2015-09-16, 21:01
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frazkakan
Vad är rimligast i din värld.. Mitt exempel, än ditt med cloakutrustning, tankeläsning, telepati, ödlealiens och annat smått och gott för att göra världen mer intressant?

Verkligheten verkar vara svår att acceptera för vissa, råder ingen tvekan om det. Du väljer själv hur öppen för sanningen du vill vara.

Tror du att detta handlar om att "göra världen mer intressant"? Den dagen du får ett hårt slag i ansiktet av verkligheten kommer du inse att man kan motiveras av andra skäl än att försöka göra världen mer intressant.

Förresten, varifrån har du fått det där med ”ödlealiens”? Är det ett försök från din sida att försöka förlöjliga denna viktiga fråga, eller?
Citera
2015-09-16, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frazkakan
Vad är rimligast i din värld.. Mitt exempel, än ditt med cloakutrustning, tankeläsning, telepati, ödlealiens och annat smått och gott för att göra världen mer intressant?

Du är minst 50 år efter i utvecklingen så det blir ju bara tragiskt att påpeka hur efterbliven du är.
Citera
2015-09-16, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thingamabob
Du är minst 50 år efter i utvecklingen så det blir ju bara tragiskt att påpeka hur efterbliven du är.

Lika sammanhängande i alla trådar ser jag..
Menar du att exempelvis ödlemänniskor, telepati och "remote neural monitoring" finns nu - eller har existerat i 50 år - eller inte existerar?
Citera
2015-09-16, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lorddesh
Lika sammanhängande i alla trådar ser jag..
Menar du att exempelvis ödlemänniskor, telepati och "remote neural monitoring" finns nu - eller har existerat i 50 år - eller inte existerar?

Du har en reptilhjärna, det är ett faktum. Du har även funktion i din neocortex, samt frontalloberna, får vi förmoda.
Telepati är möjligt via mobila vågor.
Likaså påverkan.
Dessutom går det att fånga essensen av en människa, hennes "själ", utanför kroppen.

Är det något mer du vill veta inom neurovetenskapen får du boka en tid.
Citera
2015-09-17, 00:18
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:

Telepati, JA.
Teknologisk avläsning och avkodning av samma signaler, NEJ.
Det finns inga datorer som är kraftfulla nog att hantera ens algoritmen som krävs för att avgöra om vi kan bygga datorer som kan läsa hjärnvågor och avkoda dem.

För övrigt är alla vågor mobila, annars hade de inte varit vågor över huvud taget.

Citat:
Likaså påverkan.

Ja, konstigt vore annars. Youtube sänder ljus- och ljudvågor via din skärm och till ditt huvud, och du påverkas. Trots det så finns ingen direkt och fysisk kontakt mellan dig och Youtube.
Du är däremot tränad i hur man avkodar både ljus och ljud, men har du hittat en dator som kan ta in ljus och ljud från en skärm och samtidigt ge en utskrift av vad det är som sker?

Svaret är NEJ, och orsaken till det är för att databasen som datorn måste korsreferera med för att kunna veta detta, måste innehålla varenda ansikte och varenda händelse som hänt på jorden sedan skärmteknologins födelse.

Citat:
Dessutom går det att fånga essensen av en människa, hennes "själ", utanför kroppen.

Lust att beskriva hur det skulle gå till?

Citat:
Är det något mer du vill veta inom neurovetenskapen får du boka en tid.

Svara på frågorna eller dra åt 1.01.
Citera
2015-09-17, 01:42
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Puss puss, give me my Darwin Award or piss off.

Fantastiskt att du besvarar din 1.01 med en 0.03.

Om folk i tråden söker efter GS-perps, så har vi en här.

"Förekommer organiserad Gangstalking?"

Om det har jag inget (100% otvetydigt) svar (ännu), men skribenten här följer folk mellan forum och postar nonsens överallt där hans TI's finns, varpå vi kan dra slutsatsen att Thingamob definitivt är en GS-perp. Huruvida han är organiserad eller ej, återstår för trådens övriga TI's att sammanfatta om.

Harfager, ser du Thingamabob som en supporter eller perp?
Motivera ditt svar.
Senast redigerad av Trolltestet 2015-09-17 kl. 02:35.
Citera
2015-09-17, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av one.zero
Några undrar varför TI's inte bara avrättas, eftersom det skulle vara en mycket billigare lösning.
Även jag har funderat på det och den förklaring som ligger mig närmast till hands är att de kan behövas i framtiden om det tex. skulle ske en drastisk förändring som skulle hota landet.
Men idag kan de uppfattas som ett potentionellt hot mot makthavarnas positioner och därför kanske de utsätts för GS som ska sänka deras förtroeende hos allmänheten och även hållas i schack så att de inte gör några dumheter som kan skada makthavarna.

Har startat en tråd om det...
(FB) Vad händer med regimkritiker i Sverige?

Några historiska exempel hittade jag under andra världskriget. Hitler hyste stor respekt för dessa udda människor. Han visste att det bara kan vara de som kunde förverkliga några av hans drömmar.
En av drömmarna handlade om att få ha riktigt kraftiga bomber i sitt arsenal.
Och en annan var ett bra sätt att leverara dem.
Einstein och Braun kunde förverkliga dessa drömmar. De fanns säkert med på deras lista över ostyrbara-individer-som-kan-lösa-våra-problem.

Churchill hade säkert en liknande lista på extrema personligheter i storbritanien. Där hittade han tex. en som knäckte enigmakoden och en annan som lyckades spränga några dammar i tyskland på ett genialt sätt.

Och det jag vill säga är att dessa individer kan makthavarna uppfatta som ett hot under fredtid. Även om de jobbar med sådant som skulle gynna befolkningen.

Om ett land fängslar eller avrättar fritänkade individer, så kan det bli svårare för landet att fatta de rätta besluten då det uppstår problem. De som skulle kunna komma med några bra föreslag är antingen döda eller så har de tappat lusten att säga något - eftersom de sitter fängslade.

Jag kan tänka mig att det är en riktigt blöt dröm för en polis att jobba i ett land som har ett starkt polis- eller militärstyre. Då får de njuta av att slänga individer i fängelse som de inte förstår sig på och få se på då några avrättas.

Men vad händer om man gör sig av med alla geniala fritänkare?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Fil:National_IQ_per_country_-_estimates_by_Lynn_and_Vanhanen_2006.png

Kartan visar intelligensnivån på jorden. För mig verkar det som att de flesta länder med lägst IQ har också en stark polis/militärstyre. Har inte dubbelkollat om det är korrekt men jag skulle iaf känna en viss tveksamhet att vistas i många av dessa länder.

GS kan bara utföras av myndigheter på det sätt som det beskrivs. Behandlingen är förvisso bättre än vad andra länder bjuder på, men det finns säkert andra lösningar.
Och jag är tveksam att det skulle finns någon tänkbar visselblåsare inom orginationerna, som har tillräckligt högt IQ för att inse konsekvenserna som kan uppstå av detta. Det kan vara därför det är så tyst...

Kände motivation att skriva lite här igen

Ja, de kan nog ha behov fritänkare på olika sätt och det kanske är en av orsakerna till varför man inte dödar vissa TI's. Vet av egen erfarenhet att kreativa idéer stjäls och tjänas pengar på, precis som alltforinget tidigare också vittnade om. Så de behöver nog TI's också i nuläget och inte bara framöver.

Det stämmer säkert att personer med högt IQ, som inte är maktlystna eller giriga efter pengar, som har godhjärtade intentioner samt som innehar ledaregenskaper bevakas extra mycket. Redan på grundskolenivå kan man ju urskilja dessa individer genom att utföra IQ-test (vilket jag minns att vi fick göra) och studera deras beteenden på alla möjliga sätt. Helt säkert så är skolan mycket mer än bara en plats för falsk indoktrinering. Många av oss har varit extra bevakade TI's ända sedan barndomen.

----------------------------------------------------------------------------------

Lite random tankar och visioner bara, spinner vidare på vad vissa andra och även jag har uttryckt tidigare, och följande är också delvis en alternativ teori om GS, men vi är ju på det forumet nu:

Som det verkar så existerar det i den här världen två olika slags folkslag - de besjälade och de som saknar själ. Börjar starkt misstänka att ALLA vi som är besjälade är under mer eller mindre bevakning (gangstalking) av "de andra". Och nuförtiden finns det ju mycket mer avancerade metoder att tillgå. Alla som t ex har ett facebook-konto är givetvis under bevakning oavsett om de är medvetna om det eller inte (detta är förmodligen den verkliga tanken/agendan bakom denna ansiktsbok på nätet) - likaså om du är medlem eller aktiv på något annat internetforum, har en YouTube-kanal eller en blogg.

Tillhör du dem som beter sig så som makteliten önskar och mest bara kommunicerar kring TV-program, kändisar, main stream media, maträtter du har ätit, senaste modet, senaste krogbesöket osv så kommer de troligtvis att lämna dig ifred och du kommer att få möjligheter att "lyckas ute i världen eller i karriären". Men om du börjar utmärka dig genom att kritisera olika samhällssystem, uttrycka lite för mycket fritänkeri eller uppvisa en djupare förståelse eller ett uppvaknande kring den värld vi lever i - ja då kommer de att reagera och placera dig på listan över de som ska få extra bevakning och även bli utsatta för alla de trakasserier som ingår i organiserad gangstalking, just för att få andra att tappa förtroende för dig och också för att försöka knäcka dig såväl psykiskt som fysiskt.

Min tro är att alla vi besjälade har ett frö av den sanna kärleken och kreativiteten inom oss, och det är meningen att detta frö ska få ligga i god jord medan vi växer upp och få både sol, vatten och näring i form av kärlek, uppmuntran, omtanke, respekt osv för att vi som vuxna ska kunna blomma ut och bli de unika individer som det är tänkt att vi ska vara. Detta vill "de andra" med psykopatpsyke förhindra till varje pris, för i den här världen (som är som ett artificiellt matrix eller en slags experiment-tillvaro) vill man absolut inte se barn växa upp och bli sunda, friska, kreativa fritänkande individer för då skulle ju alla vi kunna gå samman och i bästa fall bidra till att få till en omfattande förändring här på jorden genom att vi ser till att de falska och ondskefulla systemen förintas. Är du en TI så kommer alla försök du gör för att arbeta i den riktningen förr eller senare att saboteras och smutskastas genom falska ryktesspridningar och genom att du utsätts för en slags kriminell terrorverksamhet som gör att du helt enkelt inte orkar engagera dig på det sätt som det skulle krävas.

Tror även att det finns TI's som lite random har blivit försökskaniner/labbråttor i maktelitens experimentering av avancerad teknologi; övervakning i kombination med tortyrmetoder och även psykologisk experimentering.

Kan också finnas TI's som har blivit det pga att de har gjort nånting för att förhindra någon brottslig verksamhet.

Och även flera andra orsaker ... kan vara därför som det upplevs som att dessa trådar om gangstalking känns spretiga.

I den här förvridna världen, i alla fall ur de styrandes perspektiv, så verkar det vara rent förkastligt och icke-önskvärt att vara någon som på ett ärligt och genuint sätt verkligen vill göra gott för andra och för samhället i stort genom att SAMARBETA med andra istället för att bilda politiska partier som för det mesta bara verkar ägna sig åt att tjafsa med varann och klaga på varann (vilket förmodligen är ett spel för gallerierna, men ändock). Det saknas ett slags helhetstänk i form av kombinationen hjärta-hjärna, och så saknas det medmänsklighet och en djupare förståelse för att man kanske måste göra nånting åt orsakerna till problemen istället för att man bara försöker medicinera bort symptomen.

I den drömda vackra framtidsvärlden så skulle vi kanske inte behöva ha varken några ledare eller någon hierarki, utan snarare ett slags samarbete där var och en fick bidra med det som de är bäst på. Men om man tänker sig att det finns steg på vägen tills vi kommer dit så skulle det inledningsvis vara bra om det fanns personer som tillfälligt kunde tänka sig att ta på sig olika ledarroller, eller ett mera passande ord kan ju vara: inspiratörer. Men många av dessa personer är nu under kraftig GS, så det som pågår här är ju egentligen riktigt avancerad krigsföring i syfte att försvaga och även fördröja den fred och frihet som vi egentligen borde få leva i här på jorden.
Citera
2015-09-17, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Nedan följer hela klippet utskrivet:

"Snowden says he was astonished back then at the access he had at his fingertips, most notably including a computer program that as he put it could get inside your thought process:

When I think about an instance that really just struck me, oh my god we can do this and we can do it too anyone, was that people in nsa, analysts, can actually watch peoples internet communications, watch them draft correspondents and actually watch their thoughts form as they type, as you write a message you know an analyst at...an analyst at Danis air...any other service out there that using this kind of attack against people, can actually see your right senses in the backspace over your mistakes and change the words and kind of pause and think about what you wanted to say and then change it and it’s this extraordinary intrusion, not just into your communications you’re finished messages, but your actual drafting processes into the way you think"

Snowden refererar som sagt till “Remote neural monitoring" och "Voice to skull/Synthetic telepathy”. Med Magnus Olssons ord; "He is referring to “Remote neural monitoring” (using technology to intercept the Scalar waves emanating from a person’s head, to listen to their thoughts and see what they see). Also, talking inside a person’s head using a method called “voice to skull” or synthetic telepathy”.

Med hjälp av tekniken fångar man upp skalärvågor vilka utstrålar från en persons huvud, varpå det blir möjligt att lyssna på deras tankar och påverka dessa.

Det Snowden syftar på är alltså mer än att de kan se vad man skriver på, eller ändrar, i realtid på t.ex. ett webmailkonto. Det han syftar på är förmågan att "intercept", alltså "stop, deflect, or seize on the way from one place to another; prevent from arriving or proceeding". Förmågan att lyssna på och påverka ens tankar/tankeprocess i realtid.

Ska man tolka Snowdens uttalande ordagrant här så verkar han inte prata om remote neural monitoring, voice to skull eller synthetic telepathy. Uppladdren av youtube-klippet och Magnus Olsson kan ha läst in lite för mycket i det som han säger, om det inte är så att Snowden pratar med ett kodat språk - vilket förstås är en möjlighet. Menar inte att förneka att dessa teknologier finns, men det känns inte som om det är det som han pratar om just här.

Han verkar snarare referera till ett slags dataprogram som är som ett spionprogram som övervakar själva processen som sker när någon kommunicerar via internet. Detta är ju en bekräftelse på att vi verkligen är bevakade på det här sättet, vilket ju i sig är ett grovt brott mot den personliga integriteten och rätten till ett privatliv.

When I think about an instance that ... that really just struck me as "Oh my God, we can do this!", and that we can do it to anyone, was that people at NSA, analysts, can actually watch people's internet communications, watch them draft correspondence, and actually watch their thoughts form as they type.

Man studerar när en person sitter och skriver på nätet och analyserar då själva processen i "livesändning" när skribenten formulerar sina tankar i skrift.

As you write a message, you know, an analyst at the NSA or any other service out there that is using this kind of attack against people, can actually see you write sentences, and then backspace over your mistakes, and then change the words, and then kind of pause and think about what you wanted to say, and then change it. And it's this extraordinary intrusion, not just into your communications, your finished messages, but your actual drafting process, into the way you think.

De kan se när du skriver meningar, när du raderar vissa delar av det som du har skrivit, hur och var du väljer att göra ändringar, hur du stannar upp och funderar osv. Om de sedan analyserar detta så kan de få en större inblick i hur människors tankeprocesser fungerar när de kommunicerar via skrift med andra.
Citera
2015-09-17, 05:34
Medlem
Citat:
Och organiserad gang stalking förekommer... telepatiskt? Eller sker gang stalkingen utanför folks kroppar där man fångar och låser in själen, essensen av människan?

Blir alltmer underligt och luddigt eller kan det vara så att du helt enkelt bara sett civila poliser
spana i dina kvarter och att du sedan nojjat ihop allt detta till gang stalking och mobila vågor?

(Hehe NWO, vi vann)
(Span, Säpo och Carl Gustaf à la Ödla)
Senast redigerad av Epikantus 2015-09-17 kl. 05:36.
Citera
2015-09-17, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Redan på grundskolenivå kan man ju urskilja dessa individer genom att utföra IQ-test (vilket jag minns att vi fick göra)
Men nu hittar du ju bara på för det har ju i verkligheten inte hänt. Jag har gått i precis
samma skola som du och vi har gjort precis noll IQ-test du och jag, precis som alla andra.
På mönstringen (dom som nu gör den nuförtiden) gör man en form av IQ-test ja men inte i skolan.
Citera
2015-09-17, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Epikantus
Men nu hittar du ju bara på för det har ju i verkligheten inte hänt. Jag har gått i precis
samma skola som du och vi har gjort precis noll IQ-test du och jag, precis som alla andra.
På mönstringen (dom som nu gör den nuförtiden) gör man en form av IQ-test ja men inte i skolan.

I den skola som jag gick på fick alla elever göra IQ-test vilket ju i så fall indikerar att du och jag inte gick på samma skola. Men bara för att detta gjordes där jag gick så betyder det förstås inte att detta skedde eller sker i alla skolor, det är jag medveten om.

Om inte IQ-test så gör man i alla fall ständigt en massa andra provskrivningar och tester i skolan och jag tror absolut att man håller koll på eleverna på olika sätt och säkert dokumenterar avvikande eller utmärkande beteenden osv. Vi är inte PÅ VÄG mot ett kontrollsamhälle. Vi har levt i ett kontrollsamhälle sedan mycket långt tillbaka i tiden, det är bara det att detta gradvis hela tiden trappas upp i takt med att man får tillgång till mer och mer avancerad teknologi.
Citera
2015-09-17, 12:07
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet

Harfager, ser du Thingamabob som en supporter eller perp?
Motivera ditt svar.

Jag beskriver vad jag varit med om. Har läst om både det ena och andra och jag kan inte säga om det finns eller inte då ingen ringer mig och säger nu har vi uppfunnit det ena eller det andra.

Jag vet att de har och använder olika metoder för att trakassera och kommer det en tankestyrnings apparat någon gång så kommer de att använda den.
Nu finns det ju riktat ljud som man kan få någon att tro att ljudet kommer inifrån skallen http://www.zenton.se/produkter/riktat-ljud/,

det finns magnetiska mikrovågs vapen som kan skapa värme på håll (läste det senast i går)http://www.svd.se/icke-dodande-vapen-ska-halla-ordning .

Utöver detta så finns det kemiska /bakteriologiska etc trakasserier som sömnmedel i mat , hosta i mat och sådant jag själv varit med om rena droganden och utbytta preparat.

Finns redan nu mycket som kan göra ens liv väldigt tungt och lägg där ovan på sömntrakasserier ( en kung som de trakasserade med att rulla kanonkulor på ovanvåningen är en gammal beprövad teknik) överbelastning på arbeten , ekonomiska bekymmer, karaktärsmord på arbetsplatser och orter. Arbetsplatsolyckor.

Ang arbetsplats olyckor så sitter det ju människor med kunskap om alla upptänkliga olyckor och vad dessa berott på så jag tror att flera kan tas av daga på så sätt. Jag skulle vilja se om några utav de jag haft runt mig varit med om ett onaturligt stort antal olyckor /tillbud. Svarta eller halvsvarta arbetsplatser där tom en del lämnar falska namn är nog favorit ställen då alla alla vittnen inte spåras och förhörs för en olycka.

Svaret på din fråga om vem som är eller inte är gärningsman eller utsatt kan jag inte ge dig då jag inte vet, det finns även övertolkningar och psykisk sjukdom , övertolkningar kan vara vanligt i början sedan lär man sig att vissa saker som om någon rå stirrar på dig så kan det vara en slump eller någon som undrar varför du tittar på denne.

Just med att använda psykologi och villiga läkare gör detta till ett mycket allvarligt människorätts brott då det kan vara utifrån väldigt svårt att säga bu eller bä och den första reaktionen är att detta låter som ett psykfall och då är ju fortsatt utredning inget som någon vill öda energi på. Så återigen spela in , filma och dokumentera för att kunna få rätsida på detta och är det ett illamående bara så kanske en bra vitaminregim eller psykofarmaka kan ställa det till rätta , att vara sjuk är inget skamligt att inte behandla det är inte bra vare sig det är psykiska eller kroppsliga besvär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in