Citat:
Ursprungligen postat av
Ragolin
Precis! Är det en invandrare så skall det fram. Är det en svensk så ska det fram.
Jag tycker mig kunna ana ett östeuropeiskt drag, kanske Baltikum, eller forna Jugoslavien. Pratade dock svenska så kanske andra generationens invandrare. Men mycket talar även för en en svensk gärningsman, stenen i huvudet tyder på en svensk psykopat. Svenska män har en tendens att använda övervåld vid våldtäkt.
Låg nivå att citera sig själv, jag vet...
Men om nu denna ryss är skyldig så faller han in i en märklig GM kategori. Män med väldigt ordnade förhållanden ofta med bra ekonomi men som är en dubbelnatur. Dessa GM är ofta Svenskar och väldigt brutala. Kanske den typ av våldtäktsmän som PK media och feministerna älskar att visa upp, en man som officiellt beter sig normalt, men som är en dubbelnatur, och är otäcka för att dom ibland förnedrar sina offer och allt för ofta dödar dom. Invandrare som våldtar är mer primitiva. Dom nervärderar kvinnan öppet i sociala sammanhang, är full av testosteron och är kåta. Invandrare står för dom flesta våldtäkterna och i princip alla gruppvåldtäkter, men dom använder sällan "onödigt våld" och verkar sällan förnedra kvinnan för förnedrandets skull.