2015-09-25, 08:50
Moderator
manamanahs avatar
Rubrik förtydligad.

Mod.
Citera
2015-09-25, 08:58
Medlem
Ola Schuberts avatar
Nu är det ju, som jag påvisat ovan, inget sk "problem" med att utrikesfödda skaffar barn med svenskor, (nordbor och tyskar undantagna). Men jag listar ändå de nationaliteter som är mest populära ibland de svenska kvinnorna, förutom då nordbor och tyskar, (nationaliteter där de svenska kvinnorna har en stark övervikt i jämförelse med de svenska männen, fler än 100 barn):

http://www.scb.se/Statistik/BE/BE0101/2014A01J/BE0101-Fodelseland-och-ursprungsland.xlsx

Än en gång:

Innan alla nazister och rasister får tuppjuck så jämför siffrorna med de antal barn som föds av svenska par och lägg sedan till de som föds av svensk/nordiska, (svensk/tyska), där fadern är utrikesfödd.

Själv är jag faktiskt en smula förvånad att så få barn föds utanför den egna etniska gruppen. Jag hade hoppats på att vi kommit längre än så. Men till nazisternas besvikelse så får man förmoda att orsaken till detta är främst kulturell. Det är lättare att bilda familj och skaffa barn med någon vars kultur man är välbekant med.
Senast redigerad av Ola Schubert 2015-09-25 kl. 09:01.
Citera
2015-09-25, 09:04
Medlem
Blir mycket våltäkter när frustrerad invandare inte hittar något att "gifta" sig med så då tvångsgifter de sig i stället. Kul kul nya Sverige.
Citera
2015-09-25, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carcosa
ja, men det finns alltid avarter och lågsinnade kräk som faller för rasblandningspropagadan - om man har bajsbruna vidriga barn med svarta ögon och svart hår så kan man ju inte vara rasist! toppen, då slipper jag gilla 100 st antirasistsidor på facebook, för 50 stycken och en rasbastard till unge lär väga upp för det.

sedan ska inte förglömmas alla kvinnor (som ju alltid är vita svenskor) som våldtas och i mångas ögon även ofrivilligt ses som skadat gods, trots att det inte var deras val (fel är diskutabelt - försätter man sig i situationer i vilka man kan utnyttjas av apor så förtjänar man att straffas, men kanske inte med våldtäkt...)

Haha, alltså. Det finns ingen "rasblandningspropaganda".
Citera
2015-09-25, 10:39
Bannlyst
Men majoriteten av anhöriginvandrarna är kvinnor. Klart att det är männen som ska ge sig på den farliga resan till Sverige för att kvinnorna och barnen sedan ska komma säkert.
Citera
2015-09-25, 10:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Men majoriteten av anhöriginvandrarna är kvinnor. Klart att det är männen som ska ge sig på den farliga resan till Sverige för att kvinnorna och barnen sedan ska komma säkert.

Mm men utifrån videos ute på nätet så verkar det vara en hel del unga män. Inte säkert att dom är gifta.
Citera
2015-09-25, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valsu
Grattis.
Dessa kvinnor är oerhört svårt att ragga upp eller ens få kontakt med, då de riskerar hård bestraffning och till och med döden om de har någonting med västerlänningar att göra.
Hahaha! Så löjligt uttalande!

Tycker det säger mer om dig än om våra kvinnor från mellanöstern.
De har samma begär som våra svenska (och alla andra) kvinnor, tro mig. Jag har träffat kvinnor från alla kontinenter.

Så fort dem lärt sig språket är dem lika tillgängliga som vilka andra kvinnor som helst.

Du, min vän, verkar vara förblindad av dina egna tillkortakommanden.

peace
Citera
2015-09-25, 11:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thecunt
Mm men utifrån videos ute på nätet så verkar det vara en hel del unga män. Inte säkert att dom är gifta.

Folk gifter sig mellan 20-25 därnere, inget konstigt alls. Bara i Sverige som 35årigaa män fortfarande springer runt med kepa, spelar Super Mariio och tror att han är för ung för giftermål
Citera
2015-09-25, 12:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DelusionGrandieure
Folk gifter sig mellan 20-25 därnere, inget konstigt alls. Bara i Sverige som 35årigaa män fortfarande springer runt med kepa, spelar Super Mariio och tror att han är för ung för giftermål

Haha men i Sverige är det sambo som gäller.
Citera
2015-09-25, 12:35
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thecunt
Varför börjar du använda dig av personangrepp? Nej jag har inga problem med tjejer, jag är bara inte helt positiv till hur samhället utvecklats.

Det är bara att googla så hittar du hur mycket som helst som visar på att kvinnor oftast är mer positiva till invandring. Här har du några exempel:

Men jag tror inte vi kommer enas, du verkar stå fast vid din åsikt på samma sätt som jag står fast vid min. Jag vet dock att jag har rätt, till skillnad från din pk-byggda och orealistiska åsikt som inte direkt bidrar med någon lösning.

Så du gillade inte den neutrala demoskop-undersökningen om vad man gillar invandringen, utan tycker bättre om försåtliga frågeställningar, som kan så split mellan svenska män och kvinnor genom att påstå att kvinnor är emot män i frågan?

Du står fast i en känsla, som talar emot statistiska fakta. Du handlar i exakt motsats till det du säger är ditt ideal.

Frågan är fortfarande varför du tror att det skulle vara positivt för invandringstakten om du hade en tjej hemma som du fick bestämma över, när problemet med massinvandringen bevisligen inte har uppstått där.

Du kan utan problem hitta en tjej du kan domdera med, utan att kräva att samhället ska inskränka kvinnors rättigheter. Vill du skrämma bort kvinnor från invandringsfrågan, så är det precis vad du gör, genom att hota med inskränkta rättigheter och manliga överhuvuden.

Kvinnor som ogillar invandringen gillar inte manliga överhuvuden och klansamhällen. Islam däremot gillar manliga överhuvuden och klansamhällen.

Som sagt var: angrip problemet där det har uppstått, istället för att fega ur och försöka ta ut det på kvinnor, som bevisligen inte är märkbart mer imponerade av invandringen.
Citera
2015-09-25, 13:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Så du gillade inte den neutrala demoskop-undersökningen om vad man gillar invandringen, utan tycker bättre om försåtliga frågeställningar, som kan så split mellan svenska män och kvinnor genom att påstå att kvinnor är emot män i frågan?

Du står fast i en känsla, som talar emot statistiska fakta. Du handlar i exakt motsats till det du säger är ditt ideal.

Frågan är fortfarande varför du tror att det skulle vara positivt för invandringstakten om du hade en tjej hemma som du fick bestämma över, när problemet med massinvandringen bevisligen inte har uppstått där.

Du kan utan problem hitta en tjej du kan domdera med, utan att kräva att samhället ska inskränka kvinnors rättigheter. Vill du skrämma bort kvinnor från invandringsfrågan, så är det precis vad du gör, genom att hota med inskränkta rättigheter och manliga överhuvuden.

Kvinnor som ogillar invandringen gillar inte manliga överhuvuden och klansamhällen. Islam däremot gillar manliga överhuvuden och klansamhällen.

Som sagt var: angrip problemet där det har uppstått, istället för att fega ur och försöka ta ut det på kvinnor, som bevisligen inte är märkbart mer imponerade av invandringen.

Det fetmarkerade förklarar varför vänsterkvinnor egentligen är emot invandringen och detta går hand i hand med varför man aldrig ser en vänsterfeminist tillsammans med en arab
Citera
2015-09-25, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Nu är det ju, som jag påvisat ovan, inget sk "problem" med att utrikesfödda skaffar barn med svenskor, (nordbor och tyskar undantagna).

Själv är jag faktiskt en smula förvånad att så få barn föds utanför den egna etniska gruppen. Jag hade hoppats på att vi kommit längre än så. Men till nazisternas besvikelse så får man förmoda att orsaken till detta är främst kulturell. Det är lättare att bilda familj och skaffa barn med någon vars kultur man är välbekant med.

Ja, det handlar väl inte bara om att skaffa ungar för produktion, man ska leva i några år med sin partner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in