2015-09-18, 23:21
Medlem
Harfagers avatar
Googlade lite på "Voice to skull" och hittade en sida http://www.wired.com/2008/05/army-removes-pa/ som lagt upp en annan sidas länk som skulle tagit en skärmdump på en sida som tagits bort http://www.slavery.org.uk/V2Kweapons.jpg

De kanske tog bort den för att den inte funkade eller var för farlig då man kan koka folks ögon, hjärnor kanske om man kör mikrovågor på dem men en användning inom flyget skulle den passa till: skrämma bort fåglar från start och landningsbanorna.

Har googlat nu ett par gånger bara för att informera mig och då jag bytte " 2" till "to" och lade till "pubmed" så fick jag lite andra träffar även om just pubmed inte har publicerat något om V2K vad jag kan se genom en snabb googling .

Om man vill djävlas med någon så tar de nog den enklaste tekniken och jag har ingen aning om detta fungerar som tex riktat ljud gör , men vid riktat ljud så vore det bara att vrida bort skallen så hörs inte detta ljud längre så enkelt att testa själv om man nu misstänker sådant , samma med mikrovågor då jag testade i dag med antenn sladden till en AM radio på tom kanal och man hör det speciella ljudet från mickrovågsungnen om man har den sladden/antennen nära luckan. Blir ett helt annat ljud till fjärrkontrollen till tv:n då man trycker på knappen mot samma antenn .

Lite mer att läsa och här säger man att man överskrider säkra nivåer vid samtal med mikrovågor , men vad bryr sig de som ändå vill dölja något om den skadar folk? Den beskriver också att ultraljud är bättre https://en.wikipedia.org/wiki/Microwave_auditory_effect
Senast redigerad av Harfager 2015-09-18 kl. 23:38.
Citera
2015-09-18, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Vill du svara så tycker jag att du skall göra det. Tycker inte att du skall avstå bara för att du anser att någon eventuellt har mer kunskap i ett ämne. Har man erhållit en viss mängd kunskap i ett ämne kan det vara nog för att kunna dra (tillfredsställande) slutsatser och att yttra sig.

Eftersom att jag personligen inte har erfarit någon voice to skull utan bara har hört andra TI's vittna om det och läst lite på nätet så vill jag i nuläget ändå inte svara annat än:

Jag vet inte, men det är mycket möjligt att det förekommer.

Har du själv upplevt voice to skull?

Du kanske tycker att det blir för personligt att berätta om här, så vill du inte svara är det fullt förståeligt.
Citera
2015-09-18, 23:59
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Vill du svara så tycker jag att du skall göra det. Tycker inte att du skall avstå bara för att du anser att någon eventuellt har mer kunskap i ett ämne. Har man erhållit en viss mängd kunskap i ett ämne kan det vara nog för att kunna dra (tillfredsställande) slutsatser och att yttra sig.

Problemet som uppstår i tråden, är när individer har MER kunskap än den slutsatsdragande original-individen.
Så fort det händer, så blir man anklagad för att vara en del av tokerierna.

TI's borde samordna sig och lära sig att avgöra vad som är vad, så att inte rörelsen som helhet skadas av persistenta "rysstroll"-argument.

Vad skeptiker väntar på att få se, är de fall där TI's attackerar uppenbara TROLL som inte har någon annan funktion än att dra löje över de som ÄR TI's. Det finns ett gäng sådana i denna tråd, och ... Än så länge har jag inte sett en enda TI som gett sig på dem för de TI-nedvärderande argument de för närvarande för sig med.

Det väcker misstanken om att TI's och "Attackers", i själva verket befinner sig i samma led, och tillsammans försöker övertyga "GS-offer" om att GS är "for real" snarare än bara en mental disillusion.
För varje ögonblick TI's inte attackerar de trådtroll som finns här, så stärker ni uppfattningen om att GS bara är en marknadsgimmic, designad för att sälja böcker.

Follow the money. Vem blir rik på information om GS. Är det makthavarna eller speciellt utvalda författare?
Citera
2015-09-19, 00:30
Medlem
Harfagers avatar
Här har man ett exempel som den mest notoriske förnekaren av organiserad förföljelse och trakasserier inte kan blunda för .https://www.youtube.com/watch?v=YCnDMpD5rQ4#t=228

Om alla dessa tutar dygnet runt då de åker förbi, skolbussar , poliser privatpersoner brandkåren så kan man förstå att elavbrott , post stulen och allt annat som folk har beskrivit (låssmed kan ta sig in och möblera om mm) bland annat här med plastmuggar i fel sopor , röda bilar med helljus etc och polisen är med på det om de ringer och anmäler brott så är det lätt att inte tro på dem eller att de kan verka övertolkande, men de gör det ända rimliga; de dokumenterade och fångade mycket på bild.
Senast redigerad av Harfager 2015-09-19 kl. 00:33.
Citera
2015-09-19, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Vad skeptiker väntar på att få se, är de fall där TI's attackerar uppenbara TROLL som inte har någon annan funktion än att dra löje över de som ÄR TI's. Det finns ett gäng sådana i denna tråd, och ... Än så länge har jag inte sett en enda TI som gett sig på dem för de TI-nedvärderande argument de för närvarande för sig med.

Det väcker misstanken om att TI's och "Attackers", i själva verket befinner sig i samma led, och tillsammans försöker övertyga "GS-offer" om att GS är "for real" snarare än bara en mental disillusion.
För varje ögonblick TI's inte attackerar de trådtroll som finns här, så stärker ni uppfattningen om att GS bara är en marknadsgimmic, designad för att sälja böcker.

Follow the money. Vem blir rik på information om GS. Är det makthavarna eller speciellt utvalda författare?

Märkligt argument från någon som verkar testa hur det är att vara ett troll?

Varför skulle vi TI's hålla på och attackera eller ge oss på dem som är här för att förlöjliga och förneka? Om du inte har förstått detta än så finns det en skillnad mellan TI's och stalkers i sättet att vara: TI's är för det mesta vänliga och fredliga personer och ägnar sig inte åt namecalling, förlöjliganden, mobbing, trakasserier osv.

GS-ligan vill däremot att vi ska bli som dem, för de tycks inte tåla personer som är tvärtemot vad de själva är. Deras attacker är bara försök att trigga TI's till att känna diverse destruktiva känslor som de sedan energimässigt kan sluka i sig.
Citera
2015-09-19, 02:10
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Märkligt argument från någon som verkar testa hur det är att vara ett troll?

Jag testar (folk jag upplever vara) TROLL (enligt min subjektiva åskit). Inte hur det är att vara ett.

Citat:
Varför skulle vi TI's hålla på och attackera eller ge oss på dem som är här för att förlöjliga och förneka?

Du "kallade" mig just för "ett troll". Vänligen motivera och du har omedelbart svar på din egna fråga där.

Citat:
Om du inte har förstått detta än så finns det en skillnad mellan TI's och stalkers i sättet att vara: TI's är för det mesta vänliga och fredliga personer och ägnar sig inte åt namecalling, förlöjliganden, mobbing, trakasserier osv.

Aha, så varje gång en TI beter sig så emot en skeptiker, så VET vi att denna TI egentligen är en PERP?

Citat:
GS-ligan vill däremot att vi ska bli som dem, för de tycks inte tåla personer som är tvärtemot vad de själva är.

Så funkar alla folkgrupper. Se II-forumet. Alla som säger tvärt emot det allmänna konsensus som råder där, blir automatiskt "perps" i deras vy.
Jag tror lika lite på dem som jag tror på Er dock.

Citat:
Deras attacker är bara försök att trigga TI's till att känna diverse destruktiva känslor som de sedan energimässigt kan sluka i sig.

Ok, men .. Har du SETT sådana "perps" i den här tråden (eller i den förra)?
Eller, försöker du bara smyganklaga Mig om att vara en sådan eftersom du inga svar har på mina EGENTLIGA frågeställningar?

Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Här har man ett exempel som den mest notoriske förnekaren av organiserad förföljelse och trakasserier inte kan blunda för .https://www.youtube.com/watch?v=YCnDMpD5rQ4#t=228

Mera professionellt producerad film från "we are being supressed"-lägret.
How surprising... I take it, bolaget som producerat denna film har släppt den "free of charge" på random hemsida och utan att ha tjänat en enda spänn på den i förlängningen?

Vänligen länka till var jag kan se HELA dokumentären och inte bara ett slumpat urval?
Bara den lilla filmsnutt du länkade här, kostade ungefär 200 tusen spänn att producera. Vilka TI's har DE pengarna (förutom de som gör stora pengar på bekostnad av andra TI's)?

Citat:
Om alla dessa tutar dygnet runt då de åker förbi, skolbussar , poliser privatpersoner brandkåren så kan man förstå att elavbrott , post stulen och allt annat som folk har beskrivit (låssmed kan ta sig in och möblera om mm) bland annat här med plastmuggar i fel sopor , röda bilar med helljus etc och polisen är med på det om de ringer och anmäler brott så är det lätt att inte tro på dem eller att de kan verka övertolkande, men de gör det ända rimliga; de dokumenterade och fångade mycket på bild.

Jag hade GRAV förföljelsemani mellan 2003 och 2008, och jag känner igen mig i ALLT du beskriver. Men... Inget av det hände utanför mitt eget huvud, tyvärr.
Det hade varit trevligt om allt jag upplevt vore ett direkt resultat av att jag är så jävla smart att jag löser alla världens problem med en kaffekopp i ena handen och en runk med den andra, men ... Så var det ju inte, vilket jag lärde mig så snart jag gav upp Youtube som "nyhetsförmedling".

Rsolatus, harfager fullkomligt MÖRDAR din trovärdighet via sina gravt polariserade klipp från underhållningsindustrin. Du borde intellektuellt avrätta Honom med samma precision du använder för att intellektuellt avrätta Mig.

Jag inväntar resultat.
Får jag inga, så måste jag tyvärr skriva av er båda som disinfo-agenter som endast är här i syfte att miskreditera de som VERKLIGEN är utsatta för GS.

Tankar på det?
Senast redigerad av Trolltestet 2015-09-19 kl. 02:18.
Citera
2015-09-19, 02:47
Medlem
Harfagers avatar
Citat:

How surprising... I take it, bolaget som producerat denna film har släppt den "free of charge" på random hemsida och utan att ha tjänat en enda spänn på den i förlängningen?

Vänligen länka till var jag kan se HELA dokumentären och inte bara ett slumpat urval?
Bara den lilla filmsnutt du länkade här, kostade ungefär 200 tusen spänn att producera. Vilka TI's har DE pengarna (förutom de som gör stora pengar på bekostnad av andra TI's)?

Jag hade GRAV förföljelsemani mellan 2003 och 2008, och jag känner igen mig i ALLT du beskriver. Men... Inget av det hände utanför mitt eget huvud, tyvärr.
Det hade varit trevligt om allt jag upplevt vore ett direkt resultat av att jag är så jävla smart att jag löser alla världens problem med en kaffekopp i ena handen och en runk med den andra, men ... Så var det ju inte, vilket jag lärde mig så snart jag gav upp Youtube som "nyhetsförmedling".

Rsolatus, harfager fullkomligt MÖRDAR din trovärdighet via sina gravt polariserade klipp från underhållningsindustrin. Du borde intellektuellt avrätta Honom med samma precision du använder för att intellektuellt avrätta Mig.

Jag inväntar resultat.
Får jag inga, så måste jag tyvärr skriva av er båda som disinfo-agenter som endast är här i syfte att miskreditera de som VERKLIGEN är utsatta för GS.

Tankar på det?

Du trollar verkligen och försöker så misstro, jag personligen värdera inte sanningshalten i de som påstår det ena eller det andra , jag bedömer efter vad jag vet själv och vad som är möjligt.

Om du haft " GRAV förföljelsemani" i 5 år , varför skriver du här? Här diskuterar vi om dessa metoder fungerar och om de finns bevis, inte din sjukdom. Om du jobbar på banken och tror att du blivit rånad så ska du ju inte sitta och försöka få alla andra att tro att de inte har blivit rånade (de som varit utsatt för ett bankrån vilket är ovanligare i dag men ett bra exempel)

Om du betvivlar nyhetsprogrammet för att du kan se det gratis?? https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch% 3Fv%3DYCnDMpD5rQ4%23t%3D228

Finns det inte många andra nyheter du ser gratis ? Och de metoderna med dygnet runt tutningar det skulle du inte reagera över utan tycka det var normalt ? Flera gånger natt bli väckt ? Inte förstå att det var något som inte stämde ? Då har vi nog inte mycket mer att orda om är jag rädd, man måste ha lite uppmärksamhet och varseblivning för att se sambanden och är du så avstängd så går det inte att diskutera med dej.

Finns säker de som övertolkar men jag har varit tvungen att vänta ut annat så jag har bara dokumenterat under åren och inte direkt kunnat ge hals och anmäla, hittade en länk i början av sommaren som mitt man stod i och jag såg datumen deras sak började och det var samtidigt som mitt började , väldigt grova människorätts brott med hot, olyckor, trakasserier, stöld av post , väckningar mm som jag vill beskriva här så gör alla en tjänst och diskutera din sjukdom på den tråd där den ingår inte här där det kan vara brottsoffer som försöker reda ut detta. hade mannen på filmen inte spelat in så hade du säkert tagit kontakt med han och pratat om din sjukdom och det hade varit jobbigt för han. Hoppas du mår bättre i din sjukdom nu men det är fel tråd att ventilera den i.
Citera
2015-09-19, 04:19
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Varför sprider du felaktigheter?

Nämn en dator som kan, så skall jag undersöka påståendet grundligt och återkomma med antingen ett "fan vad du är korkad mannen" eller ett "jag hade fel, jag ber tusen gånger om ursäkt".

Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Nu är inte termen magnetiska mikrovågor korrekt men strunt samma.

Här är ett kul klipp som handlar om ett hemsnickrat "mikrovågsvapen". Lägg speciellt märke till vad som händer med stereon.
https://youtu.be/g91xkISmp2g

Ok, det hela är anslutet till ett vägguttag för strömförsörjning. 220volt och 10ampere, det ger 2200 watt per timme. Visa mig ett portabelt batteri som kan hantera en sådan last?

Citat:
Du kan ju googla riktat ljud så ser du att det är flera tillverkare som skriver att det är som att ljudet kommer i huvudet.

Jag hobby-jobbar med riktat ljud eftersom det är vad som krävs för att mina skithögtalare skall återge precis det ljud jag vill ha i mina alster.
Det är inga problem att rikta ljud så att det upplevs som att ljudet kommer ifrån "precis runt huvudet". Det är däremot stört omöjligt att rikta ljud på ett sådant sätt att lyssnaren kan luras till att tro att ljuden kommer inifrån huvudet. Ljud som energi och vågor och öronens förmåga att ta upp dem, har inte den funktionen.

För att åstadkomma en sådan effekt, så måste personens huvud/skalle ha fysisk kontakt med objektet som vibrerar ut ljudet. Då går det, men bara då.

Citat:
Jag har preparaten kvar och har de inte bytt tillbaka dem så är det bara att analysera, men då de slår mot ekonomin bland det första de gör så blir det svårt med labb analyser och någon jag känner helst först. Posten har ju mycket stulits i från redan så ....

Ja, jag kan erkänna att det är jäääävligt dyrt att utföra svepande analyser över ett större spektrum, och att hitta en labb-beskrivning som är neutral nog att garantera opartiskhet, men omöjligt är det inte.
Post-stöld problemet åtgärdar man enkelt via en bulvanpostare, placerad i en helt annan stad än den man själv vistas i normalt.

Om du har namn och nummer till skaparna av de videos du postar, så kan du be Dem om ett bidrag för denna analys. De har råd, jag lovar dig.

Citat:
Övriga frågor hinner jag inte ta nu,

Säg dom det är istället... Du behöver mera tid på dig för att skapa ett troll-inlägg som effektivt bemöter kvalitén på det inlägg Jag postat.

Citat:
tänk bara att de vill att de ska låta konstig om man berättar så hur hade du gjort om du såg en rosa elefant i trädgården och inte tagit foto på den ? Vad hade du sagt ?

Jag hade inte sagt något alls till någon, utan nöjt mig med att få ha sett en rosa elefant i trädgården med egna ögon.
En upplevelse blir inte mindre fantastisk bara för att man inte kan berätta om den för någon. Snarare tvärt om.

Som f.d "psykpatient" så har jag genomlevt allt du berättar. Ingenting du sagt i denna tråd är saker jag själv inte redan själv reflekterat över.
Skall du trolla den här tråden vidare, så får du fanimej sätta hjärnmusklerna i hårt slavarbete först.

Själv står jag fast vid mitt första inlägg och utlåtande i den här tråden:
"Hittills har jag inte sett något här som inte redan tagits upp i "psykisk hälsa"."

Nu är det sovadags för mig. Tack för idag.
Citera
2015-09-19, 05:33
Medlem
Citat:
Jag testar (folk jag upplever vara) TROLL (enligt min subjektiva åskit). Inte hur det är att vara ett.

Du "kallade" mig just för "ett troll". Vänligen motivera och du har omedelbart svar på din egna fråga där.

Aha, så varje gång en TI beter sig så emot en skeptiker, så VET vi att denna TI egentligen är en PERP?

Så funkar alla folkgrupper. Se II-forumet. Alla som säger tvärt emot det allmänna konsensus som råder där, blir automatiskt "perps" i deras vy.
Jag tror lika lite på dem som jag tror på Er dock.

Ok, men .. Har du SETT sådana "perps" i den här tråden (eller i den förra)?
Eller, försöker du bara smyganklaga Mig om att vara en sådan eftersom du inga svar har på mina EGENTLIGA frågeställningar?

Jag inväntar resultat.

Tankar på det?

Hade skrivit den första meningen om att ditt aliasnamn kan tolkas som om du "verkar testa" hur det är att vara ett troll med ett frågetecken efteråt. Det kanske var luddigt och otydligt från min sida, men i meningen ingick också en frågeställning ifall det möjligtvis kunde vara så. Nu gav du en annan förklaring, vilket ju var bra. Och jag ber om ursäkt för feltolkningen.

Tror inte att alla som är skeptiker som har skrivit i dessa trådar om GS är troll eller perps, men jag misstänker att några av dem är det och det vore mycket konstigt om så inte vore fallet. Jag har säkert råkat anklaga någon felaktigt vissa gånger och det är i så fall beklagligt och något som jag i efterhand verkligen ångrar. Har man levt med denna GS så pass länge så har man väldigt svårt att lita på människor som tar kontakt för man har gång på gång upplevt just dessa perps som inledningsvis erbjuder vänskap men som senare ger en specifik hint så att man förstår att de inte är ens riktiga vänner plus att de börjar ägna sig åt trakasserier och verbal misshandel m.m. Rent psykologiskt så skapar dessa upprepade svek djupa känslomässiga sår och man blir tvungen att sätta upp sköldar runt omkring sig för att skydda sig och orka gå vidare i tillvaron. Det kan ibland vara riktigt svårt att veta vem det går att lita på eller inte och självklart så skapar detta paranoia - vilket ju är något som ingår i dessa förövares planer när de gäller GS-förföljelsen. Målet för dem är ju att få en TI att sluta lita på allt och alla så att det leder till total isolation.

Detta är ett forum där man inte öppet går ut med sitt riktiga namn eller sin verkliga identitet, vilket gör det desto svårare att försöka avgöra vilka olika personer kan tänkas vara. Det är också möjligt att vissa har flera olika alias på en och samma gång och spelar lite olika sorters rollspel här också. Därför kan jag mycket väl förstå ifall du har samma svårigheter som jag att avgöra om någon som skriver här är äkta eller en disinfo-agent. Vet inte hur många gånger som jag ska behöva förtydliga att just jag bara har ett konto här och att mitt vittnesmål är äkta. Tror du mig inte så är det helt ok. Kan inte göra nånting åt det och du har all rätt till din egen personliga åsikt.

Om jag uttrycker blandade åsikter eller kanske ibland tvivel om vissa detaljer i ämnet gangstalking så beror det på att jag söker fortfarande efter svar. Mycket har klarnat med tiden, men frågetecknen är fortfarande många, i alla fall för mig personligen. De enda som verkligen vet till hundra procent vad det egentligen handlar om måste ju vara de som är gangstalkers och som har skapat detta program. Jag tillhör definitivt inte dem, så därför har jag frågeställningar och det är lite som att försöka lägga ett komplext pussel eller försöka ta sig igenom en snårig djungel av information när man söker efter dessa svar.

Vissa detaljer som jag har skrivit om i dessa trådar tidigare och som jag har varit övertygad om då kan ha varit delvis felaktig info - ja - men det finns två engelska ord som beskriver skillnaden väldigt bra och det är misinformation och disinformation. Misinformation är felaktig information som man kanske råkar förmedla omedvetet för att man i stunden känner sig övertygad om en sak - syftet är därför inte att medvetet sprida lögner. Disinformation är felaktig information som man medvetet sprider i syfte att förvilla och skapa förvirring - man har alltså en ondskefull agenda i det fallet.

Hur jag borde bete mig mot andra användare här tycker jag inte att du har någon rätt att diktera för mig. Jag är den jag är och agerar därför utifrån min unika personlighet. Som lite kuriosa kan jag avslöja att mitt stjärntecken är vattuman och då brukar man anses som lite märklig, utflippad och smått galen och folk har ibland svårt att förstå sig på en. Om du skulle ha valt att försöka avrätta någon intellektuellt för att du anser att det är den rätta vägen att gå så är det ju ditt val. Mitt val kanske ser annorlunda ut. Du upplever att jag har försökt att intellektuellt avrätta dig i mitt förra inlägg, men det stämmer inte - det var i alla fall inte min avsikt.

Har uttryckt lite frågetecken kring just voice to skull för att jag själv inte har upplevt det och för att jag har en liten blockering när det gäller det mesta som handlar om teknologi. Är en smula korkad på det området, än så länge i alla fall. Tycker att det är tråkigt och har därför svårt att koncentrera mig när det gäller att ta till mig info om det. Hoppas på att få mer förståelse och bättre insikt om detta framöver ... Mina eventuella tvivel handlar inte om att medvetet försöka sprida disinformation, utan det beror på min oförmåga att riktigt ta till mig tanken på en så pass avancerad teknologi.

Sedan att jag stundtals blandar in alternativa teorier om gangstalking som är av en mer andlig eller esoterisk karaktär har inte heller något att göra med att jag medvetet försöker sprida felaktig info. Jag har ett djup i min personlighet och i min livsåskådning och tror på att livet och tillvaron inkluderar många fler aspekter än bara den materiella eller fysiska. Därav mina flummerier ibland. Är intresserad av dessa infallsvinklar också, tror att det går att hitta många svar där, och vill inte trycka ner eller förneka dessa aspekter när jag uttrycker mig.

Beklagar att du tvingades genomgick så många år av förföljelsemani och hoppas att ditt mående är mycket bättre nu.

Ok, du skrev "Tankar på det?" nederst i ditt inlägg och nu blev detta en alltför lång harang av tankar, är jag rädd. Sorry sorry till alla
Citera
2015-09-19, 09:38
Medlem
Harfagers avatar
Citat:

Som f.d "psykpatient" så har jag genomlevt allt du berättar. Ingenting du sagt i denna tråd är saker jag själv inte redan själv reflekterat över.
Skall du trolla den här tråden vidare, så får du fanimej sätta hjärnmusklerna i hårt slavarbete först.

Själv står jag fast vid mitt första inlägg och utlåtande i den här tråden:
"Hittills har jag inte sett något här som inte redan tagits upp i "psykisk hälsa"."

Nu är det sovadags för mig. Tack för idag.

Nej , du förringar folkrättsbrott genom att påstå att du genomlevt samma sak fast i din sjukdom , jag bad dig att ta din sjukdom i den tråden . Jag anmäler nästa som innehåller liknade insinuationer och uppmanar alla andra läsare att göra det samma då texter begravs under dessa utlägg.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2618941/Its-small-town-terrorism-Ohio-couple-claim-theyve-honked-5000-times-town-revenge-trying-buy-neighbor s-house.html
Senast redigerad av Harfager 2015-09-19 kl. 09:49.
Citera
2015-09-19, 09:49
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Har du själv upplevt voice to skull?

Du kanske tycker att det blir för personligt att berätta om här, så vill du inte svara är det fullt förståeligt.

Undviker att svara på denna fråga (mer än så här).
Citera
2015-09-19, 10:02
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Nej , du förringar folkrättsbrott genom att påstå att du genomlevt samma sak fast i din sjukdom , jag bad dig att ta din sjukdom i den tråden . Jag anmäler nästa som innehåller liknade insinuationer och uppmanar alla andra läsare att göra det samma då texter begravs under dessa utlägg.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2618941/Its-small-town-terrorism-Ohio-couple-claim-theyve-honked-5000-times-town-revenge-trying-buy-neighbor s-house.html

5000 tutningar på gatan på 7 år blir lite under 2 tut per dygn. För detta har dåren lämnat in över 700 polisanmälningar... Undrar hur länge han skulle överleva i Asien eller ett medelhavsland innan han dog av stress över allt tutande
Tack för ännu ett bevis på att GS främst handlar om folk som feltolkar vardagssituationer som personliga påhopp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in