2015-09-23, 20:11
Bannlyst
Kvinnor skiter fullständigt i om killen har knullat runt eller inte, så länge han är frisk. Det enda kvinnor bryr sig om är vad killen kan erbjuda henne, vilka resurser han har och hur dessaa resurser på bästa sätt kan användas för att uppfostra barnen.

Varken män eller kvinnor är monogamaa, men på olika sätt. Män vill göra så många barn som möjligt, så fort som möjligt. Kvinnor söker sig till män som får henne att "känna sig" på ett specifikt sätt och vad han har att erbjuda resursmässigt. Anledningen att kvinnor tror sig vilja att män ska vara "monogama" är att risken finns att mannen kanske slösar sina resurser på andra kvinnor samtidigt och därför får hon inte lika myckt av kakan. Allt handlar i slutändan om kvinnans egna själviska behov när det gäller att vara "monogam" från mannens sida.
Citera
2015-09-24, 21:49
Medlem
Vad tycker killar om tjejer som knullar runt mycket?

Tänkte du negativt så har du också svaret på den här frågan.
Ingen gillar en hora.
Citera
2015-09-24, 21:54
Medlem
Heliopoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fakakta
Vad tycker killar om tjejer som knullar runt mycket?

Tänkte du negativt så har du också svaret på den här frågan.
Ingen gillar en hora.

Stämmer inte. Killar =/= Tjejer.
Citera
2015-09-24, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jegoooooo
Precis läst igenom hela tråden. Att här fortfarande finns kvinnor som förnekar att svin är oattraktiva... är komiskt. Vad betydligt lättare det hade varit för alla om kvinnor slutade dra så många vita lögner som etsar sig fast i hjärnor om att snällhet och "personlighet" är nyckeln till en kvinnas "hjärta" är lösningen. Sedan när männen blir lite klarare i sin syn över saker och ting blir de aggressiva/bittra för de inser att de blivit lurade och ljugna för.

Men denna aggressivitet gynnar inte de åsidosatta männen konstigt nog. Så det är en mix av snygg och svinig/semipsykopatisk som kvinnor vill ha.

Varför säger inte ni kvinnor det i tråden bara? Är ni anonyma och ingen känner/vet att ni är här ska det inte vara några problem... eller tror ni på lögnerna själva?

Mycket intressant kan detta bli om någon nappar

Jag förstår inte riktigt vad utseendet har med saken att göra. Alltså jag menar man kan bli äcklad av en persons personlighet men ändå tycka att personen ser bra ut. Tex en hel del players är väldigt attraktiva men det är ju skillnad på att tycka det och vilja vara en av dem som blir knullad av honom.
Citera
2015-09-25, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jjadelandd
Är det inte äckligt med en player som knullat halva stan och haft 100 flickvänner? Är det inte svårt att lita på en sådan kille? Skulle ni inte känt er som en i mängden?

En så kille är inget att ha.
Citera
2015-09-25, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DelusionGrandieure
Kvinnor skiter fullständigt i om killen har knullat runt eller inte, så länge han är frisk. Det enda kvinnor bryr sig om är vad killen kan erbjuda henne, vilka resurser han har och hur dessaa resurser på bästa sätt kan användas för att uppfostra barnen.
.

Nej, han är inte frisk som doppat överallt.
Citera
2015-09-25, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Nej, han är inte frisk som doppat överallt.

Utveckla gärna.
Citera
2015-09-25, 00:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fakakta
Jag förstår inte riktigt vad utseendet har med saken att göra. Alltså jag menar man kan bli äcklad av en persons personlighet men ändå tycka att personen ser bra ut. Tex en hel del players är väldigt attraktiva men det är ju skillnad på att tycka det och vilja vara en av dem som blir knullad av honom.
Players betraktas som snygga/attraktiva. Det är knappast fula män som är players.
Citera
2015-09-25, 09:10
Medlem
Babianens avatar
Det är hett med män som ligger runt så länge de gör det med snygga tjejer. En man som ligger med fula kvinnor är avtändande.
Citera
2015-09-25, 13:05
Medlem
Tror inte det är någon vettig människa som faktiskt brytt sig hur mycket deras partner legat sålänge denne är tillräckligt snygg. Om jag skulle bli ihop med en klar 10a skulle jag inte bry mig så mycket om hon hade legat lite på samma sätt som jag tvivlar på att några tjejer gör det som är intresserade av mig. Dock är det biologiskt mer attraktivt med män som har många snygga tjejer efter sig. En kille med en riktigt snygg tjej kommer ses som mer attraktiv än vad samma kille skulle ses som som singel. Det sämsta man kan göra generellt är att som kille försöka dölja att du har mycket game. Du bör inte skryta om det men får du frågan bör du inte förneka det. Nu beror det helt på hur långt man kommit i dejtingstadiet med tjejen du träffar men hon anser sig väldigt utvald om hon vet att du haft många alternativ men sedan lagt ned alla dem p.g.a. henne.
Citera
2015-09-25, 14:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Victus
Tror inte det är någon vettig människa som faktiskt brytt sig hur mycket deras partner legat sålänge denne är tillräckligt snygg. Om jag skulle bli ihop med en klar 10a skulle jag inte bry mig så mycket om hon hade legat lite på samma sätt som jag tvivlar på att några tjejer gör det som är intresserade av mig. Dock är det biologiskt mer attraktivt med män som har många snygga tjejer efter sig. En kille med en riktigt snygg tjej kommer ses som mer attraktiv än vad samma kille skulle ses som som singel. Det sämsta man kan göra generellt är att som kille försöka dölja att du har mycket game. Du bör inte skryta om det men får du frågan bör du inte förneka det. Nu beror det helt på hur långt man kommit i dejtingstadiet med tjejen du träffar men hon anser sig väldigt utvald om hon vet att du haft många alternativ men sedan lagt ned alla dem p.g.a. henne.
Orosmomentet över det brukar vara att de sällan klarar av att vara trogna. Det är nog mer skrämmande än att de har legat med många.
Citera
2015-09-25, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illsuionist
Varför? Är du osäker för att han antagligen har haft en snyggare tjej som haft en tightare fitta än vad du har?

Haha nej för att jag inte hade velat bli smittad med något
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in