2015-09-25, 16:16
Medlem
Att du Fortfarande är positiv på 50, men inte på det högre dvs att det håller på att gå ur
2015-09-25, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donkey-King
Att du Fortfarande är positiv på 50, men inte på det högre dvs att det håller på att gå ur

Okey och när dom testar på större arbetsplatser så kollar dom även THC 50 eller? Tack för svar!
2015-09-25, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krimskrams123
Okey och när dom testar på större arbetsplatser så kollar dom även THC 50 eller? Tack för svar!

Vanligast är multisticka och då visar den bara 50. Vilket brukar vara det lägsta
2015-09-25, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDangerous
Iktorivil syns inte på up om du har ätit normala mängder. Det kan ge positivt på benzo men då krävs att man ätit onormalt mycket i flera dagar / veckor så 1 dag och ex 2- 8 mg så syns det inte. Det finns speciella Clonazepam stickor men såna är sällsynta så det används inte om det inte finns skäl att kolla specifikt det o jag vet det här av egna erfarenheter så jag är helt säker när det gäller iktorivil. Så nu vet du något som många inte vet

Vet ej om det är standard eller om det bara var för utredning men på psyks "nya" stickor finns clonazepam som en egen. Mina stesolid jag har recept för gav nämligen falskt utslag på ikto, men visade rent sen vid analys. Men om dessa stickor var special eller ny standard törs jag inte spekulera i.
2015-09-25, 20:37
Medlem
Jag åt iktorivil och pissade positivt på sticka, dem kom från oöppnad burk. Flera gånger, ingen speciell ikto sticka
2015-09-26, 14:53
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
[quote=Donkey-King|54823023]Jag åt iktorivil och pissade positivt på sticka, dem kom från oöppnad burk. Flera gånger, ingen speciell ikto sticka[/QUOTE

Att inte ikto syns är en stor myt; men man kan ändå käka rätt stora stora mängder och snabbt bli ren, trots lång halveringstid för klonazepam. Minns när jag var flöddertorsk och pissade för jobbets räkning, under ett av dessa var jag negativ, förvisso under stark nedtrappning, men hade likväl med läkarens vetskap (var mitt i nedtrappningen) käkat en tvåa kvällen innan...
2015-09-26, 16:52
Medlem
[quote=GoggeGogelius|54829842]
Citat:
Jag åt iktorivil och pissade positivt på sticka, dem kom från oöppnad burk. Flera gånger, ingen speciell ikto sticka[/QUOTE

Att inte ikto syns är en stor myt; men man kan ändå käka rätt stora stora mängder och snabbt bli ren, trots lång halveringstid för klonazepam. Minns när jag var flöddertorsk och pissade för jobbets räkning, under ett av dessa var jag negativ, förvisso under stark nedtrappning, men hade likväl med läkarens vetskap (var mitt i nedtrappningen) käkat en tvåa kvällen innan...

Käkade en 2a ikto kvällen innan jag skulle till vårnäs behandlingshem, dem körde sticka och jag var negativ.
2015-09-26, 17:19
Medlem
Jag var dock ren efter en vecka på ikto, hade käkat kanske 10-20mg om dagen då veckan innan samt småätit var och varannan dag månaden innan, så att den kanske har högt gränsvärde stämmer nog men den syns på sticka, så att säga att den inte syns är bara att lura stackare till att torska.
2015-09-26, 17:23
Medlem
Citat:
Jag var dock ren efter en vecka på ikto, hade käkat kanske 10-20mg om dagen då veckan innan samt småätit var och varannan dag månaden innan, så att den kanske har högt gränsvärde stämmer nog men den syns på sticka, så att säga att den inte syns är bara att lura stackare till att torska.

Absolut.. Jag var mer förvånad att jag var negativ.
2015-09-26, 17:29
Medlem
Psyktabus avatar
Har soc efter mig med LVM hot, hur länge brukar dem vilja att man är ren innan dem låter än vara?
2015-09-26, 18:26
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyktabu
Har soc efter mig med LVM hot, hur länge brukar dem vilja att man är ren innan dem låter än vara?

Olika det där. När jag fick lvm anmälan så fråga dom direkt om jag vela ha frivillig avgiftning som jag sa nej till. Tog inte lång tid innan snuten hämta mig. Så välj frivillig om frågan kommer.
2015-09-26, 19:36
Medlem
Psyktabus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Olika det där. När jag fick lvm anmälan så fråga dom direkt om jag vela ha frivillig avgiftning som jag sa nej till. Tog inte lång tid innan snuten hämta mig. Så välj frivillig om frågan kommer.

Okej, men tror det borde vara lugnt nu så länge jag är ren och visar mig sammarbetsvillig, vilket jag är. Skulle vara konstigt om dem skicka in mig på ett bahandlingshem i 6 månader när jag sköter mig och skaffat jobb och skit..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in