Citat:
Ursprungligen postat av
nickimirage
Helt klart en av mina favvo droger. Jag har tagit det dagligen men inte för höga doser. Sen är det nog viktigt att man pausar lite också och inte tar det långsiktigt dagligen.
Du bör googla runt på detta, det finns mycket skräckhistorier med folk som tar små doser dagligen och intalar sig själva att det är okej för att doserna är så små. Det är sällan mängden på doserna som gör en beroende, det är hur frekvent man brukar som väger tyngst.
Citat:
Ursprungligen postat av
auto607989
Är det pga att jag äter benso och Imovane på kvällen som detta är helt verkningslöst eller? Testade detta för 8-10år sen nånting, då åt jag bara Imovane till natten men nu har jag även Alprazolam utskrivet och har ätit Imovane i 13år varje dag (till natten).
Va det en dålig batch eller funkar detta verkligen? Åt vid tillfället doser på över grammet utan effekt tror jag tog 1.5gram som mest sen slängde jag skiten.
mvh
Du får det låta som att du testat en gång, men också några gånger
Bekanta jag känner som testat säger ofta att de inte känner något alls första gången, det är också väldigt individuellt vad som passar dig bäst. Det är inte ovanligt att folk doserar runt 2g för att få önskvärd effekt, men det är inget man bör ge sig på direkt, utan testa sig fram.