Citat:
Ursprungligen postat av
Harfager
Det där var intressant
https://sv.wikipedia.org/wiki/Perdurerande_brott
Då vore ju inte frånvaron av tortyrbrottslagstiftningen ett problem.
Ska ta tag i jurist först som vill utreda detta och kanske ta det till åklagare först, för möter jag trötta poliser som inser att detta är kollegor och deras släktingar , vänner etc så kommer diagnoshaglandet även där . Det är 20 års trakasserier och de gånger jag talat om detta nu på senare tid så är det 10 000 saker som pockar på att samtidigt bli sagda och har märkt att det blir fel. Måste i lugn och ro bli "tömd" på detta det är en massa detaljer runt dessa händelser som jag noterat också för att ha tidsstämpel på vissa av händelserna som stora strömavbrott, löpsedlar mm .
Som då jag ringde säk och sedan fick en "behandling" på stan. Jag har samma dags löpsedel som tidstämpel där. Eller då en av mina olyckor var nära att inträffa, en löpsedel även där så det är inte bara att säga jag har varit utsatt för ett rån tex. Sedan har jag ju mera som passfoton en jurist skulle kunna begära utan att mitt namn syntes för att få en ordentlig utredning på mitt senaste jobb för att visa helt klara sammanträffande som inte ens en idiot kan misstolka.
Passfotot är viktigt då det vore enklare om jag har rätt i min misstanke att en på jobbet är släkt (nära) med den personen jag har regnummer på från en tidigare bostad.
Har annat också mot arbetsplatsen som då bostads 1 (i denna följd nummer 1) ägare även köpte bostad nummer 2, och en person där sade sig ha uppdrag runt min arbetsplats.
Även bostad 3 (nuvarande i denna följd) sade sig ha jobbat inom min arbetsplats som en kontrollör av viss utrustning och dessutom direkt började prata om att han kände bostads 1 s ägare(och således då bostad nummer 2 där ifrån jag direkt sökte mig bort då jag visste vem som köpt stället) och att han hade nära som jobbade på SÄPO med en hel del annat man inte pratar med en främling som jag borde varit då.
Kan säga så här att länken med mitt namn var rörande en av NN granskningskommissioner.
Läste din länk nu och helt klar så är detta ett frihetsberövande då jag först fick svåra hot och sedan har varit övervakad, förföljd trakasserad och torterad med vetskap om att dessa hot kan sättas i verket om jag talar utan att kunna säga allt. vilket jag sedan ett par år har kunnat. Bra nu börjar vi komma någon vart.
Som jag igår nämnde så hittade jag mitt namn i en länk i början av sommaren då jag skulle googla upp en sida.
Det var ett ämne som då jag sedan googlade mig vidare kom till en Gransknings kommission som startat lite innan mina bekymmer startade där jag och en annan hade nämnts som ett spår man skulle utreda.
Jag som bara trodde att jag var med i den utredningen upplysningsvis som möjligt vittne kunde nu alltså få en massa konspiratörer och proffstiggare som PS, LK (officer minsann och polis säger han efter 2 års som "hantverkare" ) med fler efter mig och jag hade ingen aning förrns som sagt då jag såg den grovt vinklade länken att denna kommission även nämnde mig.
Jag läste igenom förhören och såg att på ett par punkter diffade det och jag började sända efter uppgifter från bland annat riksarkivet för att veta vem som hade sagt rätt och på ena punkten fick jag rätt men på den andra så får jag ingen minnesbild om vad som hände tidigare på kvällen men hade minnet av tanken efter så att säga , men vet inte om den nu är den korrekta . Att den andra sade att vi inte var på ett ställe, som jag hade för mig, kan stämma men kan också vara glömska eller inte ville visa sig på den lokalen på grund av sitt yrke etc.
Förövrigt så var det viktigt för mig att ha ett datum ,som jag tillslut efter olika arkiv kunde få av polisen, då ett vittna hade nämnt en detalj som jag blev nu osäker på om jag hade rätt eller fel i.
I alla fall så har jag hört genom åren sedan mitt bekymmer startade varvat med mängder av händelser, kommissionens huvudmål i pikande stil men som sagt varvat med andra pikar (korta fraser eller ord)men med andra innebörder och andra tokerier.
Jag skrev ett mejl för att korrigera en punkt som jag hade fel i förhöret för nästan 10 år sedan då jag tänkte då att det spelar ingen roll men kan vara bra att ha det gjort så att det inte är det som ligger bakom förföljelsen, trakasserierna med mer och ändå vänta till dags datum innan jag gör anmälningarna på tortyren hoten etc.
Skrev även med ett förslag på hur det kan gått till på detta sätt då jag själv varit med om fyra (minst , tar på rak arm) liknande övningar själv sedan mitt bekymmer startade.
Fick inget svar på det mejlet och senare raderades kontot utav misstag av mejlföretaget. Jag hade mr grupper och även nya bekanta som uppträdde som de övriga i mejlen så en del av bevisen på vad jag gjort redan försvann om de inte har kopior hos de jag sände till och jag har kopior på mejladresserna.
Som synes en djävla soppa och då jag haft mina misstankar under åren att dessa åtminstone 4 grupperna kan startat och agerat i samråd så krävs det en jurist grupp mr grupp för att bena upp och lämna över till åklagare som sedan får be polisen att utreda. Poliser är bara människor och ser det att det är släktingar kollegor vänner så kommer de försöka vända ut och in på mig innan de ens börjar undersöka de i mitt material och jag har ingen ork till det.
Man ser ju bara hur vissa skriver här även då bevis presenteras så blir deras slut ord "sök vård ungefär". Fick tom ett privat meddelande här i dag där jag varnades för någon som inte vill mig väl , jag anmälde skit snacket. Jag är inte här för att lita eller inte lita på någon ,alla som skriver kan ha sin egen agenda , min är att berätta vad jag varit med om och försöka lite analysera vad andra säger sig vara med om och hjälpa till med den begränsade tekniska kunskap (men stort intresse)jag har för att reda ut om det är sant eller övertolkningar eller nonsens eller har naturliga orsaker.
Helt klart finns det folk i Sverige som tar livet av folk och andra har sin agenda att styra precis allt och funkar inte hot och droger etc så finns det något annat så tar det till det.