2015-09-20, 16:51
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RDM90
Ja.

Men det var invandrarens kniv, han provocerade först genom att våldta en svensk tjej samtidigt som han kallade WT för rasister så han får skylla sig själv.

Och varifrån har du fått denna information? Jag tror att du bara häver ur dig saker som småpundare i tråden har spekulerat om för att försvara sin egen sort.

BO var ute och sopade gatorna, vilket han gör på fritiden för att ge tillbaka till det samhälle som tog emot honom när han flydde ifrån krig. Gärningsmännen hånade BO för att han inte hade något bättre att göra en lördagskväll, BO gick ner på knä, bad om lov att prata och sa till GM att han/de hade rätt och att han gjorde vad som helst för att visa hur underlägsen han var det svenska folket. När han inte fick något svar så kröp han fram till GM och kysste hans skor, då drog GM fram en kniv och högg honom.

Det var det riktiga händelseförloppet.
Citera
2015-09-20, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Är personen som är GM i den tråden inblandad här?

det har ingenting med honom att göra.
Citera
2015-09-20, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Jodå, en liten bokstav här och där kan du väl ge oss?
Vad ligger ditt intresse att veta vad dom heter.Förstår inte grejen.
Citera
2015-09-20, 16:54
Medlem
känner 5 av dom som är anhållna, resten har jag ingen aning om och vad jag vet var dom inte "med" utan stod runtom.
Citera
2015-09-20, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoyler
Så är det svenska pundare som stuckit ner en invandrare, eller vad är det frågan om?

pundare skulle jag inte kalla allihopa.
Citera
2015-09-20, 16:56
Medlem
RDM90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Och varifrån har du fått denna information? Jag tror att du bara häver ur dig saker som småpundare i tråden har spekulerat om för att försvara sin egen sort.

Lugn, jag var sarkastisk och återgav det mupparna som försöker försvara GM har skrivit här i tråden. En nappade direkt, trodde du skulle fatta med tanke på ditt kloka inlägg tidigare.
Kan mycket väl ha gått till som du skrev, jag har ingen aning.
Citera
2015-09-20, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi

BO var ute och sopade gatorna, vilket han gör på fritiden för att ge tillbaka till det samhälle som tog emot honom när han flydde ifrån krig. Gärningsmännen hånade BO för att han inte hade något bättre att göra en lördagskväll, BO gick ner på knä, bad om lov att prata och sa till GM att han/de hade rätt och att han gjorde vad som helst för att visa hur underlägsen han var det svenska folket. När han inte fick något svar så kröp han fram till GM och kysste hans skor, då drog GM fram en kniv och högg honom.

Det var det riktiga händelseförloppet.
Har du länk om att det var så.Är du säker att han kröp fram.
Citera
2015-09-20, 17:00
Medlem
Hört att tjejer varit inblandade, förmodligen vittnen. någon som vet något?
Citera
2015-09-20, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somalibogen
Har du länk om att det var så.Är du säker att han kröp fram.

vadå kysste hans skor, vad är detta för skitsnack???
Citera
2015-09-20, 17:03
Medlem
Scires avatar
Det kan ju möjligen ha varit flickvänner med. Om de nu har några.
Citera
2015-09-20, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RDM90
Ja.

Men det var invandrarens kniv, han provocerade först genom att våldta en svensk tjej samtidigt som han kallade WT för rasister så han får skylla sig själv.
Det var inte invandrarens kniv.
Citera
2015-09-20, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scire
Det kan ju möjligen ha varit flickvänner med. Om de nu har några.
Finns ju även wt flickor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in