2015-09-22, 15:17
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs
Haha okey, men menar om jag tar mindre dos tror du jag får samma effekt?

Hur mycket behöver man utan tolerans?

mvh

Utan tolerans ska 300 mg räcka gott och väl
Citera
2015-09-22, 20:02
Medlem
Har tagit 1,5 g och känner knappt någonting.
Jag tar 2x75mg om dagen enligt ordination.
Har jag blivit tolerant på det?
Citera
2015-09-22, 21:12
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sguelaiche
Har tagit 1,5 g och känner knappt någonting.
Jag tar 2x75mg om dagen enligt ordination.
Har jag blivit tolerant på det?

Oj, du borde känna av det ordentligt om du har tagit en dos som är tio gånger större än vad du har käkat tidigare. Hur länge sedan tog du det? Ruset kommer som starkast efter 90 minuter ungefär.
Citera
2015-09-23, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canibus
blev att jag testade nu ikväll istället.

Mycket besviken,ingen skön känsla, bara bäng och sjösjuk i skallen.
Jävligt starkt rus måste jag säga, även fast man på ett sätt känner sig hyffsat vaken så går det inte att styra över bängheten.
känns som att hjärnan är bedövad och har en stor vikt i hjärnan som gungar framochtillbaks.
blicken hänger inte med och helt plötsligt förstoras och förminskas saker, som i en kikare man zoomar med.

Ne det var ingen höjdare. skev på ett äckligt sett, kan bara tänka mig hur man skulle må på lyrica+stilnoc+sprit, då skulle konstiga saker kunna hända.
Va e lyrica..
Citera
2015-09-23, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Oj, du borde känna av det ordentligt om du har tagit en dos som är tio gånger större än vad du har käkat tidigare. Hur länge sedan tog du det? Ruset kommer som starkast efter 90 minuter ungefär.
Liten effekt. Borstade med ett sexpack 3,5r men kände ingen påtaglig effekt.
Lite vinglig i dag i och för sig.
Jag tror att jag har fått tolerans eftersom jag tar två låga doser lyrica dagligen. Nu blir det inget mer lyrica-lekande för min del.
Citera
2015-09-23, 13:25
Medlem
Kan någon försöka hjälpa mig med grejjen att i vissa lyrica kapslar man får hem så är det glittriga kristaller som innehåll medans ibland kan man få kapslar med det tjockare "florsocker" konsistensen istället? Varför är det såhär? Är det många som lagt märke till det? Vad är det för skillnad egentligen? Jag inbillar mig att de med "florsocker" innehållet är the real deal, och kristallerna är något annat slags påhitt?
Citera
2015-09-23, 14:35
Medlem
CtrlAltCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananskiva
Kan någon försöka hjälpa mig med grejjen att i vissa lyrica kapslar man får hem så är det glittriga kristaller som innehåll medans ibland kan man få kapslar med det tjockare "florsocker" konsistensen istället? Varför är det såhär? Är det många som lagt märke till det? Vad är det för skillnad egentligen? Jag inbillar mig att de med "florsocker" innehållet är the real deal, och kristallerna är något annat slags påhitt?

Det blandas ut med olika fyllnadsämnen beroende på vem som knackar ihop kapslarna. 300mg lyrica är inte nog att fylla en kapsel, samt är svårare att hantera.
Citera
2015-09-23, 14:53
Medlem
fredus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexkin14
Va e lyrica..
Pregabalin
Citera
2015-09-23, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexkin14
Va e lyrica..
Lyrica används främst för GAD(generaliserat ångestsyndrom),neuropatisk smärta och epilepsi.
Citera
2015-09-23, 17:26
Medlem
HentaiMannens avatar
Har lyckats sluta helt med benzo! Men Lyrica är fan svårare att bli av med...
Citera
2015-09-23, 17:31
Medlem
shape.the.futures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Har lyckats sluta helt med benzo! Men Lyrica är fan svårare att bli av med...

Det e bara att klippa rakt av och sitta i tv-soffan med vatten, spyhink och blöjor på arms avstånd
Citera
2015-09-23, 17:36
Medlem
lirareflashbacks avatar
Jag har benso utskrivet idag.
Har hort manga prata om lyrica och att det ar saaaa himla fantastiskt.
Kan nagon jamfora "ruset" eller effekten om du vill, utav lyrica vs benso?
Har svart att tro att lyrica ska vara sa javla speciellt. Kikar man i fass sa at det första jag reagerar pa iaf att det inte ar narkotika klassat och inga varningstrianglar finns :-P
Kan nagon upplysa mig? Orkar inte lasa igenom 1000 sidor.
Jag ar saker pa att jag far det utskrivet om jag fragar, men vill inte fraga om det inte ar vart det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in