2015-09-27, 17:21
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grimas
fattar ingenting kom med nått konkret om du ska käfta. ja det ser ut som ja skrivit det men vem som med huvet på skaft kunde gjort detsamma
Jag har redan kommit med konkreta saker i den här tråden, kommentera gärna det istället för att babbla om vem som vill ligga med vem och hur fin blomman i hennes hår är. Din definition av att ha "huvet på skaft" är ganska festlig.
Citera
2015-09-27, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raxmouse

Varför hotar hon ur det perspektivet?
Säkerligen för hon tror hon är någon big shot inom statlig verksamhet blir ändock lite smått patetiskt att förneka hur hon hotar från yrkesroll men enögda människor har en tendens leva i förnekelse

?

Hon hotar ur det perspektivet för att hon är full och dum. Ett hot som vilken vakt som helst, naturligtvis inte bryr sig det minsta om.

om jag fått en krona för varje gång någon idiot hade sagt till mig " vet du vem jag är?", så hade jag varit miljonär (nåja, det är jag, men du förstår poängen.)

Vad jag däremot aldrig skulle göra, var att lägga ut den fulle(?) Idioten på nätet, från min position i yrkesutövande.
Behöver verkligen självklarheten i detta förklaras?

På måndag får soc-kärringen skämmas som en hund och i värsta fall en pekpinne från chefen.
Vakten får leta efter annat jobb. Det kan dock vara svårt att hitta jobb om man under yrkesutövning filmar och lägger ut klientelet man arbetar mot, men snubben är knappast så känd, så något jobb hittar han nog.
Citera
2015-09-27, 17:28
Medlem
grimass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Jag har redan kommit med konkreta saker i den här tråden, kommentera gärna det istället för att babbla om vem som vill ligga med vem och hur fin blomman i hennes hår är. Din definition av att ha "huvet på skaft" är ganska festlig.
HÖrredu du är knappast rätt person att tala om för mig att jag inte skriver tillräckligt relevanta saker allt du gjort i tråden är att ljuga och fara med halvsanningar. Jag kommenterade en grej med hennes utseende resten av mina inlägg har helt varit om misshandeln av socialsekreteraren och OVs uthängning av henne
Citera
2015-09-27, 17:29
Medlem
JnDs avatar
Kan någon förklara det stora intresset av denna tråd? Denna kvinna måste vara högt uppsatt i vänster etablissemanget...
Citera
2015-09-27, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JnD
Kan någon förklara det stora intresset av denna tråd? Denna kvinna måste vara högt uppsatt i vänster etablissemanget...

månne någon ssu ordförande eller liknande som varit på galej? Det har ju hänt förr..

finns det någon hyfsat hög ssu'are, som jobbar som socialtant månne?
Citera
2015-09-27, 17:42
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grimas
HÖrredu du är knappast rätt person att tala om för mig att jag inte skriver tillräckligt relevanta saker allt du gjort i tråden är att ljuga och fara med halvsanningar. Jag kommenterade en grej med hennes utseende resten av mina inlägg har helt varit om misshandeln av socialsekreteraren och OVs uthängning av henne
Vad har jag ljugit om? Han misshandlar henne inte..
Citera
2015-09-27, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stantorman
Jag är tvärsäker på att hans förordnande som ordningsvakt ryker. Vi får se vem som får rätt.
utveckla gärna..
Citera
2015-09-27, 17:47
Medlem
Snapcounts avatar
Som ordningsvakt så får man nog stå ut med det mesta utav "skit och spottande", här ser man ett skolexempel ju på det. På samma sätt som finns ordningsvakter som är direkt olämpliga för yrket.

Men, det var dumt utav honom att lägga ut klippet.., tror det även kan "spilla" på honom. Skulle bara ha sparat detta till ev. domstol.

Sen undrar jag.., kan hon faktiskt tappa jobbet för det ?
(har inget till övers för socionomer)
Citera
2015-09-27, 17:47
Medlem
Golden.Rations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farcry74
Sjukt, nu kan man inte ens umgås utan att hamna på sociala medier.
Vad fan snackar du om din vita riddare?

Nyhetsvärdet i vaktens succéfilm är att hon inte kan ''umgås''.
Tycker alla OV borde ha en sån liten kamera, dock ska det tydligen framgå när så är fallet.
Citera
2015-09-27, 18:09
Medlem
Einzberns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Som ordningsvakt så får man nog stå ut med det mesta utav "skit och spottande", här ser man ett skolexempel ju på det. På samma sätt som finns ordningsvakter som är direkt olämpliga för yrket.

Men, det var dumt utav honom att lägga ut klippet.., tror det även kan "spilla" på honom. Skulle bara ha sparat detta till ev. domstol.

Sen undrar jag.., kan hon faktiskt tappa jobbet för det ?
(har inget till övers för socionomer)

Ja det kan hon, det går ju inte att ha socionomer som hotar med att använda sin förtroendeposition för att hämnas. Förutom våld mot tjänsteman borde hon åka dit för olaga hot.

Jag kan också hålla med om att det var olämpligt att lägga ut klippet men jag är glad att jag fick se det, och jag måste säga fan vad snyggt han skötte det. Jävligt pinsamt för henne dock.
Citera
2015-09-27, 18:18
Medlem
Måste stå riktigt illa till i Stockholm om detta är vad Socialtjänsten har att tillgå när det kommer till att anställa. Skulle bli helt förstörd om jag skulle hamna i en så tragisk sits att tvingas vändas till samhällets ändpunkt och gå till Socialtjänsten och träffa denna högst olämpliga person. Lägger personliga värderingar i sitt myndighetsutövande och total avsaknad av alkoholsinne som leker allan och skriker rasistiska okvädesord. För att sedan på måndag fatta avslag som säkerligen baserad på dessa högst tvivelaktiga åsiker. Inte undra på att Socialtjänsten gång på gång hamnar i media med ena fiaskot värre än det andra om detta är personalen som fattar beslut, pinsamt och vidrigt.
Citera
2015-09-27, 18:30
Medlem
BallsMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trail
Måste stå riktigt illa till i Stockholm om detta är vad Socialtjänsten har att tillgå när det kommer till att anställa. Skulle bli helt förstörd om jag skulle hamna i en så tragisk sits att tvingas vändas till samhällets ändpunkt och gå till Socialtjänsten och träffa denna högst olämpliga person. Lägger personliga värderingar i sitt myndighetsutövande och total avsaknad av alkoholsinne som leker allan och skriker rasistiska okvädesord. För att sedan på måndag fatta avslag som säkerligen baserad på dessa högst tvivelaktiga åsiker. Inte undra på att Socialtjänsten gång på gång hamnar i media med ena fiaskot värre än det andra om detta är personalen som fattar beslut, pinsamt och vidrigt.

Japp, tanken har slagit mig också.

Tänk de utsatta människor som på nåder få gå på knä inför denna Borderline-Narcissist haggan asså :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in