Nu är det så att kurder saknar ett land typ som zigenar! Men vet någon varför så många turkar befinner sig i Sverige? Miljontals turkar i Tyskland!?
Jag menar att i turket är det väl inte som i Irak och Syrien att det flyr pga konflikter!.
Arbetskraft? Men jag när jag bodde i Rinkeby i början på 90 talet levde de flesta turkar på soc.bidrag. Hört även att de skulle stödja Isis!! Stämmer det?
Någon som vet vad manifestationen handlade om?
Någon Flashbackare som var på plats och kan ge mer information om händelseförloppet?
EDIT: Ytterligare filmklipp.
Behöver jag säga att Rapport klockan 18 inte tog upp händelsen?
Däremot rapporterade man givetvis från den flyktingvänliga demonstrationen i Malmö.
Det som gör mig upprörd är höjden av fräckhet av dessa grupper, att just nu anordna en demonstration och sedan skapar upplopp. Visar deras totala egoism och man har lust att peka fingret och be dem fara åt helvete.
Inget oväntat direkt, dom tar med sig sina jävla bråk och olika fejder mellan deras folkslag och religioner även hit det borde väl alla fatta. Kommer bara bli värre och värre, blir säkert fullt inbördeskrig snart mellan dom olika grupperna.
Någon som såg om TV4 visade oroligheterna från plattan nu vid 19-nyheterna? Missade de första minutrarna men fick en känsla av att man struntade i att rapportera det.