Citat:
Ursprungligen postat av
Marwolaeth
Den första är väl ganska normal, det är en panikdröm som handlar om att jag verkligen behöver gå på toa men det är någon som inte lämnar mig ifred. Det har varit allt från min egen mamma till totala främlingar som gör allt för att få stå och titta på mig när jag kissar men samtidigt verkar de nonchalant ointresserade, ungefär som man ibland kan iaktta en duva på torget som går och pickar i sig smulor och dem beter sig ungefär som om jag vore den som uppför mig konstigt. Ofta får jag kämpa med att låsa dörrar som genast går upp eller har stora glipor i sig och inte sällan har jag försökt sätta mig i badkaret istället i ett försök att ha iaf draperiet att skyla mig med. Ibland har denna dröm avbrutit sexdrömmar och då vill personen att jag ska leka med mig själv samtidigt som jag kissar. INTE sexigt. Vaknar alltid förbannad, frustrerad och jättekissnödig.
Det låter som att den här drömmen handlar om att människor trampar över dina privata gränser. Du blir sedd i en alldeles för privat och intim situation, där du helst inte vill behöva visa upp dig. En känsla av att inte riktigt få vara i fred när man väl behöver det.
Har människor respekterat dina gränser i livet, eller har du fått utstå övertramp på den fronten?