Papperstidningen, går mot sin död, mer eller mindre. När de äldre går bort, minskar behovet. De yngre av idag använder digitala media. När internet på mobilen, kostar lite och man har världens media i mobilen, försvinner intresset och behovet för pappersmedia. Med reklam blockerare i mobilen, slipper man den störande reklamen. Det kommer bli som Facit gamla räknemaskiner, som blev döda över en dag, när räknedosan kom med chippet. Det blir en tidningsdöd utan like, det blir som när kontoristen utkonkurrerades av Pc. Bra för miljön, det mesta blir gratis, och den digitalatidningen får lösa sina inkomsterna på annat sätt.
All statlig stöd, borde försvinna, låt marknaden styra på riktigt.

Ingen konstgjord andning till patienten, det hjälper inte! Ny billig och snabb teknik tar över, när gammelmedia går bort.