rätt för det.
Du har fått svar på dina frågor och det räcker för mig-
Citat:
Hmm jag nominerar detta stycke till dagens mest korkade.
Varför? Du måste kunna förklara också. Du särbehandlar människor efter kön, och ålder och när jag säger att du inte bör göra det blir du ledsen. Varför bör man särbehandla människor? Är inte alla människor lika? haha din råtta du är urbota dum i huvudet.
Citat:
Jag är helt säker på att du befinner dig långt under mig på den intellektuella trappan.
Du är vad du är och det vet du redan om. Inget blir bättre genom att höja dig själv till skyn på Flashback.
Citat:
Du har snälla lärare, lillgrabben.
Hur vet du det? Har du sett dom? nej. Har du diskuterat med dom? Nej. Förstod du frågan som jag ställde till dig? Nej. På vilka grunder göra sådana påståenden? Du är urbota dum i huvudet. Din hjärna är rutten.
Citat:
Som du själv skriver, antagligen utan att inse det förstås, är de olika förmågorna inte binära. Så ej heller intellektet.
Du kommer inte kunna argumentera mot dig oavsett om du tar till personangrepp eller försöker göra dig till en clown. Varje bokstav som skrivs av den dummaste människan på jorden är mer överlägset än alla andra arters hjärnförmåga. Att du fortfarande argumenterar emot dig bara för sakens skull?!
Citat:
Det är bara det att jag finner det roande att bli kallad saker av sagotroende småungar. That's all.
Det gör du absolut inte! Okej du är urbota dum men inte ens de dumma vill bli kallade för saker av någon. Du ljuger så dåligt också.
Citat:
Nja, snarare tappar jag tron på mänskligheten. Du är en evolutionär missbildning.
Du har tappat tron på dig själv.