Citat:
Ursprungligen postat av
in84ever
Jag som aldrig tittar på SVT tittar just ni på SVT1, debatt Danmark/Sverige. Faktiskt sevärt.
Arnstad gör bort sig så jag får använda hela soffan som skämskudde.
Ha-ha. Skrattade högt när jag läste det. Fick genast en bild av hur man var tvungen att ta skydd bakom soffan och kika över kanten när Arnstad gick loss.
Han är ju totalt vansinnig. Värre än Alice i Underlandet. Man undrar om det är han eller man själv som snedtrippat. En tirad kunde låta ungefär så här (allt och mycket mer därtill sades av Arnstad i kvällens Debatt): "Vi är en ö med 500 personer och så kommer det en person med annan hudfärg och alla blir livrädda. Men vi i Europa är jätterika och för bara några få kronor kan vi hjälpa så många människor. Vi har råd; när jag kom hit till Köpenhamn såg jag alla dyra, höga hus som säkert kostar miljarder miljarders miljarder. T.ex. detta hus som vi befinner oss i just nu!"
Dansken Jalving hade svårt att hålla sig för skratt flera gånger; ungefär som om han undrade om det vara dolda kameran.
Den svensk som tittade på Debatt och inte är sinnessjuk kommer att svara SD nästa gång ett opinionsinstitut ringer.