2015-09-26, 19:44
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyktabu
Okej, men tror det borde vara lugnt nu så länge jag är ren och visar mig sammarbetsvillig, vilket jag är. Skulle vara konstigt om dem skicka in mig på ett bahandlingshem i 6 månader när jag sköter mig och skaffat jobb och skit..

Då borde det vara lugnt om du är ren osv
2015-09-27, 04:17
Medlem
Om man käkat 20 mg imovane hur länge innan man är ren?

Mvh
2015-09-27, 21:04
Medlem
Illuzionzs avatar
Stämmer detta med att om man dricker c-vitamin/citronvatten att thc ska försvinna fortare ur kroppen?
2015-09-27, 22:04
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Stämmer detta med att om man dricker c-vitamin/citronvatten att thc ska försvinna fortare ur kroppen?

Svar ja.
2015-09-27, 22:09
Medlem
wanakois avatar
Tog Elvanse igår (Snorta 2st 30mg) och skall pissa imorgon kommer det visa positivt för amfetaminer?

Rökte även i torsdags bara fyra bloss kommer det skrika positivt? Kan pissa svagt positivt
Tänker även gå upp kl 6 på morgonen och dricka vatten fram tills att jag pissar (17:30)
Var näst intill ren innan incidenten

Kön: Man

Väger: 78kg

Längd: 190cm
2015-09-28, 13:37
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wanakoi
Tog Elvanse igår (Snorta 2st 30mg) och skall pissa imorgon kommer det visa positivt för amfetaminer?

Rökte även i torsdags bara fyra bloss kommer det skrika positivt? Kan pissa svagt positivt
Tänker även gå upp kl 6 på morgonen och dricka vatten fram tills att jag pissar (17:30)
Var näst intill ren innan incidenten

Kön: Man

Väger: 78kg

Längd: 190cm
Om du har otur kommer det visa på sticka (korsreaktion), men inte labbanalys. Neka isåfall och säg att det är fel på stickan och kräv labbanalys.

Lisdexamfetamindimesylat måste man screena efter på labbanalys för att det skall bli positivt på Elvanse och detta är ytterst ovanligt, med andra ord så talar allt till din fördel. Du kommer även vara negativ på amfetamin om du lämnar på labb.
Senast redigerad av Hysteria90 2015-09-28 kl. 13:39.
2015-09-28, 20:50
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Svar ja.

Okej det är ju nice. Antagligen svårt att säga då det säkerligen kan vara olika från person till person men snackar vi dagar eller veckor? Och ska man dricka mycket av det?
2015-09-28, 23:44
Medlem
qwerty56s avatar
Jag har recept på Coccilan-Etyfin - etylmorfin. Etylmorfin metaboliseras ju till morfin i kroppen.
Vi har drogtester på jobbet och min fråga är. Kan jag bruka morfin och när jag pissar positivt hänvisar jag till min Cocillana eller går det se att jag faktiskt brukat Morfin?
Med andra ord är mitt Coccilanarecept ett "frikort" till att bruka andra opiater, gör det så att jag inte kan torska?
2015-09-29, 08:50
Medlem
wanakois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Om du har otur kommer det visa på sticka (korsreaktion), men inte labbanalys. Neka isåfall och säg att det är fel på stickan och kräv labbanalys.

Lisdexamfetamindimesylat måste man screena efter på labbanalys för att det skall bli positivt på Elvanse och detta är ytterst ovanligt, med andra ord så talar allt till din fördel. Du kommer även vara negativ på amfetamin om du lämnar på labb.

Klara mig för både THC och Elvanse blev förvånad att jag klara mig för THC då jag rökte Förra tisdagen och Onsdagen inte mycket men upp mot 5 bloss.

Hur bar jag mig åt? Börja dricka vatten runt 9 på morgonen och åt ingenting bara drack vatten fram tills jag pissa (16:30)

Och dagarna innan jag pissa drack jag massa c-vitamin Berocca, Askorbinsyra, Och brustabletter med c vitamin.

2 timmar innan testet så åt jag 12 stycken B-Komplex så att pisset blev gult. Funkar galant
2015-09-29, 08:58
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Klara mig för både THC och Elvanse blev förvånad att jag klara mig för THC då jag rökte Förra tisdagen och Onsdagen inte mycket men upp mot 5 bloss.

Hur bar jag mig åt? Börja dricka vatten runt 9 på morgonen och åt ingenting bara drack vatten fram tills jag pissa (16:30)

Och dagarna innan jag pissa drack jag massa c-vitamin Berocca, Askorbinsyra, Och brustabletter med c vitamin.

2 timmar innan testet så åt jag 12 stycken B-Komplex så att pisset blev gult. Funkar galant
Men kollar dom din kreatenin-halt så är du ju körd ändå och får omprov, så är kreatin ett par 2-3 dagar innan prov för det
2015-09-29, 09:57
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:

Sen är ju inte fem bloss för en vecka sen något som borde stanna länge i kroppen heller
2015-09-29, 11:00
Medlem
wanakois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Sen är ju inte fem bloss för en vecka sen något som borde stanna länge i kroppen heller

Var lite otydlig menar 5 bloss båda dagarna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in