2015-09-14, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Häktningsförhandling,, den som har namnet får ringa Tinget. Blir han häktad så ska han outas!
Vilken tingsrätt skulle förhandlingen hållas?
Senast redigerad av matematiker 2015-09-14 kl. 14:18.
Citera
2015-09-14, 14:35
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Vilken tingsrätt skulle förhandlingen hållas?

Våldtäkten skedde ju i Stockholm så då blir det Stockholms TR som håller i ärendet.

Den häktade är född 1984 och heter Dmitry i förnamn. Han är ledamot i ett bolag som heter "Quezzle AB" 559005-5058

Nu är det bara att söka........
Citera
2015-09-14, 14:54
Medlem
Baertlings avatar
Puttenuttiga bilder på hans facebook - med ett naket spädbarn. Det barnet lär vara utan sin pappa några år framöver...

Edit: Ska förresten bli spännande att se om Nyhetsbyrån Direkt förmedlar den här nyheten...fast de kanske är helt inriktade på rapportering om ekonomi.
Senast redigerad av Baertling 2015-09-14 kl. 14:58.
Citera
2015-09-14, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Våldtäkten skedde ju i Stockholm så då blir det Stockholms TR som håller i ärendet.

Den häktade är född 1984 och heter Dmitry i förnamn. Han är ledamot i ett bolag som heter "Quezzle AB" 559005-5058

Nu är det bara att söka........
Tack "HG" för svaret. Jag vet inte varför jag hade för mig att det var Södertäljes tingsrätt! Jag tycker att en sån svin som slår en tjej i huvudet och våldtar henne måste hängas ut direkt. Därför blev jag lite förvånad att hans namn inte dök upp efter häktningsförhandlingen.
Mvh
Citera
2015-09-14, 15:21
Medlem
killen på biljardhallen tackar ödmjukast för uthängningen.
Citera
2015-09-14, 15:40
Medlem
Ragolins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snyggsexigoskuld
killen på biljardhallen tackar ödmjukast för uthängningen.
Intressant, vart hängdes han ut? Vart tackade han? Vad sa han mer?? Liknar han Ryssen?
Citera
2015-09-14, 16:02
Medlem
Ragolins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ragolin
Precis! Är det en invandrare så skall det fram. Är det en svensk så ska det fram.
Jag tycker mig kunna ana ett östeuropeiskt drag, kanske Baltikum, eller forna Jugoslavien. Pratade dock svenska så kanske andra generationens invandrare. Men mycket talar även för en en svensk gärningsman, stenen i huvudet tyder på en svensk psykopat. Svenska män har en tendens att använda övervåld vid våldtäkt.
Låg nivå att citera sig själv, jag vet...
Men om nu denna ryss är skyldig så faller han in i en märklig GM kategori. Män med väldigt ordnade förhållanden ofta med bra ekonomi men som är en dubbelnatur. Dessa GM är ofta Svenskar och väldigt brutala. Kanske den typ av våldtäktsmän som PK media och feministerna älskar att visa upp, en man som officiellt beter sig normalt, men som är en dubbelnatur, och är otäcka för att dom ibland förnedrar sina offer och allt för ofta dödar dom. Invandrare som våldtar är mer primitiva. Dom nervärderar kvinnan öppet i sociala sammanhang, är full av testosteron och är kåta. Invandrare står för dom flesta våldtäkterna och i princip alla gruppvåldtäkter, men dom använder sällan "onödigt våld" och verkar sällan förnedra kvinnan för förnedrandets skull.
Citera
2015-09-14, 16:34
Medlem
bushtuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ragolin
En man som officiellt beter sig normalt, men som är en dubbelnatur.

"Psykopater" finns det gott om. Nu är iofs inte "Psykopati" någon riktig diagnos, utan man brukar väl tala om personlighetsstörning i förekommande fall, men hursomhelst: Springa runt obehandlade ute bland vanliga människor skulle dom ju inte, den saken är klar...
Citera
2015-09-14, 17:12
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bushtucker
"Psykopater" finns det gott om. Nu är iofs inte "Psykopati" någon riktig diagnos, utan man brukar väl tala om personlighetsstörning i förekommande fall, men hursomhelst: Springa runt obehandlade ute bland vanliga människor skulle dom ju inte, den saken är klar...
Psykopater går inte att behandla. De flesta av dem är dessutom högptesterande strebers, typ Reinfeldt. Obehagliga typer men gynnas ofta av sin störning i ett hårt klimat.
Citera
2015-09-14, 17:12
Medlem
HGs avatar
Antagligen har gärningsmannen begått liknande brott i sitt forna hemland och är en rutinerad sexförbrytare.
Citera
2015-09-14, 17:27
Medlem
King Pins avatar
Finns flera bilder på honom på hans frus Facebook (samma efternamn följt av "a"). De verkar ha fått barn i juni/juli, hon måste vara superglad...
Citera
2015-09-14, 18:48
Medlem
Douche-chills avatar
Hur hittade ni deras fejja? Verkar ju finnas hur många som helst med det namnet. Länka gärna direkt.
Senast redigerad av Douche-chill 2015-09-14 kl. 18:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in