2015-09-16, 00:24
Bannlyst
Din tjej är/var en hora. Så hoppas du är nöjd.
Citera
2015-09-16, 00:26
Medlem
Galvestonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grovedark
Ha ha ha... lustigkurrar, inget fel på storleken eller omkretsen.

Hahahaha, det varit sant hade du inte startat denna tråden lille man.

Men av någon anledning verkar petit tjejer vara slappare i fittan. Så skaffa en annan kanske?
Citera
2015-09-16, 01:54
Medlem
Nouseforaname88s avatar
Citat:
Varit tillsammans med en tjej ett tag nu. Underbar personlighet, väldigt godhjärtad människa. Smart, rolig, vältränad, petit och oerhört sexig. Men nu till det allvarliga. Det finns en oerhört stor nackdel med allt detta, såklart visade det sig vara för bra för att vara sant att jag äntligen skulle hamna med en sån här tjej. Hennes fitta är otroligt slapp. Det känns som att knulla ett tält.

Vad fan ska man göra i en sån här situation?
Vet inte riktigt om det goda överväger det onda, ska man försiktigt glida undan innan det blir allvarligare?

Hon har förklarat sin kärlek för mig, jag gillar henne för tillfället men inte riktigt på samma nivå än.

Att köra på analt är inte ett alternativ för mig då bara själva tanken äcklar mig, bli inte besvikna på mig nu flashbackeliten jag vet att ni älskar 2:an.

Kan vara så enkelt att du är för liten för henne
Citera
2015-09-16, 02:04
Medlem
Nouseforaname88s avatar
Citat:
Varit tillsammans med en tjej ett tag nu. Underbar personlighet, väldigt godhjärtad människa. Smart, rolig, vältränad, petit och oerhört sexig. Men nu till det allvarliga. Det finns en oerhört stor nackdel med allt detta, såklart visade det sig vara för bra för att vara sant att jag äntligen skulle hamna med en sån här tjej. Hennes fitta är otroligt slapp. Det känns som att knulla ett tält.

Vet inte riktigt om det goda överväger det onda, ska man försiktigt glida undan innan det blir allvarligare?

Hon har förklarat sin kärlek för mig, jag gillar henne för tillfället men inte riktigt på samma nivå än.

Att köra på analt är inte ett alternativ för mig då bara själva tanken äcklar mig, bli inte besvikna på mig nu flashbackeliten jag vet att ni älskar 2:an.

Du kanske får skriva milf på listan
Knipövningar kan vara något men kan vara svårt att framföra till tjejen.
Har själv gjort det en gång på fyllan och det gick väl sådär.
Att du har en liten penis lär du få höra tillbaka om hon tar illa upp.
Om du inte haft sex med en mamma så vet du nog inte va ett slappt underliv känns att ha sex med.
Citera
2015-09-16, 02:38
Medlem
ihcsecs avatar
Du kan introducera knipövningarna under sexet (om ni inte knullar som duracellkaniner då), antingen som en tease;
- sluta stöta i henne plötsligt, reta henne med tungan, läpparna, whatever, och spänn kuken tills hon börjar knipa automatiskt (det blir ju så när man som tjej blir blixtkåt), säg att "åh vad skönt det är när du kniper" eller dylikt, få henne att se det som något Extremt bra,
och/eller när ni är klara; (avsluta i missionären så blir det lättare)
- stanna inuti henne tills din kuk slaknat lite, fråga om hon kan trycka ut den. (det bör man kunna utan problem, eller så har jag en iron-pussy)

Tadaa, du har precis introducerat knipövningar på ett positivt sätt och det behöver inte paja någons självförtroende. Sen kan du ju nämna i förbifarten att knipövningar gör under för orgasmerna och sexet.

Gör hon det ändå inte så får du ju säga som det är i en neutral miljö, då fattar hon att du verkligen försökte att inte såra henne med, så det löser sig.

Good luck dude n dudette!
Citera
2015-09-16, 05:28
Medlem
Byt tjej om det inte passar.
Citera
2015-09-16, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr
Sätt dig ned med din brud i soffan och var helt ärlig. Det är inte hennes fel, utan... Din kuk är helt enkelt för liten. Detta tär verkligen på dig. Du mår mycket dåligt och en penisförstoring är inte ett alternativ just nu.

Därför undrar du om din tjej skulle kunna gå med på att göra knipövningar. Samt att du är villig att bekosta knipkulorna och hon är villig att ge det ett försök.

Om han nu har upplevt tight fitta och säger att det är inget fel med hans storlek, då är det väl andra kvar att hon är slapp som fan? Varför kan det inte vara ett alternativ eller blev du dumpad av ditt ex för att du hade en jumbofitta? Du vet ju inget annat än vad han säger, om han på riktigt tror att hans kuk är för liten hade väl han sagt det? Herregud ni kvinnor på flashback alltså...

Du vet väl att vaginor kommer i olika storlekar, allstå på riktigt, kvinnor har olika längd och bredd inuti sina vaginor, men det är inte alls vanligt att mäta djupet i sin vagina kontra mäta längden och omkretsen på en penis av väldigt simpla skäl. Och skillnaden i vaginor är ENORMA, flera centimeter i skillnad, så pass stor skillnad att vissa kvinnor till och med skiter ut barn medan andra trots allt hormoner som ska utvidga fittan vid barnafödelse ändå dör och förblöder för att det var för tight.

Nej skärpning tjejer, ta ansvar för att ni kan RÅKA ha en slapp fitta. Allt är inte männens fel hela tiden.
Citera
2015-09-16, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hitokiri-Battosai
Låter som att TS som så många andra fastnat i förspels-träsket.

Jag kan rekommendera följande.

Skippa allt förspel, lite spott på kuken och kör igång direkt.

Eftersom hon inte är lika upphetsad blir också vävnaden mindre dialerad.

Voala, trång och skön!

Det tråkiga är att det här är så jävla sant.
Citera
2015-09-16, 08:45
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uberkartoffel
Om han nu har upplevt tight fitta och säger att det är inget fel med hans storlek, då är det väl andra kvar att hon är slapp som fan? Varför kan det inte vara ett alternativ eller blev du dumpad av ditt ex för att du hade en jumbofitta? Du vet ju inget annat än vad han säger, om han på riktigt tror att hans kuk är för liten hade väl han sagt det? Herregud ni kvinnor på flashback alltså...

Du vet väl att vaginor kommer i olika storlekar, allstå på riktigt, kvinnor har olika längd och bredd inuti sina vaginor, men det är inte alls vanligt att mäta djupet i sin vagina kontra mäta längden och omkretsen på en penis av väldigt simpla skäl. Och skillnaden i vaginor är ENORMA, flera centimeter i skillnad, så pass stor skillnad att vissa kvinnor till och med skiter ut barn medan andra trots allt hormoner som ska utvidga fittan vid barnafödelse ändå dör och förblöder för att det var för tight.

Nej skärpning tjejer, ta ansvar för att ni kan RÅKA ha en slapp fitta. Allt är inte männens fel hela tiden.

This. Har själv satt en ganska stor mängd kvinns under åren och varit med om en hel del olika, och det kan variera något djävulskt från tjej till tjej. Vissa år så tighta så man nästan måste ta sats och springa från sovrumsdörren rakt in i henne för att få in den - medans vissa är så slappa så man får titta så kuken faktiskt är inne i henne och man utan problem kan få in en hel knytnäve utan hon märker någon direkt skillnad. Att kvinnan fött barn behöver inte betyda slapp fitta, har själv satt flera stycken flerbarnsmorsor som varit tighta som spädbarn.

Tar man då och halar ur den ur jättefittan och hoppar in köksingången i tvåan så kan det vara en jävla skillnad i tighthet, som jämförelse.

Och tjejer har ju faktiskt den stora skillnaden och fördelen att de faktiskt kan träna fittan att bli tightare genom knipövningar - till skillnad från killar. Har man liten kuk så har man, och det finns inget att göra åt det, förutom riskabla operationer. Men fan inget som går att träna upp.

Men likt förbannat är det (tydligen) killens fel om fittan är för slapp - för att tjejen är för lat för att ta ansvaret för att hålla fittan i form genom knipövningar. Jämställdhet när det passar den ena, i vanlig ordning
Citera
2015-09-16, 09:13
Medlem
men vad fan, är TS och flera av ni som svarar 15 år eller? Det vet väl alla med normal intelligens och allmänbildning att kvinnor kan träna upp musklerna i fittan. Frågan man måste ställa sig är om hon är slapp eller blir fruktansvärt blöt? Tjejen jag dejtade senast blev verkligen plaskblöt i fittan för hon blev så kåt, personligen tycker jag att det är upphetsande som fan när kvinnan är riktigt blöt.
Citera
2015-09-16, 11:13
Medlem
Onanizts avatar
Citat:

Hon är säkert rätt trött på din ynkliga pitt också. Således, ta tjuren vid hornen, gråt ut tillsammans och gå full fist. Win-win

Undertiden kan du på sidan av leta efter en liten tjej, gärna oskuld, med tajt och skön fitta. NB! Du är alltid är mycket mer attraktiv som upptagen, så det gäller att göra saker och ting i rätt ordning.
Citera
2015-10-02, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Var hennes tidigare relation, eller har hon haft flertalet tillfälliga förbindelser med män som har afrikanskt ursprung? Det kan i så fall vara en orsak till varför hon är så slapp/uttöjd.

/ Leif

Nej men titta du är lika obegåvad i den här tråden som när du sprider din kvinomisshandelsvurmande dynga i andra trådar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in