2015-09-21, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cupcakes.
Det är ju så kontantkort fungerar om man fyller på med en viss period. Kollar du däremot på abonnemangen löper de ju månade efter månad tills du avslutar det.
Nja, Comviq kan du ju använda även efter en månad, bara att prisplanen ändras, det är ju det mest vettiga inte att kortet inte går att använda alls såvida man inte laddar det.
Senast redigerad av EnjoyLife2000 2015-09-21 kl. 22:50.
Citera
2015-09-22, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnjoyLife2000
Nja, Comviq kan du ju använda även efter en månad, bara att prisplanen ändras, det är ju det mest vettiga inte att kortet inte går att använda alls såvida man inte laddar det.

Ett kontantkort kan du inte använda efter den period du fyll på, om du inte fyllt på med en summa pengar också. Laddar du på med en månads fastpris är det stopp därefter. Laddar du däremot på med en månads fastpris och 50kr, kan du fortsätta använda dina 50kr.
Citera
2015-09-22, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cupcakes.
Ett kontantkort kan du inte använda efter den period du fyll på, om du inte fyllt på med en summa pengar också. Laddar du på med en månads fastpris är det stopp därefter. Laddar du däremot på med en månads fastpris och 50kr, kan du fortsätta använda dina 50kr.
Ja ok det är olika då, men tänker ex på Comviq kompis som man mest använde, då var det en plan i en månad och sen ändrades den men beloppet var kvar och det drogs från det sedan.
Senast redigerad av EnjoyLife2000 2015-09-22 kl. 19:05.
Citera
2015-09-24, 20:52
Medlem
Hur kan dessa ge 7gb surf för 249 när tre ger 2gb för 349 :S . Ska nog välja hallon
Citera
2015-09-25, 10:16
Medlem
MrDepleteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av threefifty
Hur kan dessa ge 7gb surf för 249 när tre ger 2gb för 349 :S . Ska nog välja hallon

För 299 kr får du ju 22 gb till och med. Riktigt trevligt erbjudande.
Citera
2015-09-27, 22:55
Medlem
Swe1227s avatar
Använder wifog och hallon samma nät?
Citera
2015-09-28, 00:06
Medlem
bredbarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Använder wifog och hallon samma nät?

Ja

Tre, Hallon och Wifog går i Hi3G:s nät. Att Tre och Hallon gör det, är ju självklart, eftersom de båda varumärkena ägs av operatören Hi3G. Wifog är en virtuell operatör, som köper sin kapacitet av Hi3G.
Citera
2015-09-28, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrDepleted

Citat:
Ursprungligen postat av MrDepleted

gäller 1 mån. därefter 565.- för 22 GB. Hallon lurar in dig för att sen ta 166 mer i mån. Därmed blir dessa 299.- 542 kr mån. räknat på 1 år.

därmed inte sagt att det inte är ett bra abonemang. För mig finns inte något annat alternativ på marknaden. köper till 10 GB för 159.- varje månad.=32 gb

mvh
Citera
2015-10-05, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tappara
gäller 1 mån. därefter 565.- för 22 GB. Hallon lurar in dig för att sen ta 166 mer i mån. Därmed blir dessa 299.- 542 kr mån. räknat på 1 år.

därmed inte sagt att det inte är ett bra abonemang. För mig finns inte något annat alternativ på marknaden. köper till 10 GB för 159.- varje månad.=32 gb

mvh

Det står inget om att priset höjs efter x antal månader när man läser erbjudandet !?!

Enda jag kan hitta är "Erbjudandet gäller vid tecknande av nytt abonnemang." - Kan det vara så att bara de som nytecknar får detta för 299 kr eller ?

Anledningen att jag skriver är för att Hallon annars är väldigt tydliga överallt med hur länge prisreduktionen gäller - Men i 299 kr erbjudandet står det ingenstans att det sedan övergår till ett högre pris.
Citera
2015-10-05, 18:02
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Det står inget om att priset höjs efter x antal månader när man läser erbjudandet !?!

Enda jag kan hitta är "Erbjudandet gäller vid tecknande av nytt abonnemang." - Kan det vara så att bara de som nytecknar får detta för 299 kr eller ?

Anledningen att jag skriver är för att Hallon annars är väldigt tydliga överallt med hur länge prisreduktionen gäller - Men i 299 kr erbjudandet står det ingenstans att det sedan övergår till ett högre pris.
Mycket konstigt det abonnemanget. Det enda man får veta är att ordinarie är 565 men inget mer. Kollar man på andra abonnemang står det ju väldigt tydligt det gäller i x antal månader.
Citera
2015-10-05, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25December
Mycket konstigt det abonnemanget. Det enda man får veta är att ordinarie är 565 men inget mer. Kollar man på andra abonnemang står det ju väldigt tydligt det gäller i x antal månader.

Ja det är ju det som är så skumt, dock verkar det som om han jag citerade hade ett sådant abb som sedan åkt upp i pris. Känns svårt att veta vad som stämmer.

I vilket fall, är det 299 kr som gäller så är det ju GRYMT bra pris i alla fall.
Citera
2015-10-05, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions

Citat:
Ursprungligen postat av 25December

Priset förändras inte, utan gäller tillsvidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in