2015-09-21, 08:46
Medlem
Helt stört.

Håller i sig fortfarande trots att jag tog det för nästan 13 timmar sedan.

Gillar denna substans skarpt. Synd att man kan ta den Max 2-3 gånger i veckan bara!
Citera
2015-09-22, 11:01
Medlem
nickimirages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigoroso
Helt stört.

Håller i sig fortfarande trots att jag tog det för nästan 13 timmar sedan.

Gillar denna substans skarpt. Synd att man kan ta den Max 2-3 gånger i veckan bara!
Helt klart en av mina favvo droger. Jag har tagit det dagligen men inte för höga doser. Sen är det nog viktigt att man pausar lite också och inte tar det långsiktigt dagligen.
Citera
2015-09-23, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickimirage
Helt klart en av mina favvo droger. Jag har tagit det dagligen men inte för höga doser. Sen är det nog viktigt att man pausar lite också och inte tar det långsiktigt dagligen.
Älskar också phenibut och det är nog ett bra och billigt alternativt till benzo. Helst ska man ta det max 4 ggr i veckan och inte mer men vissa bygger upp en tolerans mot det och ökar dosen så klart. Det är inte lika farligt om man jämför med många andra droger. Jag har aldrig hört att någon OD:at på phenibut.
Citera
2015-09-23, 16:24
Medlem
auto607989s avatar
Är det pga att jag äter benso och Imovane på kvällen som detta är helt verkningslöst eller? Testade detta för 8-10år sen nånting, då åt jag bara Imovane till natten men nu har jag även Alprazolam utskrivet och har ätit Imovane i 13år varje dag (till natten).
Va det en dålig batch eller funkar detta verkligen? Åt vid tillfället doser på över grammet utan effekt tror jag tog 1.5gram som mest sen slängde jag skiten.

mvh
Citera
2015-09-24, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av auto607989
Är det pga att jag äter benso och Imovane på kvällen som detta är helt verkningslöst eller? Testade detta för 8-10år sen nånting, då åt jag bara Imovane till natten men nu har jag även Alprazolam utskrivet och har ätit Imovane i 13år varje dag (till natten).
Va det en dålig batch eller funkar detta verkligen? Åt vid tillfället doser på över grammet utan effekt tror jag tog 1.5gram som mest sen slängde jag skiten.

mvh
Förmodligen har det med Benso och Imovane att göra. När tog du Phenibut var det nyligen eller pratar du om för 8 år sedan? Eller kanske det var en dålig batch.. Finns bra phenibut märken nu på marknaden som är jävligt potenta.
Citera
2015-09-24, 15:15
Medlem
auto607989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbcruss
Förmodligen har det med Benso och Imovane att göra. När tog du Phenibut var det nyligen eller pratar du om för 8 år sedan? Eller kanske det var en dålig batch.. Finns bra phenibut märken nu på marknaden som är jävligt potenta.

Va för typ 8-10år sen jag testade. Kommer inte ihåg vart jag köpte det eller va det va för märke.

mvh
Citera
2015-09-25, 07:06
Medlem
EmotionalBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickimirage

Du bör googla runt på detta, det finns mycket skräckhistorier med folk som tar små doser dagligen och intalar sig själva att det är okej för att doserna är så små. Det är sällan mängden på doserna som gör en beroende, det är hur frekvent man brukar som väger tyngst.

Citat:
Ursprungligen postat av auto607989

mvh

Du får det låta som att du testat en gång, men också några gånger

Bekanta jag känner som testat säger ofta att de inte känner något alls första gången, det är också väldigt individuellt vad som passar dig bäst. Det är inte ovanligt att folk doserar runt 2g för att få önskvärd effekt, men det är inget man bör ge sig på direkt, utan testa sig fram.
Citera
2015-09-26, 19:22
Medlem
finns det någon som tagit en riktig låg dos (nu menar jag en väldigt låg och aldrig ökat, vilket skulle vara svårt för dem allra flesta) en längre tid utan några direkta biverkningar?

Och de som tar detta 2-3gånger i veckan max, hur mår man dagen/dagarna efter? Är man precis som förut, eller mår man sämre?
Citera
2015-09-27, 03:00
Medlem
doc-whos avatar
På doser om 2 gram så känner jag av det här i 18+ timmar, men jag kan säga såhär, tog det 3 dagar på raken första gången jag testade det och fyhelvete vad dåligt jag mådde sen, känns exakt som en lyrica AT och vi vet ju vad folk brukar säga om dom..

Den här substansen fungerar inte som andra när det gäller abstinens o beroende. Dom flesta droger tar det ändå ett tag för o komma till den nivån att du får en seriös AT. Så är det inte med phenibut, min uppfattning är att lite som MDMA gör för seratonin, gör phenibut mot GABA. D.v.s att man bränner slut på sitt förråd av GABA. Det fungerar säkert på ett helt annat sätt rent tekniskt men så försöker jag förhålla mig till phenibut.

För mig finns det inte på kartan att jag skulle välja att "medicinera" mig med detta dagligen, av det negativa jag känt efter bara några dagar vill jag inte ens föreställa mig hur en AT efter bara t.ex 1-2 veckor skulle kännas.. Själv tar jag det max 2ggr i veckan nu för tiden och med minst 3 dagars mellanrum.
Senast redigerad av doc-who 2015-09-27 kl. 03:48.
Citera
2015-09-28, 13:02
Medlem
vad skulle du använda för att "medicinera" dig dagligen med, som du tror skulle fungera i små doser utan att märktes du var påverkad? Har läst på nu och som du säger verkar phenibut vara en av de absolut sämsta drogerna man skulle kunna göra detta med.

Och är det någon som lyckats få tag på detta nyligen eftersom det verkar vara nedtaget från dem flesta shoppar numera såsom bulkpowders.

Citat:
Ursprungligen postat av doc-who
På doser om 2 gram så känner jag av det här i 18+ timmar, men jag kan säga såhär, tog det 3 dagar på raken första gången jag testade det och fyhelvete vad dåligt jag mådde sen, känns exakt som en lyrica AT och vi vet ju vad folk brukar säga om dom..

Den här substansen fungerar inte som andra när det gäller abstinens o beroende. Dom flesta droger tar det ändå ett tag för o komma till den nivån att du får en seriös AT. Så är det inte med phenibut, min uppfattning är att lite som MDMA gör för seratonin, gör phenibut mot GABA. D.v.s att man bränner slut på sitt förråd av GABA. Det fungerar säkert på ett helt annat sätt rent tekniskt men så försöker jag förhålla mig till phenibut.

För mig finns det inte på kartan att jag skulle välja att "medicinera" mig med detta dagligen, av det negativa jag känt efter bara några dagar vill jag inte ens föreställa mig hur en AT efter bara t.ex 1-2 veckor skulle kännas.. Själv tar jag det max 2ggr i veckan nu för tiden och med minst 3 dagars mellanrum.
Senast redigerad av norrlandskille88 2015-09-28 kl. 13:04.
Citera
2015-09-29, 06:16
Medlem
doc-whos avatar
Norrlandskille88:

Finns något som heter Picamilon, det är också en GABA-substans men mycket mildare än phenibut, går inte o droga med men för o medicinera ångest eller liknande kan det vara värt o kolla upp.

L-theanin har jag också haft rätt bra erfarenheter av. Verkar också lugnande. Dom här substanserna kommer kännas klena jämfört med phenibut men är mycket mer hållbara alternativ för daglig-medicinering.

Även Noopept och andra nootropics kan vara värt o kolla upp.

Du kanske är ute efter lite tyngre saker som ger mer av ett rus men eftersom jag själv testat o själv-medicinera med opiater, benzo m.fl. så kan jag inte med rent samvete rekommendera det. Nån annan kanske har bättre erfarenheter men för mig så har "tyngre" droger alltid lämnat mig i mycket sämre skick än jag var innan.
Citera
2015-09-29, 11:31
Medlem
Tack. Noopept ska jag testa och se om det kan vara något. Jag har inte så ofta ångest, mer brist på motivation, energi och har nästan aldrig ett glatt humör och det har lett till att jag blivit obekväm i sociala situationer och blivit ganska osocial, hjärnan känns slö och har svårt hålla en lång konversation. och någon sa Phenibut skulle kunna hjälpa. Men jag vill ju ha något som hjälper varje dag och inte bara ibland, men jag antar det är omöjligt utan svåra biverkningar efter.

Citat:
Ursprungligen postat av doc-who
Norrlandskille88:

Finns något som heter Picamilon, det är också en GABA-substans men mycket mildare än phenibut, går inte o droga med men för o medicinera ångest eller liknande kan det vara värt o kolla upp.

L-theanin har jag också haft rätt bra erfarenheter av. Verkar också lugnande. Dom här substanserna kommer kännas klena jämfört med phenibut men är mycket mer hållbara alternativ för daglig-medicinering.

Även Noopept och andra nootropics kan vara värt o kolla upp.

Du kanske är ute efter lite tyngre saker som ger mer av ett rus men eftersom jag själv testat o själv-medicinera med opiater, benzo m.fl. så kan jag inte med rent samvete rekommendera det. Nån annan kanske har bättre erfarenheter men för mig så har "tyngre" droger alltid lämnat mig i mycket sämre skick än jag var innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in