När det gäller kvinnor så kommer det inte att vara så stort problem så länge vi får behålla jobben, lite värre blir det när kebabrullarna och noggren

via våra svindyra bidrag nässla sig djupare och djupare in i Svenska arbetsmarknaden.
Motstånd på alla områden krävs, annars, de tar ALLT!
Citat:
Ursprungligen postat av
Valsu
Har väldigt svårt att respektera dessa kvinnor.
De är "använd vara" för mig... bäst-före datumet har liksom gått ut oavsett om damen ifråga är snygg eller inte.
Problemet är att veta vilka som gjort vad, man kan bara veta sannolikheten(Vilket ofta är ganska stor)
Detta leder till en generalisering av vissa drag och beteenden bland tjejer.
Så eftersom man aldrig riktigt kan veta då det är så utbrett med lögnerskor och vänsterprasslare, så är det lika bra med att köra bestraffningsstilen med så många som möjligt som inte bevisat sig.
Kommer dock ha särskild omtanke för de damer som blivit kulturberikade ofrivilligt(dvs våldtagna)
men övriga damer: You are part of the fucking problem.
Och ja jag vill bestämma över folk, så länge lagar, regler & folkviljan har överskridits ser jag detta bestämmande som en "kompensation" tills den dag svensk ordning råder igen.
Respektera kan menas på olika sätt. Jag menar inte gilla dem och jag menar inte att du måste bli ihop.
Men hur jag menade är, tänk att varje människa till syvende och sist är ensam och måste få göra sina egna val. Detta gäller dig också, vilket du gör, du väljer bort dessa oanständiga ( inte så många egentligen ). Och jag håller med, jag gör likadant.

Ett fritt val som man får respektera/ acceptera, eller göra något tvångsartat åt ( förmodligen inte så lyckad ide och tilltag ).
Bestämma över. Det är många som är frestad att göra det, kommunisterna och massmedia tar täten just nu

. Se vilket intryck det ger? Det har kostat dem extremt mycket och mycket mer får det fortsätta att betala så länge de inte ger svenska folket ett fritt val.
Det ger ett sämre intryck att vilja bestämma över andra, det måste alla tänka på. Jag som SDare vill ge ett gott intryck ( nåja...lite dåligt gör väl inget, nä.. men seriöst, det är bättre att ge ett gott intryck överlag, tro mig ), och får mitt folk intrycket att jag är en galning, ja...vad har det för betydelse vad jag säger efter det? ingen som helst är svaret.
Det är en balansgång mellan genialitet och galenskap.
Vad kanske värre är, är att jag kopplar det fina politiska partiet SD med något som inte är så bra ( mig, om jag skulle komma fram som en galning ( vilket jag garanterat gör för vissa, men förhoppningsvis bara för kommunisterna, 5-6% )

), och det vill jag ju absolut INTE göra. Så...sansad är bra.
Du skriver "You are part of the fucking problem." om kvinnor som agerar överlöpare till blattelägret, och det är ju sant, ja menar...djungeltelegrafen går ju glödhet, de brunstiga bestialiska Bruchurna hör ju " kom hit, ni också får massor av svensk flicka, shiit schöönt.." , och sedan att dessa varelser kommer hit, ja...det är ju det sista vi vill.

Inte en endaste till av dessa j-r!
Helt klart är det ett problem att vissa väljer den andra sidan, den mörkare sidan.
Du skriver också om förståelse, tycker lika här, det finns vissa som inte har det så lätt. Jag kan förutom de du skriver även känna empati för vissa så kallade WT, jag menar...det är inte så j-a kul att blivit omgärdat av skiten sedan födseln i förorterna bara för att man är fattig, bara för att svikarna och egoisterna bara tänkt på sig själv. Egoister som svinpälsarna till politiker (Reini och 7K ),

,de sataniskt onda traditionella media ( AB, DN, Svt, SR, Tv4,... ), blattar ( ALLA ), de rika som bor bättre och skiter i sina medmänniskor som är svenskar.
Så de jag snackar om ( svenska kvinns som är överlöpare till "dark side" ) är de skitarna som väljer andra sidan först och jämnt fast de har gott om valmöjligheter att vara sitt eget folk lojal.
Ganska stor skillnad mot en del andra som blir tvingade att simma runt i skiten från dag 1.