2015-09-25, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jegoooooo
Orosmomentet över det brukar vara att de sällan klarar av att vara trogna. Det är nog mer skrämmande än att de har legat med många.

Det orosmomentet kan helt elimineras av hur det läggs fram. Är en stor skillnad på att säga "heheh, jag har legat med 134 pers" och "Jag hade en destruktiv period där jag mådde dåligt och låg runt mycket men jag mår bättre nu och du är personen jag vill vara med". Allt beror på anledning och hur det läggs fram. Har personen en vettig anledning och inte bara har gjort det ur tomma intet så tycker jag att man bör vara tolerant faktiskt. Varför skulle inte den människan kunna vara någon som du skulle kunna älska för den har legat med lite för många, det är en väldigt orelevant sak tycker jag.
Citera
2015-09-25, 16:13
Medlem
Heliopoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victus
Det orosmomentet kan helt elimineras av hur det läggs fram. Är en stor skillnad på att säga "heheh, jag har legat med 134 pers" och "Jag hade en destruktiv period där jag mådde dåligt och låg runt mycket men jag mår bättre nu och du är personen jag vill vara med". Allt beror på anledning och hur det läggs fram. Har personen en vettig anledning och inte bara har gjort det ur tomma intet så tycker jag att man bör vara tolerant faktiskt. Varför skulle inte den människan kunna vara någon som du skulle kunna älska för den har legat med lite för många, det är en väldigt orelevant sak tycker jag.

Nope. Utläggningar av den sorten fungerar inte oavsett hur genomtänkta de är. Du kan ha världens bästa anledningar och ursäkter till varför du brukade ligga runt. Tjejen du berättar det för kommer inte lugnas för det.
Citera
2015-09-25, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heliopolis
Nope. Utläggningar av den sorten fungerar inte oavsett hur genomtänkta de är. Du kan ha världens bästa anledningar och ursäkter till varför du brukade ligga runt. Tjejen du berättar det för kommer inte lugnas för det.

Det har du rätt i. Nu syftade jag mer på att jag skulle acceptera henne om hon hade en vettig anledning för att ha gjort det. Ber om ursäkt för att det inte var helt klart. Du kan dock berätta för tjejer om din siffra om du är självsäker nog och är tjejen tillräckligt attraherad av dig kommer det inte spela någon roll faktiskt. Grejen är att om du är en tänkande individ som legat runt mycket kommer tjejer som är korkade inte bry sig för att du har gjort samma sak och tjejer som är smarta kommer inte heller bry sig för att du är tillräckligt talför och upplevs som stabil nog för att du ska vara henne trogen. Allt gäller om att få henne att tro att du ska vara trogen om du säger det, kan du göra det kvittar det hur många du legat med och vilken tjej det handlar om. Om en tjej som jag helt ärligt ville spendera livet med och inte skulle vara otrogen mot skulle dissa mig p.g.a. mitt antal är det liksom ändå ingen stor förlust för min del då hon uppenbarligen inte är förmögen nog att tänka steget längre. Samma sak gäller för en bra tjej som legat runt lite mycket, det gäller enbart att känna av personen.
Citera
2015-09-25, 16:28
Medlem
Min sambo var en riktig manwhore när vi träffades.
Brydde jag mig? Nej. Brydde han sig om min (något mer blygsamma) historia? Nej.
Jag gillde honom, han gillade mig, varför måste man krångla till det och överanalysera så mycket?
Visst känner jag flera av hans gamla ligg och flickvänner, men det är trevliga tjejer med integritet så det är inget som stör mig.
Vi har för övrigt varit tillsammans i fyra år nu.
Citera
2015-09-25, 22:45
Medlem
bockyboats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asticote
Min sambo var en riktig manwhore när vi träffades.
Brydde jag mig? Nej. Brydde han sig om min (något mer blygsamma) historia? Nej.
Jag gillde honom, han gillade mig, varför måste man krångla till det och överanalysera så mycket?
Visst känner jag flera av hans gamla ligg och flickvänner, men det är trevliga tjejer med integritet så det är inget som stör mig.
Vi har för övrigt varit tillsammans i fyra år nu.

Känns det inte konstigt - och lite äckligt - att umgås med hans gamla ligg?
Citera
2015-09-26, 10:33
Medlem
S-bockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bockyboat
Känns det inte konstigt - och lite äckligt - att umgås med hans gamla ligg?

Som tjej skulle det bara pirra lite extra, förutsatt att tjejerna varit tillräckligt snygga. Som kille blir det motsatt reaktion.
Citera
2015-09-26, 10:41
Medlem
Jag har inget problem med att en kille legat runt. Skulle vara mer skeptisk ifall det var någon som hade haft riktigt många förhållanden och sagt till hur många tjejer som helst att han älskar henne osv.

För mig visar det att man inte tar det här med förhållanden och att älska någon speciellt seriöst. Hellre då att man är singel och ligger runt tills man känner sig redo.
Citera
2015-09-27, 01:14
Medlem
bockyboats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-bocken
Som tjej skulle det bara pirra lite extra, förutsatt att tjejerna varit tillräckligt snygga. Som kille blir det motsatt reaktion.

Jag hade ju reagerat på det manliga viset i så fall, det är det inget snack om.
Citera
2015-09-27, 15:45
Medlem
S-bockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bockyboat
Jag hade ju reagerat på det manliga viset i så fall, det är det inget snack om.

Ok då vet jag.

En annan fråga. Är det okey om din pojkvän har en massa tjejkompisar som han har vinmys med och sover över hos, bara han inte ligger med dom?
Citera
2015-09-27, 19:17
Medlem
bockyboats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-bocken
Ok då vet jag.

En annan fråga. Är det okey om din pojkvän har en massa tjejkompisar som han har vinmys med och sover över hos, bara han inte ligger med dom?

Självfallet inte. Min pojkvän är en man och ingen fjortis, så han beter sig givetvis i enlighet med det - jag skulle heller aldrig själv göra något sådant mot honom, och om jag vore så förbaskat dum så hade jag förväntat mig att bli dumpad på stubben.
Citera
2015-09-28, 03:13
Medlem
TheGamers avatar
Såhär ser jag på saken;

Tjejer bryr sig inte, rent biologiskt så finns det ingen anledning, för oss män å andra sidan är det mer viktigt, en kvinna som är lösaktig vill ingen förnuftig man ha med att göra, mer utvecklat här.

Om en man har lyckats ha sex med 100 tjejer så måste han göra något rätt, han vet hur en kvinna vill bli bemött, d.v.s, inte såhär; hej, jag har knullat halva baren, vill du hjälpa mig knulla hela?

Han sköter det snyggt och vackert, och den dagen han vill "lugna ner sig" så kan jag försäkra er om att denne har glömt ( eller "glömt" ) bort hur många han har knullat.

Han har sedan tidigare lyckats få omkull hundra andra tjejer, och han kommer fortsätta lägga omkull tjejer, efter tjejer, så länge han sköter sina kort rätt, tills en dag han finner "den rätte", och när väl frågan "hur många har du haft sex med?" så är hon redan fast ( eftersom han vet hur han hanterar en tjej, i alla fall till det stadiet de är i ) och då kan han säga 10, 30 eller 50 för den delen och hon kommer förbli.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in