2015-09-13, 19:30
Medlem
Läste lite grann i kommentarsfältet där videon postats på facebook. Man försvarade händelsen med att det ser ut som ett vanligt fotbollsderby och att turkarna är tvungna att försvara sig och stå upp mot det terroristiska PKK.

Som att det skulle vara en god gärning av turkarna.

Jag är lika trött på att mina skattepengar ska gå till fotbollsidioter som arabiska idioter. Nästa vecka är det väl de båda sidorna i biafrakonflikten som ska demonstrera och slåss. Veckan efter är det två andra folkgrupper från nåt land långtbortistan. Jag orkar inte med den här skiten längre och den hör inte hemma i det här jävla landet. SD nästa gång.
Citera
2015-09-13, 19:38
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Så turkar mot bergsturkar mitt i Stockholm.
För helvete turkar, ni har ett land där ni kan bedriva er nationalism men det har inte bergsturken.
Citera
2015-09-13, 19:57
Medlem
Rammsbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
För helvete turkar, ni har ett land där ni kan bedriva er nationalism men det har inte bergsturken.
Eller, ni lever i ett land där vi vill ha lugn och ro. Passar det inte, åk hem!
Citera
2015-09-13, 20:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrBeets
Perfekt.

Nu har vi importerat oroligheterna hit. Är någon förvånad över att det blir så här?

Heja Sverige!
Nää mig förvånar ingenting längre.....Hejar på Sverige en liten stund till innan jag drar bort från alla invandrarälskande?medborgare
Citera
2015-09-13, 20:07
Medlem
Smutsmänniskor åk hem för i h-e. Ville ni bråka kunde ni stannat kvar.
Citera
2015-09-13, 20:08
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Den nationalistiske bergsturken är en hycklare och parasit.
Citera
2015-09-13, 20:10
Medlem
Overtramps avatar
Vet inte vilken tid detta inträffade, men gick idag vid 14.10-tiden förbi "Svensk-Kurdiska föreningen" på Fridhemsplan. Och där stod ett gäng på kanske åtta vad jag antar då är kurder, som såg allmänt hetska ut och satte sig i två bilar och drog iväg. Tänkte där och då att jag lär få läsa om något skit som har hänt senare idag, vilket jag nu då fick.
Citera
2015-09-13, 20:11
Medlem
Vasterass avatar
Detta är en av anledningarna till att hjälpa "flyktingar" på plats och inte släppa in dem i Sverige. Varför importera konflikter, kriminalitet och krig?!

Som man sår får man skörda, ni vänsterdrägg som valt denna väg ska inte komma och beklaga er när era nära och kära blir "kulturberikade".

Skillnaden mellan idioti och ondska är hårfin när man beskådar resultatet. Vänsterdrägg förtjänar inget gott, en god röd är en död röd.
Citera
2015-09-13, 20:17
Medlem
Steinarrs avatar
Vi dödsfarliga dödsnazister har bara varnat för dessa typer av händelser i ca 20 år nu.

Detta är vad mångkultur är för något.

Kaos.
Citera
2015-09-13, 20:26
Medlem
#DetNyaSverige
Citera
2015-09-13, 20:30
Medlem
Två bilar med turkiska förare körde på kurder och en ung kurd blev knivskuren till döds och dog i Tyskland. Samtliga av dessa turkar ropar hela tiden "Allah Akbar", precis som de gjorde i Stockholm.

WATCH: MIGRANT KURDS AND TURKS BATTLE ON THE STREETS OF SWITZERLAND

http://www.breitbart.com/london/2015/09/12/watch-migrant-kurds-and-turks-battle-on-the-streets-of-switzerland/
Citera
2015-09-13, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Hmm. Turkar, kurder. Jag trodde alla var svenskar?

Snälla..!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in