Citat:
Ursprungligen postat av
ormbiten
På ett sätt är det nästan så jag hoppas att det fortsätter och ökar i en rejäl takt.
Gärna många tusentals asylsökande per dag under ett år eller två, så våra politiker och beslutsfattare får stora problem att ordna ekonomi och boende. Gärna så många asylsökande så dom inte klarar av att hantera situationen.
Ett rejält kaos så sjuklövern ramlar ned rejält i opinionsundersökningarna vore trevligt.
Ska dom fortsätta att importera människor i hög takt så blir dom snart tvungna att höja skatterna rejält för alla vanliga Svenssons och merparten av alla företag. Löner kommer att sjunka.
Lite rejält kraftigt kaos under ett år eller två och SD har en egen majoritet redan 2018.
Frågan är bara hur i helvete SD ska ordna upp kaoset sedan??
Edit: mitt inlägg innehåller en liten smula ironi...
Håller med, ska det till någon rejäl omsvängning i invandrings politiken så måste det tyvärr nog till ett haveri. Har även hört siffror om 2-3% är terrorister vilket isåfall skulle betyda att bara denna veckan kom det 100-150 nya.
Jag tror inte folk fattar vidden av hur illa Sverige är på det just nu.
När/om SD tar makten 2018 kommer dem inte få det lätt, vilket dem i god tid bör gå ut och berätta, att dett kommer behövas ett stålbad av utan dess like, för att få Sverige på rätt köl igen. Stackars Sverige!