2015-09-26, 22:24
  #13261
Medlem
shape.the.futures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluedrop
Blir ni verkligen sköna på Lyrica? Jag tog uppehåll i en vecka och slog på med 600 mg, blev mest vinglig och kände mig dåsig, mådde mer dåligt än bra om man säger så. Var inte särskilt smart eftersom jag jag var på jobbet, städaren kollade lite snett och skrattade. Fick sätta mig i bilen 1 timme o lugna ner mig.

Beror väl på vad man utgår ifrån. Mår man halvkasst och har svårt att komma igång med saker så är det ju skitskönt. Minns en paus, och tog för stor dos en gång, blev yr som fan. Inte superskönt men det är bara gilla läget
Citera
2015-09-26, 22:36
  #13262
Bannlyst
om jag åt lyrica igår, och äter idag har min tolerans gått ner något*? isf hur mkt?
Citera
2015-09-27, 13:12
  #13263
Bannlyst
någon som har svar? om jag åt lyrica i förrigår, och äter idag? hur mycket ca borde jag äta mindre?

mvh
Citera
2015-09-27, 13:33
  #13264
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs
om jag åt lyrica igår, och äter idag har min tolerans gått ner något*? isf hur mkt?

Din tolerans har inte gått ner
Citera
2015-09-27, 15:24
  #13265
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Din tolerans har inte gått ner

Men går den inte ner efter 1-2 dagar?
Har inte ätit sen iförrigår.
Citera
2015-09-27, 15:24
  #13266
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs
Men går den inte ner efter 1-2 dagar?
Har inte ätit sen iförrigår.

Min går ner efter 5-7 dagar
Citera
2015-09-27, 15:35
  #13267
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Min går ner efter 5-7 dagar

Okey, men tror du jag skulle kunna iaf sänk dosen och få mer effekt redan nu?

Menar jag tog 3,7g iförrigår, måste kunna ta runt 2.8g idag eller nåt sånt och få samma effekt?

eller funkar det inte så?
Mvh
Citera
2015-09-27, 18:48
  #13268
Bannlyst
e jag ute o cyklar lr
Citera
2015-09-27, 22:12
  #13269
Bannlyst
aja stoppat i mig 4200mg nu och väntar ser om något händer, borde jag ta några bira också?
Citera
2015-09-28, 21:42
  #13270
Medlem
shape.the.futures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs
aja stoppat i mig 4200mg nu och väntar ser om något händer, borde jag ta några bira också?

Kommer inte ihåg vem som sa det, men det var nån som var "hemma" på lyrica här. Det löd ungefär "att gå över 2gram ger inte mycket/är ovärt". Jag vet att tolerans spelar stor roll, men jag kan efter en paus äta 600-900mg per morron i flera dagar i rad, och klara mig ganska ok faktiskt. Inte så jag måste öka dagligen. Till slut lär jag ju öka, men inte SÅ snabbt.
Citera
2015-09-28, 23:51
  #13271
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eisapeitte
Beror nog på hur din bensotolerans ser ut och vad du har för sinnestillstånd i vanliga fall. Men sluta helt på de hästdoser du ändå tar kommer nog kännas iaf om jag säger så...

Det finns ingen korstolerans mellan pregabalin och bensodiazepiner.
Citera
2015-09-29, 01:28
  #13272
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sverigeskonsul
Det finns ingen korstolerans mellan pregabalin och bensodiazepiner.

Var inte de han mena. Nu vet jag inte var diskussionen var om, men kan säga såhär har man hög benzotolerans så kommer man behöva mer lyrica för att de ska funka. Därför det tex är helt olika hur mycket man behöver första gången (annat spelar också in såklart) om man vill bli hög på det. Jag behövde tex 750mg första gången jag tog det för att det skulle slå då jag hade hög benzotolerans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in