Citat:
Problemet är dock det vanliga på forum, att folk som inte kan frågar folk som kan och tenderar då att ställa fel frågor. Folket som kan kommer därför inte svara på frågan utan tenderar istället att svara på sitt sätt, och det svaret brukar dessutom vara bättre än vad som fåtts om dessa svarat på den ursprungliga frågan. Ungefär som när jag i ett annat sammanhang frågade vilken router jag skulle välja, router A eller router B och fick till svar att router C var det jag behövde, och sedan tog det inte speciellt lång tid innan jag insåg att router C givetvis var rätt.
Som påpekats tidigare kan man tro att sulan slits väldigt fort bara av en enda användning. Det gör den inte, utan den håller betydligt längre än så. Jag har par som jag använder frekvent i alla väder som är över fem år gamla, och där börjar det bli dags att sula om.
Med detta sagt får du såklart köpa vilka galoscher du vill, men jag hade hellre lagt pengarna på något roligt (typ ett par flaskor champagne).
Som påpekats tidigare kan man tro att sulan slits väldigt fort bara av en enda användning. Det gör den inte, utan den håller betydligt längre än så. Jag har par som jag använder frekvent i alla väder som är över fem år gamla, och där börjar det bli dags att sula om.
Med detta sagt får du såklart köpa vilka galoscher du vill, men jag hade hellre lagt pengarna på något roligt (typ ett par flaskor champagne).
Får man fråga vilken router det blev, det där är ju en jungel?
Jag äger själv bara 2 par skor med gummisula där inget av dem lämpar sig för arbetsdagen, tänkte råda bot på detta så fort jag hittat något som tilltalar mig i vårt sortiment. Jag går således i lädersula året om. Min högst personliga åsikt är att slitaget inte är ett problem att prata om. Istället är det fukten i sig som ställer till det. En våt lädersula förvandlas under dagen till en kall fuktig fot. Den dubbla lädersulan är lite bättre på att hålla insidan torr men efter en slaskig januari morgon går även dessa bet.