2015-09-11, 14:12
Medlem
Halloj igen! Jag ska köpa tjack nästa vecka o går på urinprov 2ggr i veckan (måndag o fredag). Jag undrar nu hur mkt tjack jag skulle kunna ta på måndag efter up för o klara mig på fredagen, någon som har erfarenheter? Funkar de med 05 gram eller går de t.o.m med en hel kanske? Undrar också de där med hydrering, kan man hydrera sig på tjack? Det är ju vattenlösligt. I värsta fall kan man ju göra de om de funkar. Erfarenheter med tjack på up vid enstaka intag? De går ju ut fortare vid enstaka tillfällen än vid långvarigt bruk ofc!

Hoppas på lite hjälp här! Peace
2015-09-11, 15:56
Medlem
Åkte dit på piss och blodprov och fick hem att jag hade thc 0.0014µg i blodet när jag körde. Är det en stor mängd och hur mycket måste man röka för att få en sånn mängd ungefär?
2015-09-11, 18:45
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraijn
Åkte dit på piss och blodprov och fick hem att jag hade thc 0.0014µg i blodet när jag körde. Är det en stor mängd och hur mycket måste man röka för att få en sånn mängd ungefär?
Fick brev hem ifrån snuten när de tagit blod på mig och jag hade exakt samma värde i blodet. Blev friad. Åkte dock inte bil, drograttfylla kanske är annorlunda, men hänvisar till min erfarenhet...
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntmix3r
Halloj igen! Jag ska köpa tjack nästa vecka o går på urinprov 2ggr i veckan (måndag o fredag). Jag undrar nu hur mkt tjack jag skulle kunna ta på måndag efter up för o klara mig på fredagen, någon som har erfarenheter? Funkar de med 05 gram eller går de t.o.m med en hel kanske? Undrar också de där med hydrering, kan man hydrera sig på tjack? Det är ju vattenlösligt. I värsta fall kan man ju göra de om de funkar. Erfarenheter med tjack på up vid enstaka intag? De går ju ut fortare vid enstaka tillfällen än vid långvarigt bruk ofc!

Hoppas på lite hjälp här! Peace
Läs på lite om halveringstiden på amfetamin och meta så vet du. Lättare hypotetiskt korrekt svar är att du kan köra på bäst du vill och du kommer nästan med 100% vara ren på 4 dagar. Rekommenderar dig dock ha ta lite retroperspektiv på varför du tar UP och kom ihåg att DET SYNS att du pundar tjack. Såvida du dosar sista Måndag 18:00 så kommer du igenom ren...
2015-09-12, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraijn

Lappen är rökt. Nolltollerans mot droger när man kör.
2015-09-12, 00:20
Medlem
Hej kära vänner, en snabb fråga hur länge syns 100mg tramadol i urinet/ blodet?? Sen en fråga till om jag åker fast medans man kör och har käkat 100mg tram rycker lappen direkt? Klassas det som drograttfylla.?
2015-09-12, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AMG-123
Hej kära vänner, en snabb fråga hur länge syns 100mg tramadol i urinet/ blodet?? Sen en fråga till om jag åker fast medans man kör och har käkat 100mg tram rycker lappen direkt? Klassas det som drograttfylla.?

Tram har ungefär 6h halveringstid (12h på de slöutsläppande tabletterna).
6*4 = 24h. 4 möjliga halveringstider på ett dygn. Du delar med två varje gång vilket ger 4*2=8
(100/2)/8 = 6.25 mg = 24h
(6.25/2)/8 = 0.39mg = 48h

Har svårt att tro att 0.39mg eller ens under 1mg skulle visas i kontroller, men jag vet inte hur detta fungerar och är också intresserad. Kör du med hög substans i kroppen under tillfället och polisen testar dig för tramadol, då bör det klassas som drograttfylla då tramadol är precis som vilken annan narkotika som helst.
Senast redigerad av fonzen 2015-09-12 kl. 09:15.
2015-09-12, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AMG-123

Har du det på recept kommer du inte åka på drograttfylla såvida du följt ditt recept och använt sunt omdöme, knarkar du det så...
2015-09-12, 11:04
Medlem
chegapas avatar
Tjo, har en fråga ang. cubensis. käkade 2g för 10 dagar sedan och fick idag lämna ett urinprov som ska skickas på analys för att kolla alla droger. finns de någon risk att de kommer synas? Är aktiv och tränar på fritiden om de spelar någon roll.

Tack på förhand!
2015-09-12, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Tram har ungefär 6h halveringstid (12h på de slöutsläppande tabletterna).
6*4 = 24h. 4 möjliga halveringstider på ett dygn. Du delar med två varje gång vilket ger 4*2=8
(100/2)/8 = 6.25 mg = 24h
(6.25/2)/8 = 0.39mg = 48h

Har svårt att tro att 0.39mg eller ens under 1mg skulle visas i kontroller, men jag vet inte hur detta fungerar och är också intresserad. Kör du med hög substans i kroppen under tillfället och polisen testar dig för tramadol, då bör det klassas som drograttfylla då tramadol är precis som vilken annan narkotika som helst.
Ok tacksam för svar, brukar Max ta 100mg. Varför jag nojar är för att jag åkt fast för ringa narkotika förr och dopingbrott. Så blir jag stoppad i en trafikkontroll så vill dom jag ska lämna blodprov direkt, så tänker man nu är det kört nu kommer tramen synsas eftersom dom kollar alla värden osv.
2015-09-12, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajon
Har du det på recept kommer du inte åka på drograttfylla såvida du följt ditt recept och använt sunt omdöme, knarkar du det så...
Önska jag hade det på recept och knarkar tramadol vill jag inte påstå att jag gör.
2015-09-12, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chegapa
Tjo, har en fråga ang. cubensis. käkade 2g för 10 dagar sedan och fick idag lämna ett urinprov som ska skickas på analys för att kolla alla droger. finns de någon risk att de kommer synas? Är aktiv och tränar på fritiden om de spelar någon roll.

Tack på förhand!
Du kan vara helt lugn, de brukar aldrig kolla efter svamp överhuvudtaget. Även om de hade gjort det så har det gått ur kroppen vid det laget.
2015-09-13, 18:19
Medlem
blazns avatar
Finns det någon RC benzo nuförtiden, laglig som olaglig, som inte syns på piss och stickor?
Finns det någon RC stimulant som inte syns på piss och stickor?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in