Citat:
Ursprungligen postat av
franzzzon
Nu blir jag förbannat trött på Hallon. Fjärde månaden i rad som jag får "misslyckad betalning". Jag har ju pengar på kontot. Har precis fått ett nytt jobb och den lönen kommer inte förns nästa månad men har av mina farföräldrar lånat pengar. Min nota hos Hallon går på 148 kr. Jag har 280 kr. Och ändå dras inget och jag har inga väntande betalningar eller reservationer. Ringde upp dom och de säger bara att "du har ingen täckning på ditt kort". Jag sa att jag kunde maila en bild på mitt banksaldo eller liknande för att bevisa att jag har så det räcker men det blir jag nekad. Hoppas fan att de drar pengar imorgon.
Kolla
om ditt kreditkortsnummer ändrats nyligen.
Min bank skickar årligen ut ett ersättningskort, i samband med detta ändras även kreditkortets nummer. Hallon drar inte dina pengar från ditt bankkonto nämligen utan är kopplat till ditt kreditkort och byter din bank ditt kreditkorts nummer kommer inte hallon.se att inse det förstås...
Gå in på Mina sidor på hallon.se, klicka på Mina uppgifter, det går att kolla/ändra betalkort där.