2015-07-27, 10:27
Medlem
Admiral Krags avatar
Hörru blatte nu får du inte omnämna någon i dina framtida videos att "suga på kapitalismens tutte -mjuu mjuu mjuu"
Man får enligt satansbibeln inte upprepa sig till 100 %, du får säga suga på kapitalismens
ringfinger, örsnibb eller vadsomhelst däremot nästa gång.

Sen undrar jag lätt avundsjukt hur du lyckats producera mechandise ur ditt varumärke, är det någon som ringer och frågar om dom får ex trycka T-shirt med dina nuna, vilken support måste man ha för att trycka en T-shirt (du behöver villig färg, villiga potatishalvor och en villig dagisfröken), och vem
jobbar med att producera knappnålar i Sverige?
Citera
2015-08-02, 04:09
Medlem
Mvks avatar
Jag gillar skarpt dina videos och har börjat följa dig på Facebook.
Det krävs ett helvetes jävla mod att gå ut såhär med ansiktet i videos 2015 när det politiska klimatet är som det är.

Jag antar att du är rätt ensam privat ABT.
Att folk dragit sig undan för "säkerhets skull".
Sen att dina föräldrar är muslimer och du är frispråkig ateist måste föra med sig en del efterblivna påhopp på dom också kan jag tänka mig.

Jag är själv barn till muslimska föräldrar, inte jättereligiösa förvisso men hade min morsa eller släkt fått reda på mina åsikter hade dom hängt sig hela högen.

Det märks att du läser på innan du gör dina videos, är vältalig, saklig och logisk.
Just dom 3 egenskaperna sticker så in i helvete i ögonen på Sveriges befolkning som till 90% är feminiserade känslomänniskor vars liv raseras för nån tandläkares skjutit ett lejon.

Du kommer bli nått när du bli stor
Citera
2015-08-03, 18:34
Medlem
Smegmas avatar
Wow, sanningens ord! För det är just vad det är - SANNINGEN!

(riksdagspuckona verkar dock inte har insett detta. mona muslin och maggan will-ligga-på-rygg-ström ligger lågt i ämnet. beklagligt!)
Citera
2015-08-25, 17:27
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grovsnusn
Här har vi en video där en person som invandrat från Bosnien talar om Sveriges invandringspolitik. Han berättar vad rasism är idag, skillnaden på "blattar" och invandrare, hans historia om hur han kom till Sverige, att alla människor inte är lika värda, utvisningar, varför SD har gått framåt, PK-politiker och varför det är viktigt att ifråga sätta vad rasism är.

Så vad tycker ni om videon? Har han rätt i det han säger eller är det bara trams?

https://www.youtube.com/watch?v=wEW-nAWZ0zo

Jag håller med honom helt. Jag röstar på SD för att inga andra partier ser problemen med massinvandringen vi har i Sverige idag så det gör så att SD blir det enda partiet att rösta på. Visst, de kanske är rasister, homofober osv men att rösta på SD är det enda sättet att säga emot all politisk korrekthet som vi har i Sverige idag, vilket även han tycker.

Lol! Han kändes lite väl överdriven, men man kan ju ha olika personliga erfarenheter.

Däremot så ställer jag mig helt bakom hans utmärka video om islam kontra islamism:

https://www.youtube.com/watch?v=SrygX_GY7I0&feature=iv&src_vid=wEW-nAWZ0zo&annotation_id=annotation_2280541723
Citera
2015-08-27, 00:50
Moderator
Lobengulas avatar
Vänligen spekulera inte i identiteter på FB-medlemmar, det är off-topic och kan bryta mot regel 1.06.

/Mod
Citera
2015-09-19, 17:55
Medlem
rallykalles avatar
https://www.youtube.com/watch?v=Ey0vKsCJNEc

Ge mannen en medalj.
Citera
2015-09-19, 17:56
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle
https://www.youtube.com/watch?v=Ey0vKsCJNEc

Ge mannen en medalj.

För att han säger det uppenbara?
Citera
2015-09-19, 18:07
Medlem
rallykalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
För att han säger det uppenbara?

Om det är uppenbart, varför ser det ut som det gör ?
Citera
2015-09-19, 18:11
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle
Om det är uppenbart, varför ser det ut som det gör ?

För att folk är korkade och lättleda.
Citera
2015-09-19, 18:13
Medlem
Ultraviolences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
För att folk är korkade och lättleda.

Detta alla dagar i veckan.
Citera
2015-09-25, 22:06
Medlem
InTheFleshs avatar
https://www.youtube.com/watch?v=96R4Pcad5nA

Bra som vanligt
Citera
2015-09-26, 00:29
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InTheFlesh
https://www.youtube.com/watch?v=96R4Pcad5nA

Bra som vanligt

Problemet är bara det att: Har man främlingsfientlighet som statsideologi, som det danska politiska etablissemanget och medier har, observera att jag här inte skriver att danska folket har det, (det var blott 12% av danskarna som röstade på dansk folkeparti), så är man illa ute.

Inte för att Sverige är bättre, snarare än sämre, då de svenska politiska etablissemanget och medierna håller sig med en radikalfeministisk hatideologi som just statsideologi. Den drabbar inte en minoritet av befolkningen utan hälften utav den, dvs alla som råkat bli födda som män.

Men för att återgå till Danmark så har denna främlingsfientliga statsideologi just bruna, väldigt mörkbruna rötter, precis som vårt eget SD har det. Det var detta som Henrik Arnstad satte fingret på.

Om han sedan bluffat om sin utbildningsbakgrund och "arg blatte" tycker om att illustrera saker genom att sitt och jucka, är en annan sak. Om sedan Arnstad sedan ser fascister över allt, så är detta beklagligt, liksom att han försöker ursäkta islamistiska terrordåd. Men faktum är att Arnstads analys av den danska statsideologin var korrekt. Liksom den danska kulturpersonlighet som bosatt sig i Sverige konstaterade: Danmark har främlingsfientlighet som statsideologi, Sverige har radikalfeminism som statsideologi.

Jag önskar att såväl politiker som media slutade med att anamma primitiva "förklaringar" till komplexa problem. Åtminstone politiker borde väl kunna genomskåda en ideologisk förblindning, men tydligen inte. Jag själv har, en gång i tiden varit ideologiskt förblindad, men kommit över det.

Därför kan jag nu konstatera, efter att ha sett riksdagsdebatten om invandring, att samtliga partier, inklusive SD hade vettiga saker att komma med, även om jag inte håller med SD om deras främlingsfientliga grundkoncept: Att hålla nästan alla invandrare borta ifrån Sverige.

Men att ge ökad hjälp till närområdet, för att t.ex. garantera skolgång för alla flyktingbarn i flyktinglägren, få till bättre boende och, självklart, garantera en bra livsmedelsförsörjning och vatten försörjning, är en bra sak som inte motsäger att vi bör ta emot de flyktingar som söker asyl i vårt land. Huruvida detta skulle minska flyktingströmmen känner jag inte till. Men trots att jag tror att en stor invandring till Europa är bra för oss av bl.a. demografiska skäl, och som "arg blatte" tyckte var horribelt, men som jag tycker är ganska rimligt, minska främlingsfientligheten genom att faktiskt låta människorna möta just främlingar och upptäcka att de faktiskt inte är så farliga, så skall, naturligtvis inte detta ske till priset av vidriga förhållanden i flyktinglägren som kan tvinga folk att fly därifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in