2015-08-21, 03:00
Medlem
Var förmodligen fel i deras info - Nu är det 1Gb på liten och 2 Gb på student igen

...............synd som fan - 1 Gb är INGENTING idag.
Citera
2015-08-25, 17:54
Medlem
Så Jäkla glad man blev när man öppnade mejlen idag då

Det visade sig att de visst höjer datamängden Det jag såg när jag loggade in för några dagar sedan (som sedan försvann) måste ha varit någon som tryckt på fel knapp hos Hallon då det snabbt "rättades" till

Nu säger jag bara

Tack så mycket Hallon
Citera
2015-08-26, 19:35
Medlem
25Decembers avatar
Hur gör man om man endast vill betala 99kr för sitt abonnemang och inte en krona mer? Vill alltså se till att det inte går ringa betalsamtal eller liknande och att det inte går ringa mer om ens 60 fria samtal skulle ta slut.
Citera
2015-08-26, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25December
Hur gör man om man endast vill betala 99kr för sitt abonnemang och inte en krona mer? Vill alltså se till att det inte går ringa betalsamtal eller liknande och att det inte går ringa mer om ens 60 fria samtal skulle ta slut.

Bara att gå in på "mina sidor" och markera kostnadskontroll till aktiv
Citera
2015-08-27, 09:23
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Bara att gå in på "mina sidor" och markera kostnadskontroll till aktiv
Tack så mycket.
Citera
2015-09-01, 16:04
Medlem
franzzzons avatar
Nu blir jag förbannat trött på Hallon. Fjärde månaden i rad som jag får "misslyckad betalning". Jag har ju pengar på kontot. Har precis fått ett nytt jobb och den lönen kommer inte förns nästa månad men har av mina farföräldrar lånat pengar. Min nota hos Hallon går på 148 kr. Jag har 280 kr. Och ändå dras inget och jag har inga väntande betalningar eller reservationer. Ringde upp dom och de säger bara att "du har ingen täckning på ditt kort". Jag sa att jag kunde maila en bild på mitt banksaldo eller liknande för att bevisa att jag har så det räcker men det blir jag nekad. Hoppas fan att de drar pengar imorgon.
Citera
2015-09-01, 16:35
Medlem
SuperPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av franzzzon
Nu blir jag förbannat trött på Hallon. Fjärde månaden i rad som jag får "misslyckad betalning". Jag har ju pengar på kontot. Har precis fått ett nytt jobb och den lönen kommer inte förns nästa månad men har av mina farföräldrar lånat pengar. Min nota hos Hallon går på 148 kr. Jag har 280 kr. Och ändå dras inget och jag har inga väntande betalningar eller reservationer. Ringde upp dom och de säger bara att "du har ingen täckning på ditt kort". Jag sa att jag kunde maila en bild på mitt banksaldo eller liknande för att bevisa att jag har så det räcker men det blir jag nekad. Hoppas fan att de drar pengar imorgon.
Kolla om ditt kreditkortsnummer ändrats nyligen.
Min bank skickar årligen ut ett ersättningskort, i samband med detta ändras även kreditkortets nummer. Hallon drar inte dina pengar från ditt bankkonto nämligen utan är kopplat till ditt kreditkort och byter din bank ditt kreditkorts nummer kommer inte hallon.se att inse det förstås...

Gå in på Mina sidor på hallon.se, klicka på Mina uppgifter, det går att kolla/ändra betalkort där.
Citera
2015-09-01, 19:26
Medlem
franzzzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperPutte
Kolla om ditt kreditkortsnummer ändrats nyligen.
Min bank skickar årligen ut ett ersättningskort, i samband med detta ändras även kreditkortets nummer. Hallon drar inte dina pengar från ditt bankkonto nämligen utan är kopplat till ditt kreditkort och byter din bank ditt kreditkorts nummer kommer inte hallon.se att inse det förstås...

Gå in på Mina sidor på hallon.se, klicka på Mina uppgifter, det går att kolla/ändra betalkort där.
Allt är rätt. Bytte tom kort för två månader sen och samma sak hände även innan.
Citera
2015-09-06, 08:52
Medlem
xantranxs avatar
hmm hallon.se/gratis skulle vara 2 månader gratis, samt att dom skulle dra 1kr(reseverat) jaja 99kr drog dom allt dom jävlarna
Citera
2015-09-18, 21:00
Avslutad
Hur funkar mobila bredbandet? hallon stor för 149kr?
20GB Snabbt? segt? bra täckning?
Citera
2015-09-21, 20:06
Medlem
Tittar man närmre på vad som gäller så står det att efter en månad utan att kortet fyllts på så slutar det fungera såvida man inte tankar igen, det är ju helt värdelöst?!
Citera
2015-09-21, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnjoyLife2000
Tittar man närmre på vad som gäller så står det att efter en månad utan att kortet fyllts på så slutar det fungera såvida man inte tankar igen, det är ju helt värdelöst?!

Det är ju så kontantkort fungerar om man fyller på med en viss period. Kollar du däremot på abonnemangen löper de ju månade efter månad tills du avslutar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in