2015-10-22, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei
PH är uppgjort på det sättet att produktionen indirekt styr hur länge deltagarna ska stanna. Spelare som Adrian stannar då såklart länge och tråkiga personer åker direkt. Konversationer och det är dock 100% reality. Möjligt att produktionen pushar deltagarna att göra saker dock. Speciellt i syncen där dom uppmanar deltagarna att säga vissa saker.

Grattis du listade ut det ca 6 år sent
2015-10-22, 02:11
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Adrian är rätt lik Putin.
http://i.telegraph.co.uk/multimedia/...y_1456091i.jpg
2015-10-22, 02:14
Medlem
Cilangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusdryck
Pfft, man väljer sina strider. Det skulle snarare anses ouppfostrat att till en person man aldrig träffat, be denne ta av sig glasögonen när man hälsar. PH är ett program fyllt av skitsnack, jag sa inte att Emma är Moder Theresa.

En väluppfostrad kan be någon att ta av sig brillorna utan att göra strid av det. Sen är hon väldigt osäker, det får man också väga in när det kommer till uppfostran.
2015-10-22, 04:10
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
Erica. Då skulle ju han åka ut isf. Josefine lär inte välja bort Robin och Jennifer lär inte välja bort Oliver. Rätt spelat av Hermansson.

Även om jag tyckte om Adrian lite för man garvar åt hur jobbig han är så är det ju totalt värdelöst att produktionen (vad det verkar) slänger in honom igen... Man var ju glad över att de äntligen fick ut honom efter all immunitet han haft och skit. Då blir det nån twist bara för det och han blir kvar... Skitprogram.
2015-10-22, 07:19
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Erica. Då skulle ju han åka ut isf. Josefine lär inte välja bort Robin och Jennifer lär inte välja bort Oliver. Rätt spelat av Hermansson.

Även om jag tyckte om Adrian lite för man garvar åt hur jobbig han är så är det ju totalt värdelöst att produktionen (vad det verkar) slänger in honom igen... Man var ju glad över att de äntligen fick ut honom efter all immunitet han haft och skit. Då blir det nån twist bara för det och han blir kvar... Skitprogram.

det jag säger är att Hermansson hade lätt valt bort Erica för Jennifer. det hade ej Adrian gjort gissar jag.

tror Adrian bara fick skriva namn på vem som skall vara mördare nästa vecka.
2015-10-22, 08:04
Medlem
Tilteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlands.guld
Adrian är rätt lik Putin.
http://i.telegraph.co.uk/multimedia/...y_1456091i.jpg

Ja, framför allt personlihetsmässigt.
2015-10-22, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei
PH är uppgjort på det sättet att produktionen indirekt styr hur länge deltagarna ska stanna. Spelare som Adrian stannar då såklart länge och tråkiga personer åker direkt. Konversationer och det är dock 100% reality. Möjligt att produktionen pushar deltagarna att göra saker dock. Speciellt i syncen där dom uppmanar deltagarna att säga vissa saker.

Så är det och det är ganska självklart att dom som är mest intressanta får stanna eller komma tillbaka... det handlar om att få till en så bra nöjesprodukt som möjligt
2015-10-22, 09:33
Medlem
ADRIAN: Läser du detta så måste jag bara säga att det heter inte "Sätta GALLER i någons huvud." Har hört dig säga det typ 6 gånger i serien nu. Det heter att "Sätta GRILLER i någons huvud."

https://sv.wiktionary.org/wiki/s%C3%...ller_i_huvudet
2015-10-22, 10:24
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Det har tidigare uppmärksammats här i tråden att Adrian inte använder uttrycket "funtad" korrekt. Han säger att nån är "jävligt funtad" och verkar mena att personen är väldigt smart.

Var det bara jag som märkte att Adrian även inte verkar ha koll på uttrycket
"att sätta griller i huvudet på någon". Han sa "De sätter bara galler i huvudet på dig!"

Att Adrian anses vara den i huset som är "bäst på att prata" säger lite om nivån på övriga deltagare.

Han är väl relativt bra på att snacka. Jämfört med dom andra nötterna i huset som inte vet vad huvudstaden i Finland heter. Under skolveckan så bevisade dom ganska tydligt hur intellektuella dom är.
Ganska sorgligt egentligen för om det är låt säga 10´000 som söker till programmet så tror jag majoriteten är nötter, precis som deltagarna brukar vara varje säsong.
Adrian är definitivt inte bra på att snacka jämfört med en normalbegåvad människa och dom flesta med lite självsäkerhet hade kört över honom i en argumentation.
Önskar ibland att jag fick vara med i programmet för att köra över alla i deras argumentationer. Men då ska jag få bra betalt för att visa mitt tryne i Paradise Hotel.
2015-10-22, 10:37
Medlem
Cilangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Han är väl relativt bra på att snacka. Jämfört med dom andra nötterna i huset som inte vet vad huvudstaden i Finland heter. Under skolveckan så bevisade dom ganska tydligt hur intellektuella dom är.
Ganska sorgligt egentligen för om det är låt säga 10´000 som söker till programmet så tror jag majoriteten är nötter, precis som deltagarna brukar vara varje säsong.
Adrian är definitivt inte bra på att snacka jämfört med en normalbegåvad människa och dom flesta med lite självsäkerhet hade kört över honom i en argumentation.
Önskar ibland att jag fick vara med i programmet för att köra över alla i deras argumentationer. Men då ska jag få bra betalt för att visa mitt tryne i Paradise Hotel.

Men ge dig nu, "de flesta hade kört över Adrian"... Man undrar hur mycket du varit ute i landet. Du hade definitivt inte kört över alla...
2015-10-22, 10:51
Medlem
timpanis avatar
Adrian i senaste avsnittet (om Erika):

"Folk sätter galler i hennes huvud hela tiden."

Kan ingen berätta för honom att det heter griller, inte galler?
2015-10-22, 10:58
Medlem
Ninetaless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams

Man såg att Mos hade blivit tillsagd att säga MOSkva.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in