Citat:
Ursprungligen postat av
FreedomDeep
Varför sprider du felaktigheter?
Nämn en dator som kan, så skall jag undersöka påståendet grundligt och återkomma med antingen ett "fan vad du är korkad mannen" eller ett "jag hade fel, jag ber tusen gånger om ursäkt".
Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Nu är inte termen magnetiska mikrovågor korrekt men strunt samma.
Här är ett kul klipp som handlar om ett hemsnickrat "mikrovågsvapen". Lägg speciellt märke till vad som händer med stereon.
https://youtu.be/g91xkISmp2g
Ok, det hela är anslutet till ett vägguttag för strömförsörjning. 220volt och 10ampere, det ger 2200 watt per timme. Visa mig ett portabelt batteri som kan hantera en sådan last?
Citat:
Ursprungligen postat av
Harfager
Du kan ju googla riktat ljud så ser du att det är flera tillverkare som skriver att det är som att ljudet kommer i huvudet.
Jag hobby-jobbar med riktat ljud eftersom det är vad som krävs för att mina skithögtalare skall återge precis det ljud jag vill ha i mina alster.
Det är inga problem att rikta ljud så att det upplevs som att ljudet kommer ifrån "precis runt huvudet". Det är däremot stört omöjligt att rikta ljud på ett sådant sätt att lyssnaren kan luras till att tro att ljuden kommer
inifrån huvudet. Ljud som energi och vågor och öronens förmåga att ta upp dem, har inte den funktionen.
För att åstadkomma en sådan effekt, så måste personens huvud/skalle ha fysisk kontakt med objektet som vibrerar ut ljudet. Då går det, men
bara då.
Citat:
Ursprungligen postat av
Harfager
Jag har preparaten kvar och har de inte bytt tillbaka dem så är det bara att analysera, men då de slår mot ekonomin bland det första de gör så blir det svårt med labb analyser och någon jag känner helst först. Posten har ju mycket stulits i från redan så ....
Ja, jag kan erkänna att det är jäääävligt dyrt att utföra svepande analyser över ett större spektrum, och att hitta en labb-beskrivning som är neutral nog att garantera opartiskhet, men omöjligt är det inte.
Post-stöld problemet åtgärdar man enkelt via en bulvanpostare, placerad i en helt annan stad än den man själv vistas i normalt.
Om du har namn och nummer till skaparna av de videos du postar, så kan du be Dem om ett bidrag för denna analys. De har råd, jag
lovar dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Harfager
Övriga frågor hinner jag inte ta nu,
Säg dom det är istället... Du behöver mera tid på dig för att skapa ett troll-inlägg som effektivt bemöter kvalitén på det inlägg Jag postat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Harfager
tänk bara att de vill att de ska låta konstig om man berättar så hur hade du gjort om du såg en rosa elefant i trädgården och inte tagit foto på den ? Vad hade du sagt ?
Jag hade inte sagt något alls till någon, utan nöjt mig med att få ha sett en rosa elefant i trädgården med egna ögon.
En upplevelse blir inte mindre fantastisk bara för att man inte kan berätta om den för någon. Snarare tvärt om.
Som f.d "psykpatient" så har jag genomlevt
allt du berättar.
Ingenting du sagt i denna tråd är saker jag själv
inte redan själv reflekterat över.
Skall du trolla den här tråden vidare, så får du fanimej sätta hjärnmusklerna i hårt slavarbete först.
Själv står jag fast vid mitt första inlägg och utlåtande i den här tråden:
"Hittills har jag inte sett något här som inte redan tagits upp i "psykisk hälsa"."
Nu är det sovadags för mig. Tack för idag.