2015-09-15, 22:23
Medlem
skalman1973s avatar
Du kan kommunicera med henne / Det finns liksom roliga leksaker typ geishakulor och då går det liksom att göra det till en kul retsam utmaning och på köpet blir det både roligare och trängre .
Citera
2015-09-15, 22:24
Medlem
mirandakerrs avatar
Sätt dig ned med din brud i soffan och var helt ärlig. Det är inte hennes fel, utan... Din kuk är helt enkelt för liten. Detta tär verkligen på dig. Du mår mycket dåligt och en penisförstoring är inte ett alternativ just nu.

Därför undrar du om din tjej skulle kunna gå med på att göra knipövningar. Samt att du är villig att bekosta knipkulorna och hon är villig att ge det ett försök.
Citera
2015-09-15, 22:28
Medlem
Grovedarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Har hon fött barn? Då blir de slappa!
Nej, så vitt jag vet.

Citat:
Ursprungligen postat av Hitokiri-Battosai
Låter som att TS som så många andra fastnat i förspels-träsket.

Jag kan rekommendera följande.

Skippa allt förspel, lite spott på kuken och kör igång direkt.

Eftersom hon inte är lika upphetsad blir också vävnaden mindre dialerad.

Voala, trång och skön!

Kanske bästa tipset hittils, vad smart! Tack min goda herre!

Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr
Sätt dig ned med din brud i soffan och var helt ärlig. Det är inte hennes fel, utan... Din kuk är helt enkelt för liten. Detta tär verkligen på dig. Du mår mycket dåligt och en penisförstoring är inte ett alternativ just nu.

Därför undrar du om din tjej skulle kunna gå med på att göra knipövningar. Samt att du är villig att bekosta knipkulorna och hon är villig att ge det ett försök.
Citat:
Ursprungligen postat av thecunt
Det borde väl säga dig ett och annat.

Ha ha ha... lustigkurrar, inget fel på storleken eller omkretsen.
Citera
2015-09-15, 22:33
Medlem
Me-lls avatar
Hahaha....

Nej men geisha kulor borde göra susen. Har du provat med olika ställningar?
Citera
2015-09-15, 22:34
Medlem
skalman1973s avatar
En kul grej :-D En liten busig terrorbalans

http://www.alibaba.com/product-detail/new-product-2015-mobile-controlled-vagina_60216401471.html?spm=a2700.7724857.35.1.htA NkO
Citera
2015-09-15, 22:51
Medlem
mirandakerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grovedark

Ha ha ha... lustigkurrar, inget fel på storleken eller omkretsen.

Ja, det måste vara jobbigt att leva i förnekelse.
Citera
2015-09-15, 22:55
Medlem
slemhogs avatar
Du lider inte av syndromet micropenis då?
Du kan ju börja med att uppge mått på drulen så alla får bedöma om det är hos dig eller tjejen problemet ligger
Citera
2015-09-15, 22:56
Medlem
runsamoks avatar
Varför inte trycka in kuken och runka samtidigt?
Citera
2015-09-15, 23:17
Medlem
Akilles-själs avatar
öppet förhållande
Citera
2015-09-15, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr
Ja, det måste vara jobbigt att leva i förnekelse.

Du far med rätt illa underbyggda påståenden och vilda anklagelser, din poäng kanske bara är att raljera kring problemet på bekostnad av trådstartens kvalitet. Vad vet du egentligen om TS anatomiska utförsgåvor? Var går gränsen enligt dig, för när en kille inte är för "liten" utan tjejen för stor?

Som svar till TS kan påpekas att ditt liv inte bör centreras till huruvida du har bra vanligt samlag eller inte, trots allt lever du med en härlig person som förklarat sin kärlek till dig. Skulle du sitta i en omvänd situation med ett bra sexliv med ett i annars innehållslöst förhållande hade du nog bara önskat att du var i denna sits.
Citera
2015-09-16, 00:06
Medlem
Ta tag i kuken och verkligen dra kukhuden ner mot kukroten så ordentligt det går, så kuken blir så spänd som möjligt, och håll det greppet samtidigt som du knullar. Kuken blir lite känsligare då känns det som iaf.
Citera
2015-09-16, 00:19
Medlem
BruceHingsteens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grovedark
Att köra på analt är inte ett alternativ för mig då bara själva tanken äcklar mig, bli inte besvikna på mig nu flashbackeliten jag vet att ni älskar 2:an.
Det enda som tyvärr hjälper är nål och tråd. Besök någon kunnig inom området.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in