Citat:
Ursprungligen postat av
thecunt
Varför börjar du använda dig av personangrepp? Nej jag har inga problem med tjejer, jag är bara inte helt positiv till hur samhället utvecklats.
Det är bara att googla så hittar du hur mycket som helst som visar på att kvinnor oftast är mer positiva till invandring. Här har du några exempel:
Men jag tror inte vi kommer enas, du verkar stå fast vid din åsikt på samma sätt som jag står fast vid min. Jag vet dock att jag har rätt, till skillnad från din pk-byggda och orealistiska åsikt som inte direkt bidrar med någon lösning.
Så du gillade inte den neutrala demoskop-undersökningen om vad man gillar invandringen, utan tycker bättre om försåtliga frågeställningar, som kan så split mellan svenska män och kvinnor genom att påstå att kvinnor är emot män i frågan?
Du står fast i en känsla, som talar emot statistiska fakta. Du handlar i exakt motsats till det du säger är ditt ideal.
Frågan är fortfarande varför du tror att det skulle vara positivt för invandringstakten om du hade en tjej hemma som du fick bestämma över,
när problemet med massinvandringen bevisligen inte har uppstått där.
Du kan utan problem hitta en tjej du kan domdera med, utan att kräva att samhället ska inskränka kvinnors rättigheter. Vill du skrämma bort kvinnor från invandringsfrågan, så är det precis vad du gör, genom att hota med inskränkta rättigheter och manliga överhuvuden.
Kvinnor som ogillar invandringen gillar inte manliga överhuvuden och klansamhällen. Islam däremot gillar manliga överhuvuden och klansamhällen.
Som sagt var: angrip problemet där det har uppstått, istället för att fega ur och försöka ta ut det på kvinnor, som bevisligen inte är märkbart mer imponerade av invandringen.