Citat:
Ursprungligen postat av
siljaeuropa94
Bortser här från enkäterna(angående dessa så verkar det som Wifog öppnar för möjligheten att underkänna gjorda enkäter)
Råkade på tal om det ut för en halvtrist grej i natt. Jag klickade fram enkäter och en "Lång" började ladda. Ca 460 Mb skulle man få för besväret. Den visade sig handlade om film- och DVD-vanor. Vilket var ganska lättbesvarat för mig. Hyr aldrig film/DVD. Har inte köpt någon DVD på bra länge heller.
Fast lättbesvarat och lättbesvarat...,

det var en sådan där krånglig jävla undersökning där man inte kunde fylla i alternativet "Brukar inte göra" utan man fick sitta och fylla i 0 (noll) på varenda jävla ruta i frågorna!
Dröm om min förvåning när jag kämpat på i fem, sex minuter och dataprogrammet till slut fattar att jag inte passar in i målgruppen. Då kommer texten "Nope det fanns ingen undersökning för dig denna gång" (eller hur de nu exakt formulerade orden...).
Nähä... De fem, sex minuterna jag just lagt ner på att fylla i det jag uppfattade som själva undersökningen då... Inte en jämrans Mb som tack för visat intresse fick jag.