Citat:
Ursprungligen postat av
Bogomil
Felet ligger i att du inte ens har kompetens till att förstå ett elementärt "påvisande" av argumentationsfelet, men istället förvänter dig att jag skall fungera som pedagog på sandlådanivå.
Om du nu har följd min rekommendation om att förkovra dig i ordet "idiots" etymologi (självklart med fokus på ordets moderna betydelse) ... och samtidig inte klarar av elementär logik ... har du placerat dig i kategorin av ordet "idiots" betydelse.
Jag anser dock inte, att din "idioti" är av medicinsk ursprung, men snarare har sitt underlag i ett demagogisk rutin-tänkande (alltså att demagogisk tänkande är en rutin för dig). Något som på sikt ofta ledar till atrofi av intellektuell kreativitet.
Det blir lite löjligt att felet ska ligga hos mig när du inte klarar av att argumentera.
Alla andra i tråden klarar av det.
Bara några sidor tillbaka gick diskussionen fint. Jag tyckte att de jag diskuterade med hade bra poänger, liksom att jag hade bra poänger. Diskussionen gick fram och tillbaka, jag kom med ett argument, de kom med ett motargument, och jag fick förfina, förklara och utveckla, och de fick göra samma sak. Bägge fick nog fundera på sina ståndpunkter. Kanske blev nu vad man trodde på mer nyanserat.
Men du bara kommer med ett påstående i form av en one-liner. Sorry, men det är inte debatt.