2015-09-18, 20:15
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
12-panelerna skiljer sig åt och alla har inte fentanyl, utan t.e.x. Ketamin istället.
De flesta jag stött på har det numera, med även Ketamin inkluderat, men klart alla inte är samma men det vet ju inte de som lämnar prover oftast så lika bra att nämna det.
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
Tack för att du tog dig tid att svara. Men jag tror att du missförstod min fråga. Eller jag kanske uttryckte mig z
Det jag menar är att dom gör blodprover där dom kollar mina levervärden o.s.v. Dom testar alltså inte droger via blodet. Så jag undrar vilka levervärden det är dom kollar på. M

MVH
Dom kollar väl dina levervärden för att se din alkoholkonsumption, om någon sådan existerar.
2015-09-18, 20:20
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Dom kollar väl dina levervärden för att se din alkoholkonsumption, om någon sådan existerar.
Nja dessa levervärden påverkas av andra droger också (inte bara alkohol). Känner egentligen bara en tjej som lämnar och hon gör det p.g.a. hepatit C.

Har man rökt mycket spice o.s.v. får man också kassa värden.

Hur man mäter värden eller vilka olika värden det finns har jag ingen aning om. Jag vet bara att man inte skall ha högre än en viss nivå.

Men detta är egentligen helt OT.
2015-09-18, 20:34
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Nja dessa levervärden påverkas av andra droger också (inte bara alkohol). Känner egentligen bara en tjej som lämnar och hon gör det p.g.a. hepatit C.

Har man rökt mycket spice o.s.v. får man också kassa värden.

Hur man mäter värden eller vilka olika värden det finns har jag ingen aning om. Jag vet bara att man inte skall ha högre än en viss nivå.

Men detta är egentligen helt OT.
Standard är kolla ASAT, ALAT samt eventuell hepatit. Ja klart att annat än alkohol påverkar levern men det är primärt dessa värden man mäter.

Mvh
2015-09-18, 20:40
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace

Det jag menar är att dom gör blodprover där dom kollar mina levervärden o.s.v. Dom testar alltså inte droger via blodet. Så jag undrar vilka levervärden det är dom kollar på.

MVH

Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Standard är kolla ASAT, ALAT samt eventuell hepatit. Ja klart att annat än alkohol påverkar levern men det är primärt dessa värden man mäter.

Mvh
Var väl det användaren undrade typ, gött att du visste

MVH
2015-09-18, 23:25
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Som sagt ASAT och ALAT. Ger dock bara en probabilistisk insyn i ev "alkoholproblematik" - just ask my late mother, nästan nykterist, men fick höra att hon "borde ta det lugnt med vinet" för att sedan kola i aggressiv levercancer några månader senare. Men, men - detta är den svenska "sjukvård" (sämst i Europa) vi måste vänja oss vid om vi ska fortsätta vara världens socialkontor och ägna oss åt systematisk folkutbytespolitik - sorry för OT! Om än sanningar.

CDT - klassiskt test, några - såsom undertecknad - tillhör de som är "immuna" mot avvikelser. Det som varje "smygdrickare" dock måste se upp med är Peth... alkoholistens värste fiende, eller bäste vän, depending on what side you´re on... går inte att lura, kläm en kvarting och du har förhöjt värde FYRA veckor senare, oavsett hyper-metabolism, 5 h i gymmet/dag, whatever...
2015-09-20, 12:44
Medlem
dragit en lina MPA(methiopropamine) varje morgon mån-fre denna vecka.
UP imorgon eftermiddag. Klarar jag mig? den borde gå ur kroppen ungefär lika fort som tjack tänkte jag.. någon som vet?
2015-09-20, 14:56
Medlem
Det inlägget om man dricker mycke vatten för att få bort benzo fungerar inte alls har själv provat och var positiv . Men däremot fungerar det på THC.
Senast redigerad av buttrix 2015-09-20 kl. 15:01.
2015-09-20, 15:00
Medlem
Det bästa är när du ska lämna provet är att säga att vi måste prata innan,sen säg som det är,jag har klarat mig många ggr på de. Men de e ju jag de.
2015-09-20, 15:03
Medlem
och så ska ni veta att om pisset är genomskinligt så finns de stickor för kreatinhalten i urinet å då e de knas
2015-09-20, 15:37
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buttrix
och så ska ni veta att om pisset är genomskinligt så finns de stickor för kreatinhalten i urinet å då e de knas
Inte allt svårt att kringgå det genom att regelbundet äta kreatin som kosttillskott.
2015-09-20, 19:40
Medlem
hassehustlers avatar
Var ute och drack i fredags, slängde i mig någon laglig rc-benso Klonazolam tror jag den hette. Sen efter så fick jag i mi 5-10 iktorivil samt några lyrika. Ska pissa på tisdag 13.00.

Behöver jag vara orolig? Har knappt rört droger senaste månaden förutom lite röka som jag håller på "avgiftas" ifrån.

Jag pissar på beroencentrum och tror att dom skickar på analys nu för tiden.

tack på förhand.
2015-09-21, 01:09
Medlem
blazns avatar
Någon som vet hur länge spice (mmb-chminaca) samt metylfenidat finns i kroppen såpass att det syns på analys?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in