2015-09-17, 14:04
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Nu finns det ju riktat ljud som man kan få någon att tro att ljudet kommer inifrån skallen http://www.zenton.se/produkter/riktat-ljud/,

Ingenting i den produkten eller dess beskrivning talar för att man kan använda tekniken för att lura någon om att ljuden kommer ifrån ens egna huvud.

Du har tagit en helt vanlig ljudteknik och förvanskat informationen till att bli en konspirationsteori. Din källa avslöjar dig däremot.

Citat:
det finns magnetiska mikrovågs vapen som kan skapa värme på håll (läste det senast i går)http://www.svd.se/icke-dodande-vapen-ska-halla-ordning .

Mikrovågsvapnen är inte portabla och har dessutom usel räckvidd.
Det minsta systemet jag sett var stort som en stridsvagn.
https://www.google.com/search?q=microwave+weapon&num=40&safe=off&tbm=isch &tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CDEQsARqFQoTCIzOuvGA_ scCFUURcgod21wP8A&biw=977&bih=1037
Är det en sådan din granne har i sin lägenhet?

Citat:
Utöver detta så finns det kemiska /bakteriologiska etc trakasserier som sömnmedel i mat , hosta i mat och sådant jag själv varit med om rena droganden och utbytta preparat.

Fast det låter lite dyrt och omständigt för att enbart göra för att psykiskt destabilisera en "nobody" som du. Du gör ju ingenting liksom.
Du säger att du har information som kan sätta dit dina arbetskollegor och få dem i fängelse, men så länge du inte använder den informationen så är den ju värdelös för alla.

Citat:
Svaret på din fråga om vem som är eller inte är gärningsman eller utsatt kan jag inte ge dig då jag inte vet,

Men du kan ju tolka ett tydligt mönster i alla fall?

Citat:
Just med att använda psykologi och villiga läkare gör detta till ett mycket allvarligt människorätts brott

Ja, om jag vore du skulle jag kemiskt analysera de manpulerade preparaten omgående och i ett oberoende labb som i förväg inte får reda på syftet med analysen, så att jag fick papper på att jag hade rätt.

Citat:
att vara sjuk är inget skamligt

Det kan man inte tro att du tror när man läser dina inlägg.

Citat:
att inte behandla det är inte bra vare sig det är psykiska eller kroppsliga besvär.

Precis, därför tycker jag att du skall ta din bristande kunskap om diverse elektromagnetiska tekniker och acceptera att majoriteten av dina slutsatser om dessa beror på kraftiga kunskapsluckor/vanföreställningar, och gå till en professionell och oberoende psykiatriker och göra upp med dig själv en gång för alla.
Citera
2015-09-17, 17:07
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Ingenting i den produkten eller dess beskrivning talar för att man kan använda tekniken för att lura någon om att ljuden kommer ifrån ens egna huvud.

Du har tagit en helt vanlig ljudteknik och förvanskat informationen till att bli en konspirationsteori. Din källa avslöjar dig däremot.

https://www.google.com/search?q=microwave+weapon&num=40&safe=off&tbm=isch &tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CDEQsARqFQoTCIzOuvGA_ scCFUURcgod21wP8A&biw=977&bih=1037
Är det en sådan din granne har i sin lägenhet?

Fast det låter lite dyrt och omständigt för att enbart göra för att psykiskt destabilisera en "nobody" som du. Du gör ju ingenting liksom.
Du säger att du har information som kan sätta dit dina arbetskollegor och få dem i fängelse, men så länge du inte använder den informationen så är den ju värdelös för alla.

Men du kan ju tolka ett tydligt mönster i alla fall?

Ja, om jag vore du skulle jag kemiskt analysera de manpulerade preparaten omgående och i ett oberoende labb som i förväg inte får reda på syftet med analysen, så att jag fick papper på att jag hade rätt.

Det kan man inte tro att du tror när man läser dina inlägg.

Precis, därför tycker jag att du skall ta din bristande kunskap om diverse elektromagnetiska tekniker och acceptera att majoriteten av dina slutsatser om dessa beror på kraftiga kunskapsluckor/vanföreställningar, och gå till en professionell och oberoende psykiatriker och göra upp med dig själv en gång för alla.

Du kan ju googla riktat ljud så ser du att det är flera tillverkare som skriver att det är som att ljudet kommer i huvudet.

Jag har preparaten kvar och har de inte bytt tillbaka dem så är det bara att analysera, men då de slår mot ekonomin bland det första de gör så blir det svårt med labb analyser och någon jag känner helst först. Posten har ju mycket stulits i från redan så ....

Övriga frågor hinner jag inte ta nu, tänk bara att de vill att de ska låta konstig om man berättar så hur hade du gjort om du såg en rosa elefant i trädgården och inte tagit foto på den ? Vad hade du sagt ?
Citera
2015-09-17, 20:01
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Det finns inga datorer som är kraftfulla nog att hantera ens algoritmen som krävs för att avgöra om vi kan bygga datorer som kan läsa hjärnvågor och avkoda dem.

Varför sprider du felaktigheter?
Citera
2015-09-17, 20:08
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:

Varför sprider du felaktigheter? Mikrovågsvapen är portabla. Usel räckviddd? Tja, beror på vad man jämför med.
Citera
2015-09-17, 21:18
Medlem
madtops avatar
Citat:

det finns magnetiska mikrovågs vapen

Nu är inte termen magnetiska mikrovågor korrekt men strunt samma.

Här är ett kul klipp som handlar om ett hemsnickrat "mikrovågsvapen". Lägg speciellt märke till vad som händer med stereon.
https://youtu.be/g91xkISmp2g
Citera
2015-09-17, 21:25
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Ska man tolka Snowdens uttalande ordagrant här så verkar han inte prata om remote neural monitoring, voice to skull eller synthetic telepathy. Uppladdren av youtube-klippet och Magnus Olsson kan ha läst in lite för mycket i det som han säger, om det inte är så att Snowden pratar med ett kodat språk - vilket förstås är en möjlighet. Menar inte att förneka att dessa teknologier finns, men det känns inte som om det är det som han pratar om just här.

Som jag tidigare skrivit; i klippet nämns ett flertal gånger att det handlar om tankeprocesser och insyn i tankar. Det nämns att det handlar om något alldeles extraordinärt, något smått otroligt enligt Snowden. Om det är något som kan ses som extraordinärt och otroligt så är det "Remote neural monitoring" och "voice to skull/synthetic telepathy”. Där kan man tala om insyn och påverkansmöjligheter vad gäller tankar/tankeprocesser - för att inte tala om ett slut på (privat)livet.
Citera
2015-09-17, 21:45
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Som det verkar så existerar det i den här världen två olika slags folkslag - de besjälade och de som saknar själ. Börjar starkt misstänka att ALLA vi som är besjälade är under mer eller mindre bevakning (gangstalking) av "de andra". Och nuförtiden finns det ju mycket mer avancerade metoder att tillgå. Alla som t ex har ett facebook-konto är givetvis under bevakning oavsett om de är medvetna om det eller inte (detta är förmodligen den verkliga tanken/agendan bakom denna ansiktsbok på nätet) - likaså om du är medlem eller aktiv på något annat internetforum, har en YouTube-kanal eller en blogg.

Det kan vara så att ALLA uppgifter som går att få tag i om en person insamlas och analyseras.

Citat:
Tillhör du dem som beter sig så som makteliten önskar och mest bara kommunicerar kring TV-program, kändisar, main stream media, maträtter du har ätit, senaste modet, senaste krogbesöket osv så kommer de troligtvis att lämna dig ifred och du kommer att få möjligheter att "lyckas ute i världen eller i karriären". Men om du börjar utmärka dig genom att kritisera olika samhällssystem, uttrycka lite för mycket fritänkeri eller uppvisa en djupare förståelse eller ett uppvaknande kring den värld vi lever i - ja då kommer de att reagera och placera dig på listan över de som ska få extra bevakning och även bli utsatta för alla de trakasserier som ingår i organiserad gangstalking, just för att få andra att tappa förtroende för dig och också för att försöka knäcka dig såväl psykiskt som fysiskt.

Vissa grupper är sannolikt per automatik under bevakning och utsatta för olika former av (elektronisk) avlyssning och influering - detta vare sig de vet om det eller inte - exempelvis beslutsfattare inom politiken och företagsvärlden. Vidare, är inte säker på att man lämnas i fred om det finns risk att man lyckas 'för bra' som företagare.
Citera
2015-09-17, 22:24
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Som jag tidigare skrivit; i klippet nämns ett flertal gånger att det handlar om tankeprocesser och insyn i tankar. Det nämns att det handlar om något alldeles extraordinärt, något smått otroligt enligt Snowden. Om det är något som kan ses som extraordinärt och otroligt så är det "Remote neural monitoring" och "voice to skull/synthetic telepathy”. Där kan man tala om insyn och påverkansmöjligheter vad gäller tankar/tankeprocesser - för att inte tala om ett slut på (privat)livet.

Att det handlar om "Remote neural monitoring" är din tolkning.
Jag och de flesta andra håller inte med om din tolkning utan anser att det handlar om att lyssna på internettrafik.

Oavsett vilken tolkning som är korrekt så är det enligt min uppfattning helt ointressant i en tråd som handlar om organiserad gang-stalking. Att NSA/FBI/CIA/Whatever sysslar med spionage, anti-terrorism och allmän brottsbekämpning är inte så mycket att diskutera. Att kriminella, terrorister och knarkkungar drar till sig uppmärksamhet vet vi. Och det är dessutom något jag tycker är jävligt bra.

Har du några belägg för att vanliga gråa Svenssons - likt de som framträder i tråden som TI's - är utsatta för antingen internetavlyssning eller "remote neural monitoring"?
Citera
2015-09-17, 22:30
Medlem
madtops avatar
Citat:
exempelvis beslutsfattare inom politiken och företagsvärlden.

Självklart förekommer det bevakning och uppvaktning av makthavare. Allt från journalister som har jobbiga frågor till mutor, hot och utpressning.

Är din definition av GS att det förekommer industrispionage, politiskt lobbyism, kriminell utpressning och granskning av makthavare?

Och tycker du att kändisars paparazzi ska räknas in som gang-stalkers?
Senast redigerad av madtop 2015-09-17 kl. 22:33.
Citera
2015-09-18, 14:01
Medlem
Citat:

Har lyssnat på klippet med Snowden ett flertal gånger och tycker fortfarande inte att han verkar prata om remote neural monitoring, synthetic telepathy eller voice to skull i just denna kommunikation. Om du tittar på transkriptionen av hans ord som du postade här inledningsvis så har du uppfattat vissa ord lite felaktigt vilket kan ha påverkat din tolkning av vad han egentligen säger. Kolla på den transkription som jag senare bifogade så ser du skillnaden. Det kan förstås vara så att du tolkar rätt och jag fel och att han menar mer än vad han egentligen säger. Det är ju vanligt att de kodar sitt språk och kommunicerar metaforiskt också.

Efter att hört så många TI's beskriva och vittna om voice to skull t ex så finns det ingen anledning att tvivla på att avancerad övervakningsteknologi verkligen finns. Jag har själv inte hört sådana röster i mitt huvud, men dock allt annat så som stalkingen, gaslighting, mimicking, mobbing och trakasserier, street theatre, vandalisering av min bil, isolering från vänner och familj, förgiftning och olaga intrång i hemmet osv, osv har jag upplevt och upplever.

På något sätt verkar de faktiskt ha tillgång till tankarna och även till vad du gör i ditt eget hem såväl som på datorn. Detta har jag ju själv fått erfara massor av gånger och det är riktigt kusligt när sådant som borde vara helt privat och som ingen utomstående skulle kunna känna till upprepas av människor på stan, på arbetsplatser och i olika inlägg på internet. Det känns verkligen som om livet på många sätt upphör när man inser att man har blivit placerad i detta gangstalkingsprogram - det är att likna med att ha blivit unplugged from the matrix. Det är ett uppvaknande som är riktigt, riktigt smärtsamt att hantera.
Citera
2015-09-18, 14:07
Medlem
Citat:
Det kan vara så att ALLA uppgifter som går att få tag i om en person insamlas och analyseras.

Vissa grupper är sannolikt per automatik under bevakning och utsatta för olika former av (elektronisk) avlyssning och influering - detta vare sig de vet om det eller inte - exempelvis beslutsfattare inom politiken och företagsvärlden. Vidare, är inte säker på att man lämnas i fred om det finns risk att man lyckas 'för bra' som företagare.

Ja, du har säkert rätt: de har ALLA uppgifter. Är också helt enig med dig om att man kan bli en target om man är alltför framgångsrik som företagare. Det finns en uppsjö av anledningar till varför de bestämmer sig för att göra någon till en TI.
Citera
2015-09-18, 14:46
Medlem
Ett annat alternativt spår som kan vara intressant att följa i sammanhanget är informationen om the archons, om man är öppen för att söka efter förklaringar till gangstalkingsfenomenet på det mer esoteriska planet.

Finns dessa archons mitt ibland oss? Är det i så fall de som är "de andra"? Är det de som är som psykopatiska maskiner som har infiltrerat mänskligheten, styrt över oss i tusentals år, livnärt sig på mänskligt lidande, experimenterat med oss på en massa olika sätt och dolt sanningen om vilka vi egentligen är? Och har dessa varelser i så fall avancerat telepatiska förmågor som gör att de kan läsa av våra tankar?

Kan vara värt att forska i detta ämne om man är intresserad av att jämföra de teknologiska/tekniska teorierna med lite mer esoteriska och existentiella teorier. Kan det vara så att sanningen ligger nånstans mittemellan; att det är en kombination av avancerad teknologi och archontiska influenser som gör denna gangstalking möjlig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in