Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-09-24, 21:26
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distans
Tror nog många "connoisseurer" gärna betalar lite extra för en renare produkt. Så länge summan av produkten är konstant. Typ 1 g 25% 1000:-, 1 g 50% 2000:- + lite topping säg 2200:- för att slippa sitta med en lergök hela dagen efter för att bli av med gipskakorna i näsan

Nöjda kunder är alltid nöjda kunder som inte tittar snett på dig nästa gång ni ses..

Ja får pröjsa 1000 spänn för 80 % Å min mening har man inte testat kola innan man är i dom krokarna
Helt annan känsla helt annat rus. Inget snorigt,snurvlande bankat koks näsa heller

Men vägen dit är inte för vem som helst om ma ska säga så.
Senast redigerad av getbusy 2015-09-24 kl. 21:29.
Citera
2015-09-24, 22:12
Medlem
HaroldHowards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Ja får pröjsa 1000 spänn för 80 % Å min mening har man inte testat kola innan man är i dom krokarna
Helt annan känsla helt annat rus. Inget snorigt,snurvlande bankat koks näsa heller

Men vägen dit är inte för vem som helst om ma ska säga så.
Köper du det utomlands eller i stora partier? Ingen i Sverige kan vara så dum att man säljer 80%-igt för 1000 kr/grammet. Man kan lätt få 1800 kr/g, troligtvis betydligt mer, för 80%-iga varor inom Svea rike. Hur vet du att det är 80% förresten?
Citera
2015-09-24, 23:08
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaroldHoward
Köper du det utomlands eller i stora partier? Ingen i Sverige kan vara så dum att man säljer 80%-igt för 1000 kr/grammet. Man kan lätt få 1800 kr/g, troligtvis betydligt mer, för 80%-iga varor inom Svea rike. Hur vet du att det är 80% förresten?

Köper stora partier. Det säljs ju inte till vem som helst, den utvalda kretsen får de goa innan de bankas nertill 40% typ. Orkar inteförklara hur jag vet renheten men den stämmer. Kartell stämpeln är ju kvar så det är jualltid ett bra tecken.

Och ja allt detta är ren och skär lögn,försöker bara va cool över internet.
Senast redigerad av getbusy 2015-09-24 kl. 23:22.
Citera
2015-09-24, 23:33
Medlem
HaroldHowards avatar
Citat:
Köper stora partier. Det säljs ju inte till vem som helst, den utvalda kretsen får de goa innan de bankas nertill 40% typ. Orkar inteförklara hur jag vet renheten men den stämmer. Kartell stämpeln är ju kvar så det är jualltid ett bra tecken.

Och ja allt detta är ren och skär lögn,försöker bara va cool över internet.
Står du och säljer ute på gatan eller vadå? Varför annars banka? När ryktet väl spridit sig skulle du lätt kunna ta mer än det dubbla i betalt för 80%-igt, för precis som du säger så är det en helt annan grej när man börjar komma upp i den renheten.
Citera
2015-09-24, 23:42
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaroldHoward
Står du och säljer ute på gatan eller vadå? Varför annars banka? När ryktet väl spridit sig skulle du lätt kunna ta mer än det dubbla i betalt för 80%-igt, för precis som du säger så är det en helt annan grej när man börjar komma upp i den renheten.

Hahah, jag står inte på gatan å säljer. Det gör kidsen. Vi gubbar tar det goa, sen bankas det ner till ca 40% så får ungarna sälja å göra som dom vill. Folk tycmer att det är skit bra kola, bästa i stan åså hahaha, ja ger de bredaste leendet du kan tänka dig, å ibland om ja gilar personen så får den lite äkta vara.
Citera
2015-09-26, 04:09
Medlem
distanss avatar
Citat:

Ja, jo.. alla är vi kungar på internet! Men visst, har man en gång smakat något som varit ett par steg närmre källan inser man snabbt att man vill ha mer
Citera
2015-09-26, 04:32
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distans
Ja, jo.. alla är vi kungar på internet! Men visst, har man en gång smakat något som varit ett par steg närmre källan inser man snabbt att man vill ha mer

Bryr mig inte ett skit vad du tror. Punkt slut
Citera
2015-09-26, 10:35
Medlem
Mulignans avatar
Citat:
Bryr mig inte ett skit vad du tror. Punkt slut
Verkar onekligen som det. Vad brukar ni använda för at banka ut det till 40%? Alltid varit nyfiken på vad det "andra" är som folk drar i sig.
Citera
2015-09-26, 11:15
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulignan
Verkar onekligen som det. Vad brukar ni använda för at banka ut det till 40%? Alltid varit nyfiken på vad det "andra" är som folk drar i sig.

Haha. Dextrosol druvsocker typ
Citera
2015-09-26, 11:55
Medlem
Mulignans avatar
Citat:
Haha. Dextrosol druvsocker typ
Där ser man. Då är det bara att kika på vilka som köper in stora mängder av Dextrosol mao.
Citera
2015-09-26, 20:14
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulignan
Där ser man. Då är det bara att kika på vilka som köper in stora mängder av Dextrosol mao.

Ja, vad det nu skulle leda till. Såvitt jag vet ärde inget brott.
Citera
2015-09-27, 07:35
Medlem
swapzs avatar
bara jag som tycker weed inte blandar sig så bra med koks haha blir mest något skumt rus varken laddad elr hög mycket fetare o röka efter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in