2015-09-15, 22:08
Medlem
Grovedarks avatar
Varit tillsammans med en tjej ett tag nu. Underbar personlighet, väldigt godhjärtad människa. Smart, rolig, vältränad, petit och oerhört sexig. Men nu till det allvarliga. Det finns en oerhört stor nackdel med allt detta, såklart visade det sig vara för bra för att vara sant att jag äntligen skulle hamna med en sån här tjej. Hennes fitta är otroligt slapp. Det känns som att knulla ett tält.

Vad fan ska man göra i en sån här situation?
Vet inte riktigt om det goda överväger det onda, ska man försiktigt glida undan innan det blir allvarligare?

Hon har förklarat sin kärlek för mig, jag gillar henne för tillfället men inte riktigt på samma nivå än.

Att köra på analt är inte ett alternativ för mig då bara själva tanken äcklar mig, bli inte besvikna på mig nu flashbackeliten jag vet att ni älskar 2:an.
Citera
2015-09-15, 22:11
Medlem
Be henne göra knipövningar eller ta munnen, den är ju av nån anledning skön även fast den också är "stor".
Citera
2015-09-15, 22:12
Medlem
JapanKinas avatar
Du får väl helt enkelt börja träna kuken så att den blir större. En fitta är anpassningsbar, hon vänstrar inte med någon mer välhängd karl?
Citera
2015-09-15, 22:13
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Var hennes tidigare relation, eller har hon haft flertalet tillfälliga förbindelser med män som har afrikanskt ursprung? Det kan i så fall vara en orsak till varför hon är så slapp/uttöjd.

/ Leif
Citera
2015-09-15, 22:13
Medlem
Flashbabe!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grovedark
Varit tillsammans med en tjej ett tag nu. Underbar personlighet, väldigt godhjärtad människa. Smart, rolig, vältränad, petit och oerhört sexig. Men nu till det allvarliga. Det finns en oerhört stor nackdel med allt detta, såklart visade det sig vara för bra för att vara sant att jag äntligen skulle hamna med en sån här tjej. Hennes fitta är otroligt slapp. Det känns som att knulla ett tält.

Vad fan ska man göra i en sån här situation?
Vet inte riktigt om det goda överväger det onda, ska man försiktigt glida undan innan det blir allvarligare?

Hon har förklarat sin kärlek för mig, jag gillar henne för tillfället men inte riktigt på samma nivå än.

Att köra på analt är inte ett alternativ för mig då bara själva tanken äcklar mig, bli inte besvikna på mig nu flashbackeliten jag vet att ni älskar 2:an.

Låter som att din kuk är för liten....?
Citera
2015-09-15, 22:14
Medlem
Azzars avatar
Det viktigaste är att du inte börja sätta på i fel hål bara.
Citera
2015-09-15, 22:14
Bannlyst
Det borde väl säga dig ett och annat.
Citera
2015-09-15, 22:17
Medlem
Kunskapsnivån på FB är roligt låg... Idioter.
Citera
2015-09-15, 22:17
Medlem
Grovedarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VidgatBrugdgap
Be henne göra knipövningar eller ta munnen, den är ju av nån anledning skön även fast den också är "stor".
Hjälper det verkligen? Saknar verkligen den sköna känslan av en tight fitta. Ska göra lite mer research.

Citat:
Ursprungligen postat av JapanKina
Du får väl helt enkelt börja träna kuken så att den blir större. En fitta är anpassningsbar, hon vänstrar inte med någon mer välhängd karl?
Det hoppas jag verkligen inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Var hennes tidigare relation, eller har hon haft flertalet tillfälliga förbindelser med män som har afrikanskt ursprung? Det kan i så fall vara en orsak till varför hon är så slapp/uttöjd.

/ Leif

Allvarligt?
Citera
2015-09-15, 22:19
Medlem
Har hon fött barn? Då blir de slappa!
Citera
2015-09-15, 22:19
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Låter som att TS som så många andra fastnat i förspels-träsket.

Jag kan rekommendera följande.

Skippa allt förspel, lite spott på kuken och kör igång direkt.

Eftersom hon inte är lika upphetsad blir också vävnaden mindre dialerad.

Voala, trång och skön!
Citera
2015-09-15, 22:22
Medlem
Kör upp en hel skinka och dra ut mittbenet ur skinkan = fittrenovering
Du kan ju annars investera i en icakasse att köra upp i tvåan på (o)djuret och på så vis kanske bli mindre äcklad av tanken att få bajs på kuken.

Jag skulle annars rekommendera en större balle eller eventuellt få henne till att göra knipövningar som någon tidigare sade.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in