Citat:
Ursprungligen postat av
yuuzhanvong
Jag gillar när effekterna hänger kvar ett tag o faller mot marken om du vet hur jag menar ?
Ja, fast det är svårt att få det när högsta tillåta kalibern är 2" bomb/75g raket.
Citat:
Ursprungligen postat av
yuuzhanvong
har du nån tårta som du är sugen på att köpa i år ?
Jättesvårt.. Speciellt när inga nyheter är angivna än. Är speciellt avslutningstårtan/tårtorna som brukar vara jobbigast att välja.
Citat:
Ursprungligen postat av
yuuzhanvong
42mm är inte dålig men det är inte riktigt det jag letar efter vill ha något som är lite wow effekt typ.
Jo precis, although så är dom väldigt bang for the buck
Citat:
Ursprungligen postat av
Harryb
Skippa Linders och Festival och testa Fyrverkerimästarna då.
Fyrverkerimästarnas raketer är bra, dock inte så varierande dock. Dom är som dom flesta raketer guld/blått, blinker, guldkrevader, multicolour.
Kollade någon unboxing på tuben förra året och då var det ju väldigt lite gram krut per styck i dom? Är det bra med papper så kan det ju ge bra knall och spridning ändå.
Vet att jag funderade lite på någon raketsats från Hammargrens förra året, men hittade ingen försäljare som var nära och sen blev det Billesholm istället så jag la det åt sidan. Victory 14 tex är ju rätt snygga (
https://www.youtube.com/watch?v=x7dLshgSXnI) även om dubbelkrevadsraketerna har ganska lite spridning. Allstars har jag haft och dom var ju väldigt bra. Fast det var på ÖoB-tiden. Till fullpris blir jag ekonomisk av mig. Även storbingo har jag för mig är en bra sats, men Victory 14 raketerna verkar sticka ut lite iallafall. Kanske värt att satsa på? Dock letar jag efter en sats som är som den fast med raketer som är lika stora som dom största i den. Lite mindre raketer kan man köpa i ett annat paket och ha roligt med lite tidigare på kvällen. Letar efter 5-10 snygga att ha runt tolvslaget som gärna sticker ut lite
Balls Of Steel har jag för mig någon hade och var missnöjd med, var det du Harryb? Dom är snygga på film iallafall. Sticker ut något, kanske inte jättemycket. Fast har för mig dom är lite dyra.